![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom blijvend in vakjes indelen... Het bent jijzelf die bepaalt of je links of rechts bent..., maar als je het dialect dat de linkiewinkies hier blijven uitkramen overneemt of blijft verdedigen is het moeilijk om je anders te zien... BDW de grote leider die iedereen moet gehoorzamen... waarom dat zo voorstellen??? Ik hoop dat BDW wint omdat ik denk dat dat het enige nog goede is voor Vlaanderen, maar daarom zal ik elke scheet van BDW niet zien als een geloofsgebod hoor... Wie is zo crimineel om de zaken zo voor te stellen ipv op de inhoud in te gaan, waar ze waarzchijnlijk heel weinig op te zeggen hebben... Ten andere ik zeg linkiewinkies, want ik denk persoonlijk dat ik meer links ben dan de zogezegde linkse achterklap dat de officiële linkse partijen hier uitkramen... Ze hebben gewoonweg al hun oorspronkelijke idealen zwaar verloochend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Denk je niet dat het aan de Parijzenaars, de Fransen is om daar over te beslissen...
Voor mij mogen ze die kathedraal met de grond gelijk maken; ik zal er geen traan om laten... Wat ik wil zeggen... draait het hier voor vele Fransen nog om een kathedraal of eerder om een historisch monument door hun voorouders gebouwd...? Of als wij willen dat Stonehenge behouden blijft is dat toch ook niet omdat wij nog in 'Druiden' geloven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er natuurlijk mee eens. Maar tot mijn schade en schande met ik dagelijks vaststellen dat de zogezegde volgelingen er zich geen scheet van aantrekken en meestal het omgekeerd doen wat die geboden vermelden. De moraliteit van die geboden bestaat niet meer. Lees de duivelsverzen en vergelijk de twee groepen die zich bezig houden met ze te volgen. Ziet U verschil tussen apen en monkeys? Ik niet hoor. Luister naar lijn woorden en zie niet naar mijn daden. (11de gebod) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar ge hebt mij blijkbaar niet goed verstaan ; ik zei dat diegenen die de macht en invloed vh christendom hadden gebroken, nu de rode loper uitrollen voor de islam. Al diegenen die hier het christendom (terecht) "afbranden", geven nauwelijks kritiek op de islam en de uitwassen en overlast ervan.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 mei 2019 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat logisch is, ook de joden hebben dat gewoon overgenomen van de Mesopotamiërs hoor, sporen ervan gaan terug tot 1780 VC in de codex Hammurabi. En dezelfde Mozes speelt een hoofdrol in de 3 versies van de zandbakgodsdiensten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religie is privé maar ook een grondrecht voor het individu. Niemand mag mij beletten van mijn cultus in alle vrijheid te beleven. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 mei 2019 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn kudde geiten zit vol met verstoten schapen die ten prooi mochten vallen aan de wolven. Een echte leider beschermd deze ook. Maar als hij zelf vindt dat zijn kudde te groot is dan zal ze wel kleiner worden. Daarbij heb ik geen lessen van hem te ontvangen. Ik was al Vlaming nog voor hij haar op zijn kop kreeg! En in mijn dorp denken er nog zo over. Zijn kudde is verworden tot krot en companie. Niet dat het mij nog kan schelen. Ik maak geen deel meer uit van zijn bende. De sluipmoordenaars roeien zichzelf wel altijd uit. Maar weinigen worden ontvangen in zijn pauselijke audïëntie. Zeker niemand van het plebs. Ik zou hem anders wel mijn gedacht eens zeggen. Met bewijzen. Maar hij is al in zijn hemel. Hij begint zich al te gedragen als God zelf. Die bonjourt hij binnenkort er ook uit. De tien geboden of wat ervan overblijft inbegrepen. ![]() Hopelijk zegt hij binnen kort niet ;"Heer; vergeef het mij want ik wist niet meer wat ik deed!" Er zijn twee soorten Vlamingen. De mestkevers en de meer begenadigden. Maar zo is het vroeger ook altijd geweest. Waar is de vernieuwing dan? Laatst gewijzigd door werkman : 4 mei 2019 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijf eens uit mijn tuin vent. Wie heeft U toelating gegeven om in te breken en mijn privacy te schenden? Daarbij heb ik egels; padden en zelfs kouwen om de slakken in mijn tuin uit te roeien. Maar dat zie je alleen overdag. Dus dat wordt nog nachtelijke inbraak ook! En nee stumper. Ik organiseer geen slakkenkoersen rond kartonnen dozen. Daar zijn ze te slim voor. Jij blijkbaar niet want anders verkocht je zulke onnozele praat niet. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 mei 2019 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Celtic paganisme met wat kruiden die je in hogere sferen brengen? graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Funny is dat net radicaal links en rechts zo denken....
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben (op een groot aantal vlakken) zeker niet links, en toch is mijn steun aan Palestina genoegzaam bekend.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 4 mei 2019 om 19:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan extreem-rechts, stormfront-rechts.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bevestigde net ons punt.
Totaal niet mijn waarde. Het is zoals BDW ooit zei: https://twitter.com/bart_dewever/sta...23655856771073 Tot het Aalsterse carnaval een vikingpop ombouwde tot Joodse karikatuur en zure idioten Freilich & Marinower van hun kloten gingen maken. Dan was het ineens toch weer niet zo goed om te beledigen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 4 mei 2019 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |