![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En goed betaald werd hij er ook voor daar moet je niet aan twijfelen. Dus verwacht ik resultaat van een grote l"ei"der geen blablabla. Met linksen of de CVP (die niet goed weet welke kant) aan tafel gaan zitten is om miserie zoeken.
|
|
|
|
#142 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat is de essentie! |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daar gaat mijn wekelijkse Chinees...……………………... |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Toch heel duidelijk doordat de franstaligen België gewoon zagen als een franstalig land, wellicht op de achtergrond als ondergeschikt aan Frankrijk en Vlaanderen toch gewoon zagen als achtergebleven gebied dat ze gewoonweg koloniseerden... Ik zie de Vlamingen niet als beter of slechter dan andere mensen; maar ik heb er mijn buik van vol hoe la Belgique, samen met zijn Vlaamse collaborateurs steeds weer en opnieuw uitpakken met de mindere kanten van Vlamingen... kanten die je overal bij andere volkeren ook kan vinden... |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zoals gratis gaan inwonen bij iemand, verlangen dat die 10 andere inwoners op uw manier leven en ze haten omdat ze je dat niet doen.....
|
|
|
|
#148 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Waar ze mis zullen zijn is dat die niets betalen maar alles opsoeperen zodat er voor de halal volgers bij de overheid niks meer te rapen zal zijn. Bijkomend als ze stemmekes genoeg hebben ontslaan ze die halal volgers wel en gaan zelf aan de feestdis die hier "regering" heet.
|
|
|
|
#149 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#150 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat U nu zegt is juist. Zo zie ik het ook trouwens. Maar dan moet je niet spreken over een eerlijk volk. Om dat te weten te komen moet je zelf aan politiek doen. Dan weet je meteen de eerlijkheid van dit volk en zijn leiders. Dat de Walen pro PS zijn is vanzelfsprekend. En dat ze hier in Vlaanderen pro diverse politieke partijen zijn is ook vanzelfsprekend. Overal is er aan de orde :"Wiens brood men eet; wiens woord men spreekt. Maar als je ooit zaken hebt meegemaakt dat men deurklinken afbreekt en met stront besmeert; postbussen vernield en beplanting uit de voortuin op straat kegelt en dat er gelachen wordt als men je zichtbaar financieel in het zak zet dan denk je op den duur wel anders over Vlamingen die rondom je wonen. En dan zwijg ik nog over ergere zaken. En dan is het vanzelfsprekend dat je als eindconclusie voor jezelf besluit dat ze naar de kloten kunnen lopen. Mocht ik nog jong zijn en aan politiek herbeginnen dan zou er één zaak primeren en kiezen voor een partij die haar volgelingen in ere houdt en beschermt. De bende waar ik mee optrok heeft zich bezig gehouden met mekaar af te maken. Nooit hebben de tenoren tijd gemaakt om orde op zaken te stellen. Het waren wel de marathonlopers die koersten naar de andere partijen om hun zitjes veilig te stellen. Stuk voor stuk zonder één uitzondering. En dat er kleine smeerlapjes nu ook op het droge zijn beland geeft mij wel genoegdoening maar ik ben er geen poot mee vooruit. Gelukkig heb ik niks verder moeten doen om hen een lesje te leren. En dan kun je jaren en jaren U inspannen om er iets van te maken maar het eindresultaat wordt en blijft een dikke zero. Wat je als persoon beoogt voor de mensen mag zelfs niet gebeuren. Daar zorgen je vrienden; en uiteraard met medewerking van anderen ook; je zogezegde partijvrienden wel zelf voor. Weet je wat ik nog denk als ik ze bezig zie? Kus mijn kloten arrivisten! En die mensen die ik vroeger dacht van mens te zijn zijn al even dikke leugenaars en arrivisten. |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat is nu eenmaal de tactiek van....ja ook..... van de Vlamingen. Weg kijken en doen alsof ze niks zien. Dat heb ik de eerste keer gedacht als ik het zwart hakenkruis op mijn rolluik verwijderde. En dat was verdomd een zware opdracht? En je moet daar geen zwarte voor geweest zijn hoor. Onder de oorlog geboren worden volstaat in België. Dat zijn zo van die zaken die bij blijven. Toen heb ik beseft dat er ook stinkaards onder het Vlaamse gepeupel huisden. De Belgen! De dappersten onder alle volkeren volgens