Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2019, 20:43   #61
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Denken is verboden nu?

En zelfs dan, heb je werkelijk niets substantiëler dan denken?
'S&V zijn zeker geen liefhebbers van de Griekse kunne maar ook al hebben ze een voorkeur voor het traditionele gezin en klassieke genderrollen: bij mijn weten heeft er nog geen enkele S&V'er opgeroepen om homo's van gebouwen te gooien.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2019, 20:45   #62
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
De mensen van Schild en Vrienden denken er anders over.
Schild en vrienden is inderdaad één van de weinige organisaties in Vlaanderen die nog opkomt voor de traditionele Vlaamse waarden.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2019, 22:42   #63
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Wat mensen doen in de slaapkamer is hun zaak, moeten ze maar verantwoording afleggen tegenover God.
Wat een onnozele kwatch !!!!

Citaat:
Maar wat niet kan zijn openlijke provocaties als de Gay Pride en dergelijke. Er zijn trouwens heel wat "deftige" holebis niet niet moeten weten van deze openlijke orgie.
Ze doen niks verkeerd , laat de extravagante ook hun pleziertje hebben !!
En degene die het niet interesseert , ga dan niet !!

Citaat:
In Rusland is de wet daaromtrent zeer goed. Homoseksualiteit op zich is toegelaten, maar propaganda ervan is verboden. Hier geeft Vladimir Poetin weer eens het goede voorbeeld.
Da' holebi's mogen trouwen , kan mij wat schelen !! Weet je ....
als ze zich daar gelukkig mee voelen , het zijn ook mensen , net zoals iedereen !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2019, 23:21   #64
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het VB en z'n kiezers hebben een hele evolutie doorlopen, feministen, homo's en ongelovigen zijn nu automatisch bondgenoten en een pak VB kiezers zijn ondertussen gehuwd met een Aziatische die dezelfde mening hebben tegenover moslims.

Tijden veranderen, zo ook het VB.

.
de vijand van mijn vijand is mijn vriend

doel heiligt de middelen

zoietske ?

Kom, ...geef toe er is een evolutie maar de moet er allen maar dit forum maar eens nakijken en je komt meteen tot de vaststelling dat er toch een zekere link bestaat bij sujetten die niet zo moeten weten ( o zelfs ronduit vijandig staan) van die vermeende toename van homo's of de aandacht die ze krijgen en het stemgedrag ban die eersten

Nu ja ieder zijn meug, natuurlijk
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2019, 23:26   #65
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
heb jij Theo wel al eens goed bekeken?
wat is er met dn Theo
Hoog teddybeer-aaibaarheidsfactor ?
Oud 2 mei 2019, 23:28   #66
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Alexandra was heiliger dan de paus. Ze bedoelde het niet slecht hoor.
Ze wou alleen maar gelovigen wegzuigen uit "De bijenkorf der heilige katholieke kerke". De Jan is er ook zo ene. Hij kende de Bijbelse Geschriften van buiten. En als er een apostel in zijn brieven aan de Christenen van Korinthië een scheet liet dan wist de Jan te vertellen op welk uur van de dag dat dit gebeurd was. Broussegevechten noem ik dat.
klopt
maar waar stemt Jan & Alexandra op ?
Oud 2 mei 2019, 23:28   #67
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat dan te denken van mensen zoals Jan die zegt in het onderwijs te staan en homo's rustig op dezelfde lijn zet met pedofielen, criminelen en blijft beweren dat ze een psychiater nodig hebben om te " genezen";
²
Oud 2 mei 2019, 23:38   #68
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat mensen doen in de slaapkamer is hun zaak, moeten ze maar verantwoording afleggen tegenover God.

Maar wat niet kan zijn openlijke provocaties als de Gay Pride en dergelijke. Er zijn trouwens heel wat "deftige" holebis niet niet moeten weten van deze openlijke orgie.

In Rusland is de wet daaromtrent zeer goed. Homoseksualiteit op zich is toegelaten, maar propaganda ervan is verboden. Hier geeft Vladimir Poetin weer eens het goede voorbeeld.
je slaat spijkers met koppen
Toevallig ook vb-stemmer ?
Oud 3 mei 2019, 00:11   #69
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Voor max is het VB te linkiewinkie.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 00:19   #70
geertvdb

Standaard

Citaat:
Dit is helemaal niet extreem.

Homoseksualiteit bestaat al heel lang, maar in de vroegere tijden (Romeinse tijd, Middeleeuwen) werd daar geen propaganda over gemaakt. En dit was goed zo.
Maar manneke toch. Er zijn vieze mozaïken in Pompeï gevonden, hoor.
Nooit op Rome reis geweest?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 01:27   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Keytsman is er als de kippen bij om te verkondigen dat homohaat niet kan gekoppeld worden aan een bepaalde culturele/religieuze achtergrond. Zo kennen we onze Els wel. Voor haar lievelingsminderheidsgroep heeft ze nu eenmaal een onwrikbare sympathie, alle in elkaar geslagen, geschopte, uitgescholden en bespuwde holebi's ten spijt. Die laatsten moeten maar bij Cavaria terecht. Helaas durft men daar evenmin man en paard te noemen.
Homofobie mag je volgens haar niet alleen in verband brengen met culturele gevoeligheden. “Onderzoek toont dat er bijvoorbeeld in de Congolese gemeenschap veel homo-negativiteit heerst, maar evengoed gaat het in onze meldingen om ultrakatholieke fora waar homofilie aan pedofilie wordt gelijkgesteld of om extreemrechtse studenten, zoals Schild en Vrienden.”

En uiteraard geen woord over de islam/moslims, die doen dat niet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 01:32   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Het VB is ondertussen een voorvechter van vrouwen- en homorechten maar een deel van de kiezers ervan is dat zeker niet.
Mijn neef die al 40 jaar samen met een man woont en 10 jaar geleden er mee trouwde stemt nochtans op het VB.

Na de derde keer aangevallen te zijn door Noord-Afrikanen was het voor hem genoeg. Daarvoor stemde hij rood.
Oud 3 mei 2019, 02:09   #73
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Homofobie mag je volgens haar niet alleen in verband brengen met culturele gevoeligheden. “Onderzoek toont dat er bijvoorbeeld in de Congolese gemeenschap veel homo-negativiteit heerst, maar evengoed gaat het in onze meldingen om ultrakatholieke fora waar homofilie aan pedofilie wordt gelijkgesteld of om extreemrechtse studenten, zoals Schild en Vrienden.”

Unia is nog altijd even hypocriet als het CGKR.
GvA maakte ooit brandhout van hun rapport over homofobie.

Enkele bedenkingen van GvA.

Citaat:
En terwijl tegen zoveel pamfletjes en tekstjes tegen vreemdelingen in het verleden werd opgetreden, is het fameuze islamitische boek waarin wordt opgeroepen om homo's van hoge gebouwen te gooien is nog altijd verkrijgbaar in Brussel en Antwerpen, er was nooit een actie tegen op basis van de antidiscriminatiewet. Dit boek wordt zelfs niet vermeld in het rapport.
Citaat:
Het rapport heeft geen plan om homofobie bij moslimjongens te bestrijden. Het vermeldt die homofobie schoorvoetend wel, - en dat is een vooruitgang in vergelijking met vroeger - maar die vermelding verdrinkt in pagina's over de uitspraken van Monseigneur Léonard. Onderzoek van professor Marc Hooghe (KULeuven) wees echter uit dat de homofobie bij moslimjongens meer dan dubbel zo sterk is dan die bij katholieke of vrijzinnige jongens. Onderzoek in opdracht van de Gazet van Antwerpen toonde ook de erg negatieve opstelling van moslimjongens tegenover homoseksuelen aan.
Citaat:
Vooral de opstelling over lokomo's is merkwaardig. Het CGKR pleit uitdrukkelijk niet voor "lokhomo's" bij de politie om homofoob geweld vast te stellen, terwijl het wel voor "praktijktests" pleit om racisme bij discotheken vast te stellen. En "mystery clients" in de uitzendsector moeten zelfs wettelijk verankerd worden in een CAO, vindt het CGKR. Voor homo's heb je dit soort voorstellen, die er dus wel zijn voor allochtonen, allemaal niet. Die ongelijkheid is discriminerend.
Citaat:
iteindelijk lijkt het CGKR niet erg geïnteresseerd in de discriminatie van homo's en lesbiennes.
Deze feitelijke desinteresse komt voort uit het feit dat één en dezelfde organisatie moeilijk de belangen van twee gediscrimineerde groepen (in dit geval: moslim(jongen)s en homomannen) kan afhandelen als die groepen met elkaar op gespannen voet leven.

https://www.gva.be/cnt/aid1057784/he...en-de-homohaat

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2019 om 02:10.
Oud 3 mei 2019, 02:21   #74
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Fameuze spreidstand van de deugneuzen, holebi-rechten of islamknuffelen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 02:37   #75
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Fameuze spreidstand van de deugneuzen, holebi-rechten of islamknuffelen.
Holebi-rechten zijn ondergeschikt aan islamknuffelen.
Dat was toen al zo en nu nog niet anders.

