Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2019, 11:40   #101
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Man tegen man vechten ipv helden die een vuile separatist met zijn vijven aanvallen. Open en bloot, en niet achter hoek en kant in een kakstraatje in Tervuren. Het is voor jou duidelijk veel minder OK dan je pretendeert.

Tja. De ene stoort er zich aan als er een homo uit de kast komt, en de andere is gefrustreerd omdat de "Vlaamse" radio en TV er niet in slaagde om Domme Driesje te nazifiëren en politiek te vierendelen.
De Belgische staatsveiligheid vond het niet eens nodig om domme Driesje op de OCAD lijst te zetten. De lijst die bedoeld is voor gevaarlijke moslimterroristen, maar waar sinds kort ook "eigen volk" op prijkt. Driesje is daar niet bij. 16 extreem-linksen prijken wél op de OCAD lijst. Meer dan dubbel zoveel als extreem-rechtsen, maar daarmee kunnen we beter niet uit de kast komen, zeker?
Ik snap niks van dit gebrabbel.

Maar om on topic te blijven. S&V van Dries hadden het ook niet voor de homo's hé! Ook niet voor de vrouwen, vreemd genoeg.
En laten we eerlijk zijn, héél mannelijk ziet Dries er niet uit hé. ge gaat toch niet zeggen dat gij niet uw twijfels hebt ...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 16:10   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

Maar om on topic te blijven. S&V van Dries hadden het ook niet voor de homo's hé! Ook niet voor de vrouwen, vreemd genoeg.
En laten we eerlijk zijn, héél mannelijk ziet Dries er niet uit hé. ge gaat toch niet zeggen dat gij niet uw twijfels hebt ...
Dries had het idd niet over homo's. Kojak zinspeelde er wél op, en jij gaat zelfs een stapje verder door openlijk je twijfels te uiten over de geaardheid van Dries. Je insinueert zelfs dat ik ook mijn twijfels heb, omdat de man er "niet hééééél mannelijk uitziet, volgens jou.

Deze draad gaat niet over de seksuele geaardheid van Van Langenhove. Maar alle middelen zijn goed om de aandacht af te leiden van datgene waar de draad wél over gaat, nietwaar. Je beseft toch dat je uitgerekend dAt doet wat Blokkers verweten wordt? Dat je doet wat Dries NIET deed, maar waar jij die vuile blokkers maar al te graag op afrekent?

Wat jij 'eerlijk' vindt laat ik voor jouw rekening. Ik heb een heel andere mening over eerlijkheid dan jij. Eerlijkheid en rechtschapenheid hebben niets vandoen met de misselijkmakende hypocrisie en achterbakse dubbelhartigheid van de omhoog gevallen linkse 'elite' op dit forum.

Ik oordeel of veroordeel niemand omdat hij er 'niet héél mannelijk uitziet'. Ik walg wel van mensen die daar alleen een punt van maken als het om iemand gaat die hen niet bevalt. Die vitten op mensen die vinden dat homo's beter in de kast blijven, maar die zélf maar al te graag op homo's afgeven die niet in hun politiek correcte kakstraatje thuishoren.
Oud 5 mei 2019, 16:32   #103
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dries had het idd niet over homo's. Kojak zinspeelde er wél op, ....
Nog dikkere lol.... Waar heb ik dat nu ergens gedaan ?
Oud 5 mei 2019, 16:48   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nog dikkere lol.... Waar heb ik dat nu ergens gedaan ?
De "contacten" die van Langenhove volgens jou zocht in het strontstraatje van jouw stad spreekt anders boekdelen.
Oud 5 mei 2019, 19:01   #105
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De "contacten" die van Langenhove volgens jou zocht in het strontstraatje van jouw stad spreekt anders boekdelen.
Ik blijf er meer en meer lol in te krijgen.....

Waar heb ik het ergens gehad over 'contacten' die hij zocht in dat straatje ?

Knuppeltje toch.... ik begin een sterk vermoeden te krijgen dat je met je verkeerde been uit je winterslaap bent gekropen.

Laatst gewijzigd door kojak : 5 mei 2019 om 19:03.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 19:06   #106
Anna List
Banneling

Standaard

Er zijn nog opties he Kojak,

werd hier al vermeld dat Dries pro legalisatie van cannabis is?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 19:15   #107
geertvdb

Standaard

Citaat:
Dries had het idd niet over homo's.
Nee? de homofobe memes van S&V niet gezien?

