![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: calvo voor premier | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen van 3 bovenstaande |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil zelf premier worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Calve pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik heb een privechauffeur |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
GROEN OEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
GROEN POEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Da' de GROEN d'r eigen reet kussen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
GROEN eerst |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Red de natuur stem groen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Red de natuur stem geen groen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Euh .... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Jawel , .... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
zozo |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
friet met groene pindasaus |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
kutverdomme !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben een nerd !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeeeee !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]()
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |