![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.koengeens.be/news/2018/1...n-verkrachting Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 mei 2019 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel goede vraag! Hij had meer redenen om te verdwijnen na het vonnis dan voor het vonnis. Mogelijk zijn rechters te dom om logisch te denken? Ik werk niet op justitie. Volgens mij gaat logica in de rechtspraak nog steeds voor hetgeen er in dat stom wetboek neergepend wordt. In de bijbel staat ook dat Mozes met zijn stok op een rots sloeg en vervolgens kwam er water uit. Die vent zat gewoon met het prostaat wegens ouderdom. Maar het staat toch in den bijbel. En dan kunnen we beginnen met interpretatie. Voer voor de advocatuur. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2019 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet je wat ook zo stuitend is?
Al die pipo's die als minister geconfronteerd worden met hun falen, komen altijd af met het excuus dat ze niet verantwoordelijk zijn, niets kunnen veranderen, enz. Compleet machteloos dus. Maar als het over hun wedde gaat... Oeps, dan hebben ze plots de hoogst mogelijke verantwoordelijkheid, waarbij een enorme vergoeding hoort. Ik zou zeggen : als je voor niets verantwoordelijk bent, dan moet je ook zo betaald worden, en niet als een top-CEO.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 mei 2019 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om een psychopaat. Een menselijk roofdier. Dat is niet alleen de voorbije dagen duidelijk geworden, maar dat stond al vast op zijn laatste proces. Op geen enkel moment moeten de daden die hij vandaag stelt - of net niet stelt - bepalend zijn voor de risico's die we morgen met hem willen lopen. Een leeuw die ontsnapt uit de zoo gaat men ook zo snel mogelijk neutraliseren. Dat hij net 3 mensen is voorbijgelopen zonder die dood te bijten speelt daarbij geen rol. Citaat:
Citaat:
Citaat:
In die boeken staat niet dat het volgen van de correcte procedure het bevel tot onmiddellijke aanhouding uitsluit. De wet is inderdaad voor veel verbetering vatbaar, maar niets houdt een rechter tegen om bij een recidiverende verkrachter ook vluchtgevaar te zien. Tegen zo'n beslissing is trouwens geen apart beroep mogelijk: Citaat:
Citaat:
Hier is veel meer misgelopen dan een vergissing van de rechter. Een gevaarlijke recidivist laat je zomaar niet lopen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet onnozel doen he vent! Jambon kon niet voorzien dat er iets zou gebeuren van die aard of op die plaats. Hij heeft geen glazen bol. Maar het gerecht wel. Er waren diverse veroordelingen op basis van bewezen feiten. En Geens is de grote baas bij het gerecht. Ofwel neemt hij ontslag ofwel gooit hij minimum een stomme kloot buiten. De keuze is aan hem. En op het forum mogen ze u ook reeds lang buiten gooien wegens stupied trollen. Maar dat zal ook niet gebeuren zeker! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2019 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Europees Commissaris
|
![]() De zachte heelmeesters schieten in actie om wat krom is, recht te praten.
Jan Nolf: Citaat:
Dus je hebt het goed gelezen: het is ofwel Steve Bakelmans vrijlaten, ofwel iedereen de bak in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En op welke basis moet ik dan volgens jou ook maar den bak in? Ben ik te braaf soms? Of betaal ik teveel belastingen? ![]() Jij kunt ook redelijk krom denken hoor. Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2019 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Koen Geens: "Technisch was de man geen recidivist".
https://twitter.com/DVanLangenhove/s...19802671624192 |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geens trok in Terzake geen paraplu open, maar een parasol zo groot als een party-tent.
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ministers dienen wetsontwerpen in; parlementairen wetsvoorstellen. Tenzij gij het beter weet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 7 mei 2019 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil toegeven dat men kan redetwisten over de verantwoordelijkheid van minister Geens.
Maar het zijn verkiezingstijden. En dan moet ik helaas toegeven dat het me niet tegen de borst stuit, dat die tsjeef de perceptie tegen heeft. Ik zou niet graag hebben dat één enkele verantwoordelijke van de nva dit publiekelijk zou zeggen, want dat zou niet horen. Maar buiten hetgeen men me op dit forum toedicht, ben ik geen verantwoordelijke van of in mijn lievelingspartij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Dat men eerst eens begint met straffen uit te voeren.
In Belgie is al te vaak de voorhechtenis de straf en is de straf al voorbij wanneer het vonnis wordt uitgesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is prietpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Het openbaar ministerie had na het vonnis de onmiddelijke aanhouding geëist. Mens spreekt soms over de onafhankelijkheid van rechters. Er zou een instantie moeten komen die rechters controleert op hun uitspraken en als het te gortig wordt die rechter ontslaat. Onbekwame rechters moeten eruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |