![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zat in de beheerraad van onze grote app. blok hier. Na 3 jaar had ik het bekeken. Niemand wilde betalen maar iedereen wilde verbeteringen die anderen betaalden. Ik kon daar niet achter staan en gaf mijn ontslag.
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom terug op mijn dada: mensen die potentieel zwaar-gewelddadig zijn, moeten gecolloqueerd worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
exact wat ik Geens verwijt in deze. een goede manager die merkt dat hij met de handen op de rug gebonden zijn werk moet doen, en dat niet kan veranderen, die bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde, twee maanden geleden heeft de RTBF een reportage uitgezonden over de situatie bij Justitie (meer bepaald de rechterlijke organisatie). Het is lang (anderhalf uur), het is in RTBF (dus PS ![]() Maar het is, als je dat vandaag bekijkt, op sommige momenten bijna profetisch... https://www.rtbf.be/auvio/detail_dev...ice?id=2471234
![]() |
![]() |
#326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles zit vol. Potentieel gewelddadig zijn, iedereen dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik den Theo ook altijd verweten. Op het postje blijven zitten ook al wordt je langs alle kanten tegengewerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kernkabinet, dus de premier met zijn vice-premiers zet de grote lijnen uit, daar maakt men het compromis. De ministerraad formaliseert dat, bij consensus.
Het is dus een collegiale beslissing van de regering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://nieuws.vtm.be/politiek/minis...t-geen-ontslag Maar die eikel blijft ons volk uitmoorden. Hij is erger dan Hitler.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 8 mei 2019 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk je er ook maar iets zal veranderen .....? Ik niet.
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar capaciteit afbouwen, door kleine pruts niet te vervolgen en dat personeel toewijzen aan de hoven van beroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb weten te horen oa van Xeno hier dat er weinig animo is om dat te wijzigen. Je gaat inderdaad iemand die nog niet definitief veroordeeld is niet achter de tralies zetten. En psychopaten en andere gevaarlijke personen horen niet in de 'gewone' gerechterlijke procedure thuis. Die horen in een instelling te zitten. Trouwens onlangs is na ettelijke jaren vastgesteld dat Kim De Gelder een vijs los had/heeft. Straf hé, dat wist ik al vanaf het begin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#335 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die CD&V stemmen moeten vervolgd worden voor moord.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ook zeker de nog 19e eeuwse onverschilligheid tov verkrachting door de b-justitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een instelling kunnen ze dergelijke gasten ad perpetuum houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zaten in de Raad van Bestuur van Dexia en KBC? De politici zelf, denk maar aan Jean-Luc Dehaene... En wat zeiden ze achteraf? Dat ze eigenlijk niet veel wisten van banken leiden. Dus, het zijn gewoon weer dezelfde gangsters...
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben van mijn mening dat deze man meteen in de boeien geslagen moest worden om zijn straf verder uit te zitten tot aan de beroepsprocedure. Ik ben evenwel ook van mening dat die beroepsprocedure geen 2 jaar op zich mag laten wachten, maar dat die binnen een redelijke termijn moet plaatsvinden. Laat ons zeggen 2 weken tot maximaal een maand. En dat is de reden dat die rechter hem vrijliet. Bij een straf van 4 jaar kan je het niet meer redelijk noemen dat je 2 jaar in de bak moet gaan zitten tot je beroep is behandeld. En het feit dat die man 2 jaar moet wachten op zijn beroepsprocedure is te wijten aan de complete chaos en desorganisatie binnen justitie. Die chaos en desorganisatie is echter niet te wijten aan onderfinanciering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |