![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oor, ze wisten heel goed wie het was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadat de man als 'dader' opgepakt is geweest was zijn gezicht eenklaps onherkenbaar op de foto's. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13866 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als de langgestraften hun straf helemaal moeten uitzitten, als levenslang effectief levenslang wordt en dertig jaar effectief dertig jaar, dan zitten de gevangenissen binnen drie jaar vol met mensen die er de eerste 25 a 30 jaar - of langer, niet meer uitkomen. Dat wil zeggen, 30 jaar lang kan er dan zo goed als niemand meer opgesloten worden. Het tegendeel is nu volop aan het gebeuren, men laat meer en meer gevangenen vroeger los.
![]() |
![]() |
![]() |
#13867 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit welingelichte bron. ![]() Maar hou het stil hé, en ge hebt t niet van mij. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 mei 2019 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan gaat de straf in. Tenzij cassatie aanvaard is. Dan schort de nieuwe procedure de oude op tot na uitspraak. Het is telkens een hogere rechtbank. Als je niet in hechtenis moet voorkomen steeds. Je kan ook steeds zwaarder gestraft worden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 mei 2019 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13871 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, nog een ergernis erbij: https://twitter.com/kristofcalvo/sta...00949411938305
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In voorhechtenis kom je voor de raadkamer die beslist ja of nee verder hechtenis. Dat is altijd tijdelijk. Je kan bv niet mee akkoord gaan en dus beroep vragen. Tussentijds kom je dan opnieuw voor de raadkamer. Die kan dus opnieuw oordelen of je in voorhechtenis blijft ja of nee. De bedoeling is dus ; u gaat als vrij man daarna naar uw proces. Of gaat als gedetineerde naar uw proces. Niet meer of minder dan dit.
![]() |
![]() |
#13875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: ik prijs mij gelukkig dat ik een opleiding en een vak in de exacte wetenschappen heb en ik hoop dat ik nooit in aanraking kom met de onexacte wetenschappen van Rechten. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 mei 2019 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of geen gevaar bent, niet vluchtvriendelijk en dergelijke en " tijdelijk de gevangenis kan verlaten in afwachting van uw proces. Op uw proces oordelen ze dan opnieuw.
![]() |
![]() |
#13877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meermalige verkrachter houden ze dan niet in voorhechtenis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13878 | |