En de vrouwonvriendelijke meme's, zijt ge daar akkoord mee? En de anti semitische?
Citaat:
Kojak zinspeelde er wél op, en jij gaat zelfs een stapje verder door openlijk je twijfels te uiten over de geaardheid van Dries.
Ik ga altijd een stapje verder. Ik ben een durver.
Citaat:
Je insinueert zelfs dat ik ook mijn twijfels heb, omdat de man er "niet hééééél mannelijk uitziet, volgens jou.
En? Antwoordt nu eens op mijn opmerking ipv mijn post woord voor woord na te vertellen...
Citaat:

Deze draad gaat niet over de seksuele geaardheid van Van Langenhove.
Nee? Ik denk het wel! Lees de titel eens van de draad ....
Citaat:
Maar alle middelen zijn goed om de aandacht af te leiden van datgene waar de draad wél over gaat, nietwaar. Je beseft toch dat je uitgerekend dAt doet wat Blokkers verweten wordt? Dat je doet wat Dries NIET deed, maar waar jij die vuile blokkers maar al te graag op afrekent?
Oh nee, daar begint het gewentel weer in de slachtofferrol ...
Citaat:

Wat jij 'eerlijk' vindt laat ik voor jouw rekening. Ik heb een heel andere mening over eerlijkheid dan jij. Eerlijkheid en rechtschapenheid hebben niets vandoen met de misselijkmakende hypocrisie en achterbakse dubbelhartigheid van de omhoog gevallen linkse 'elite' op dit forum.
Allez, ben ik links? Allez, fijn om te weten. En elite, ja da's waar. Ik ben nu éénmaal van Antwerpen, en dat is de vanzelfsprekendheid dat ik de elite ben op dit forum.
Citaat:

Ik oordeel of veroordeel niemand omdat hij er 'niet héél mannelijk uitziet'. Ik walg wel van mensen die daar alleen een punt van maken als het om iemand gaat die hen niet bevalt. Die vitten op mensen die vinden dat homo's beter in de kast blijven, maar die zélf maar al te graag op homo's afgeven die niet in hun politiek correcte kakstraatje thuishoren.
Maar dries bevalt mij héél goed! waar haalt gij dat vandaan dat hij mij niet bevalt?
En vit gij niet op mensen die homo's liever dood willen? Zoals onlangs profiteur hier op dit forum?
Oud 5 mei 2019, 19:18   #108
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Er zijn nog opties he Kojak,

werd hier al vermeld dat Dries pro legalisatie van cannabis is?
Ik kan me nu goed inbeelden dat dit het volgende zal zijn wat ik hier al zou gezegd hebben.
Oud 5 mei 2019, 19:19   #109
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Mijn gedacht is dat het eigenlijk Sven De Leijer met een TV-ploeg was, die door Dries ten onrechte als agressoren werden aangezien. De Leijer is van Tervuren. Dries zijn gevoel voor humor is niet even ontwikkeld als zijn ego en er moet daar iets zijn mis gelopen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 19:56   #110
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee? de homofobe memes van S&V niet gezien?

En de vrouwonvriendelijke meme's, zijt ge daar akkoord mee? En de anti semitische?
Ik ga altijd een stapje verder. Ik ben een durver. En? Antwoordt nu eens op mijn opmerking ipv mijn post woord voor woord na te vertellen...Nee? Ik denk het wel! Lees de titel eens van de draad .... Oh nee, daar begint het gewentel weer in de slachtofferrol ... Allez, ben ik links? Allez, fijn om te weten. En elite, ja da's waar. Ik ben nu éénmaal van Antwerpen, en dat is de vanzelfsprekendheid dat ik de elite ben op dit forum.Maar dries bevalt mij héél goed! waar haalt gij dat vandaan dat hij mij niet bevalt?
En vit gij niet op mensen die homo's liever dood willen? Zoals onlangs profiteur hier op dit forum?
Zijn figuur interesseert me niet uitzonderlijk maar zijn imago is doorgaans wel een mannenwereld. Zijn Rambo reactie op de pseudo aanval past ook in dat context.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 20:10   #111
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zijn figuur interesseert me niet uitzonderlijk maar zijn imago is doorgaans wel een mannenwereld. Zijn Rambo reactie op de pseudo aanval past ook in dat context.
Vind t toch niet heel consequent ... Dansschoenen als uitvlucht voor een Rambo...
Oud 5 mei 2019, 20:13   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ow... dat was kojak niet hee knuppel, dat was IKKE
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 20:18   #113
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
ow... dat was kojak niet hee knuppel, dat was IKKE

Oud 6 mei 2019, 05:56   #114
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U weet toch wel waarom DVL zo goed in de markt ligt bij vrouwen die verschillende politieke strekkingen aanhangen?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 06:23   #115
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Calvo gaat binnenkort uw regeringsleider zijn, enig respect is op zijn plaats.

All hail calvo !
Ik ben Calvo laatst tegen gekomen. Terwijl ik Filip De Winter hier al enkele keren gewoon op z'n eentje door de straten vol extremistische moslims zag wandelen zat Calvo weg gedoken met een kap over zijn kop. Een groot bakkes opzetten in het parlement tussen zijn rijke vriendjes achter gesloten deuren en door de politie beschermd maar als hij zich tussen het plebs dient te begeven schijt hij in zijn broek. En dat voor een partij die zegt het op te nemen voor de armen. Groen! = compleet geschifte psychoten. Groen is niet een partij voor de armen, groen is niet een partij voor de natuur. Groen! is een partij van onredelijke betweters die zich vasthouden aan mantra's en litanieën waarmee ze het omgekeerde zullen bereiken van wat ze beogen. Ik kan echt niet begrijpen hoe zovele intelligente mensen toch zo achterlijk kunnen zijn om op die hypocriete schizofrene partij te stemmen.

Als we van de fossiele brandstoffen af willen en het hele wagenpark omschakelen naar elektrisch, als we de verwarming en koeling van gebouwen elektrisch willen, dan gaan we er met windmolens en zonnepanelen zelfs niet komen als we de laatste boom ervoor omhakken en heel België één grote bruine woestenij van molens en zonnepanelen is. Al helemaal niet als we ook nog eens het zoontjesoverschot uit Afrika gaan opnemen. Ik begrijp niet hoe Groen! boven de kiesdrempel geraakt.

Boycot BYD, MG, RAM, Dodge!

Breng het kolenwoud terug.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 06:36   #116
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik ben Calvo laatst tegen gekomen. Terwijl ik Filip De Winter hier al enkele keren gewoon op z'n eentje door de straten vol extremistische moslims zag wandelen zat Calvo weg gedoken met een kap over zijn kop. Een groot bakkes opzetten in het parlement tussen zijn rijke vriendjes achter gesloten deuren en door de politie beschermd maar als hij zich tussen het plebs dient te begeven schijt hij in zijn broek. En dat voor een partij die zegt het op te nemen voor de armen. Groen! = compleet geschifte psychoten. Groen is niet een partij voor de armen, groen is niet een partij voor de natuur. Groen! is een partij van onredelijke betweters die zich vasthouden aan mantra's en litanieën waarmee ze het omgekeerde zullen bereiken van wat ze beogen. Ik kan echt niet begrijpen hoe zovele intelligente mensen toch zo achterlijk kunnen zijn om op die hypocriete schizofrene partij te stemmen.

Als we van de fossiele brandstoffen af willen en het hele wagenpark omschakelen naar elektrisch, als we de verwarming en koeling van gebouwen elektrisch willen, dan gaan we er met windmolens en zonnepanelen zelfs niet komen als we de laatste boom ervoor omhakken en heel België één grote bruine woestenij van molens en zonnepanelen is. Al helemaal niet als we ook nog eens het zoontjesoverschot uit Afrika gaan opnemen. Ik begrijp niet hoe Groen! boven de kiesdrempel geraakt.
ik dacht dat ik t mij ingebeeld had, maar ik kreeg een paar weken geleden exact hetzelfde gevoel toen ik m eens op een perron zag staan in Brussel.
Oud 6 mei 2019, 07:27   #117
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik dacht dat ik t mij ingebeeld had, maar ik kreeg een paar weken geleden exact hetzelfde gevoel toen ik m eens op een perron zag staan in Brussel.
Calvo eens gezien op 14-18 in Mechelen. Was zijn ego maar even groot als zijn lengte, we hoorden hem niet.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:29   #118
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Calvo eens gezien op 14-18 in Mechelen. Was zijn ego maar even groot als zijn lengte, we hoorden hem niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Napoleoncomplex
Oud 6 mei 2019, 07:36   #119
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, 'k dank dat Calvo zelfs Bonnie zijn 1.67m niet haalt.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:41   #120
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
U weet toch wel waarom DVL zo goed in de markt ligt bij vrouwen die verschillende politieke strekkingen aanhangen?
Nee, dat weet ik niet, maar ongetwijfeld gaat gij mij dat haarfijn uitleggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be