Cesar. In het schilderen toch. 30 % onder ons zijn kandidaat moordenaars. Dat zie je over de ganse wereld als er iets uitbreekt. Wat er nu in de grote zandbak gebeurt is niet alleen het resultaat van verzuurde en hatende gelovigen maar eenvoudig het resultaat van de genen die eigen zijn aan de mens. Er zijn altijd wel vrouwen of verwijfde mannen die een appel aanbieden aan debielen. En er zal altijd een God zijn die zal straffen. We zien hem nooit maar hij is er. Wij mensen met onbeperkte macht voelen ons automatisch God. En wij; nietsnutten; stemmen graag voor Goden. En de wereld blijft draaien tot eer en glorie van dezen die er hun brood mee verdienen. Dat stelde ik vast destijds en daarom ben ik ook met politiek gestopt. Er staan anderen klaar waaronder er ook zullen zijn die met hun kop tegen de muur lopen. Naast weer anderen die hun zakken vullen. Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2019 om 20:35. |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Banneling
|
Ik ben blij als een Vlaming een koers wint, vooral omdat het in mijn ogen een goede zet is tegen la Belgique... Maar ik lig er echt niet wakker van, van voetbal, van koersen en van alle andere zogenaamde volkse activiteiten...
Gisteren was ik wel verschrikkelijk boos omdat in Charleroi het Belgisch kampioenschap boksen werd gegeven en ze daar buiten hier en daar een paar woorden Nederlands (wat we moeten zien als een enorme toegeving van de francofonie), het minimum minimorum, de hele tijd het hele gebeuren in het Frans naar buiten brachten... Dat ze dan spreken over franstalig Belgisch kampioenschap, maar dat ze ten minste het goede fatsoen hebben om het niet voor te stellen als Belgische kampioenschappen... Hoe logisch, gemakkelijk en zonder problemen zou het zijn om al het Belgische gedoe automatisch tweetalig te doen... Maar ja, dat is zwaar buiten de franstalige waard gerekend... Oei, ik vergat het, het zijn de Vlamingen die extremistische, racistisch, bekrompen.... zijn... La capitale Belge, Bruxelles toont overvloedig hoe verdraagzaam en sociaal onze franstalige vrienden zijn... Van een Vlaamse stad een franstalig hell hole maken waar de Vlamingen worden buitengekeken... Je moet het maar doen met daarbij diezelfde Vlamingen voor het vuil van het land uit te maken... Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 mei 2019 om 20:52. |
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Politiek is so wie so een vuile wereld... |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Feitelijk denk ik dat wij het over de grote lijnen eens zijn. Maar met een kleine correctie. Niet alleen politiek is een vuile wereld. De wereld is wel bevolkt met vuile mensen. En politiekers weten dat. Nu nog meer dan voorheen strooien ze stukjes chocolade en koekjes in het rond met gif er in verwerkt en de ratten vreten ze weeral op. Maar ze moeten nog dood gaan. Het is een langzaam werkend gif. Ik vreet die chocolade en koekjes zeker niet meer. Ik zie het gevaar. Bart mag dus stoppen met zijn koekjes te voederen. Het heeft geen zin. Zelfs als zijn koekendoos leeg zal zijn zal dat geen verschil meer geven. De mensen hebben zes jaar de tijd gekregen om te oordelen. Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2019 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mooie inspanning, die u daar levert Pandakever. U schept blijkbaar plezier in het feit dat u het heilige scarabeeënvolk een nieuwe toekomst biedt.
|
|
|
#157 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niets van aantrekken. Mestkevers zijn de concurrenten van strontvliegen als het hun vreten betreft. Meer moet je er niet achter zoeken. Veel dadingen op dit forum zijn logisch en verklaarbaar als je het zo bekijkt. Belachelijk gedoe! |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je alle dagen omringd wordt door slippendragers krijg je wel een verkeerd beeld van de wereld. Maar goed. Als hij dit gezegd heeft wat in de titel van de topic staat dan is hij een gelukkig man. Als hij morgen een scheet laat dan kan je opnieuw beginnen en zeggen dat hij een indigestie heeft. De vraag is en blijft of die scheet dan beter ruikt dan andere scheten maar dat wordt er niet bij verteld. Triestig forum. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|