Citaat:
Onderzoek toont dat er bijvoorbeeld in de Congolese gemeenschap veel homo-negativiteit heerst, maar evengoed gaat het in onze meldingen om ultrakatholieke fora waar homofilie aan pedofilie wordt gelijkgesteld of om extreemrechtse studenten, zoals Schild en Vrienden.”

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2019 om 02:41.
Oud 3 mei 2019, 05:55   #76
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Unia is nog altijd even hypocriet als het CGKR.
GvA maakte ooit brandhout van hun rapport over homofobie.

Enkele bedenkingen van GvA.
Nu met dit raport ook, de meldingen over homofobie zijn sterk gestegen maar volgens Unia is dat puur het gevolg van mensen die deze zaken meer aangeven, niet omdat het meer gebeurt.

Dat heelder wijken nogo zones geworden zijn voor homo's dat vermelden ze niet eens. Unia is nog steeds het moslim bastion.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 05:57   #77
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Max is zo ene die ik zie bekeren naar de Islam, die religioten hebben teveel raakvlakken.
Oud 3 mei 2019, 06:06   #78
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de vijand van mijn vijand is mijn vriend

doel heiligt de middelen

zoietske ?

Kom, ...geef toe er is een evolutie maar de moet er allen maar dit forum maar eens nakijken en je komt meteen tot de vaststelling dat er toch een zekere link bestaat bij sujetten die niet zo moeten weten ( o zelfs ronduit vijandig staan) van die vermeende toename van homo's of de aandacht die ze krijgen en het stemgedrag ban die eersten

Nu ja ieder zijn meug, natuurlijk
Zoiets, vroeger was ik een blockbuster, extreem links, groen en anti katholiek. Dat ben ik nog steeds maar door anti-Islam op te nemen in m'n portfolio ben ik opeens extreem rechts geworden. Ik ben dan maar eens gaan kijken wat rechts te bieden heeft en daar zitten wel wat verdedigbare punten in, het Waals gedoe bv en ben wat losser geworden tegenover katholieken die doetjes zijn vergeleken met Islamieten. Ik ben voor een liberaal, vrije linkse samenleving en vindt dit niet meer terug aan de huidige linker kant.

Het linkse anti-racisme is gecorrumpeerd in Islam knuffelen die maar zo tegengesteld kan zijn, en dat op wereldwijde schaal, ronduit een ramp.
Oud 3 mei 2019, 07:16   #79
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoiets, vroeger was ik een blockbuster, extreem links, groen en anti katholiek. Dat ben ik nog steeds maar door anti-Islam op te nemen in m'n portfolio ben ik opeens extreem rechts geworden. Ik ben dan maar eens gaan kijken wat rechts te bieden heeft en daar zitten wel wat verdedigbare punten in, het Waals gedoe bv en ben wat losser geworden tegenover katholieken die doetjes zijn vergeleken met Islamieten. Ik ben voor een liberaal, vrije linkse samenleving en vind dit niet meer terug aan de huidige linker kant.

Het linkse anti-racisme is gecorrumpeerd in Islam knuffelen die maar zo tegengesteld kan zijn, en dat op wereldwijde schaal, ronduit een ramp.
Zéér herkenbaar, dit.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 07:31   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoiets, vroeger was ik een blockbuster, extreem links, groen en anti katholiek. Dat ben ik nog steeds maar door anti-Islam op te nemen in m'n portfolio ben ik opeens extreem rechts geworden. Ik ben dan maar eens gaan kijken wat rechts te bieden heeft en daar zitten wel wat verdedigbare punten in, het Waals gedoe bv en ben wat losser geworden tegenover katholieken die doetjes zijn vergeleken met Islamieten. Ik ben voor een liberaal, vrije linkse samenleving en vindt dit niet meer terug aan de huidige linker kant.

De wijsheid komt met de jaren?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be