![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bosbrand op zee en geen water om te blussen : da's ook echt en da's nog straffer als geen water in A'dam!
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kent er iemand dit hier :
Onze Lieve Vrouw bom bom Staat al op de schouw bom bom één twee drie bom bom vier vijf zes bom bom Prinses ... Marie ... José
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We maken een kringetje
van jongens en van meisjes We maken een kringetje van tralalaaaaaaaaaaaaaaaaa. Maak nu een buiging, maak nu een buiging. Bij de hand, bij de hand neem je vriendje bij de hand. Groot soldaatje, klein soldaatje laat ons flink marcheren. En de trommel slaat en de fluit die gaat en mijn vader is soldaat kameraad. Mijn haan is dood, mijn haan is dood (x2) Hij zal nooit meer zingen kokodie-kokoda Hij zal nooit meer zingen kokodie-kokodaa. Koko-kokodie- kodie kodaa koko-kokodie-kodie kodaa En ja, ik weet dat dit een heel oud topic is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schipper mag ik overvaren?
Ja of nee? Moet ik dan een cent betalen? Ja of nee? En na het antwoord van de "schipper" die natuurlijk een cent wou, klonk het :Hoe éne? En verder weet ik alleen nog maar dat ik dat een plezant spelleke vond
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 8 mei 2019 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we rije noa St Job op 'nen ezel, op 'nen ezel
En we rije noa St Job op 'nen ezel zonder kop! ![]()
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het bos staat een huis Hertje gluurde door de ruit Daar kwam een haasje aangerend Klopte op de deur Hertje, hertje help mij toch Straks schiet mij de jager nog Haasje, haasje kom maar hier En geef mij je pootje
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hop Marjanneke, stroop in het kanneke
Laat de poppetjes dansen Eertijds was de prins in het land En nu die kale Fransen
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u met zen allen wel weet ben ik niet verder geraakt dan de eerste kleuterklas, wel met grote onderschijting.
Doch er was ook een leuke kant aan dat klasje namelijk dat al de kindjes een optreden hadden in de Opera te Antwerpen. Wij moeten het liedje 'Moriaantje zo zwart als roet' brengen. Ik was niet bij de zangers daar ik geen noot kan zingen. Men bevorderde mij als 'wasproduct'. U denkt wasproduct Uni? Wel op het toneel was een groot wit laken gespannen waar men allemaal zwarte handje op vastgespeld had en ik moest die in mijn zwembroek, zijnde wasproduct, er allemaal gaan afplukken. Was ik er toch ééntje vergeten zeker. ![]() Dus ik gelijk terug dat toneel op en ik plukte het er af. Een staande ovatie voor mijn optreden was goed meegenomen. Ik wuifde beleefd (precies een Amerikaans president) naar de ouders en vrienden in de zaal gezeten zijnde. Moriaantje. p.s. Een klasgenootje zei na mijn optreden: "Gij zijt soms toch ook nogal een varken zenne ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 mei 2019 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 'mijn' schooltje gaat het liedje als volgt: Schipper mag ik overvaren ja of nee? Moet ik dan een kleurtje dragen ja of nee? En dan roept de schipper: ROOD. En dan kleintjes die hun sokken laten zien, sommigen zelfs hun onderhemdje of hun slip, ook kleine meisjes die roepen: "Kijk, ik heb een rood haarspeldje"! Haha tof toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Papegaai is ziek en hij MOET sterven
![]() Maak hem appelmoes al van conserven. Voor onze gaai, voor onze gaai voor onze allerliefste zoete papagaai. Papegaaitje leef je nog? I-A- dee ja Ja mevrouw ik ben er nog I-A-dee ja 'k Heb mijn eten opgegeten en mijn drinken laten staan. I-A- dee ja BOEM ![]() Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 9 mei 2019 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 kleine negertjes.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joke stop toch met koken.
Dan gaan we naar de keuken, een lekker potje neuken.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.
Wie is het mooiste kippetje van het land? Om maar te illustreren hoe makkelijk je onder het dierlijke niveau kan vallen...
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handjes draaien, koekebakke vlaaien.
Handjes draaien, koekebakkevis. Ge kunnet nie geloven hoe lekker dat dat is. Stokvis! Dat was een liedje voor de kleuterkes.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was eens een jochie in Londen. Hij had een condoompie gevonden. Hij vond het maar vies het paste precies en weggooien vond ie maar zonde. Toen hij een keertje ging varen, nam hij een paar zustertjes mee. Hij legde ze bloot, hij poepte ze dood en gooide ze dan maar overboord. Heey hop, kiekenskop!
![]() |