![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkt nu dat deze moordenaar wel degelijk vluchtgevaarlijk was:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190510_04390693 En toch laat zo'n onaantastbare rechter zo iemand vrij?? Ik stel me daar toch zeer grote vragen bij. Niemand behalve rechters kunnen ongestraft dergelijke flaters begaan, het is eigenlijk gewoonweg crapuleus, misdadig en crimineel dit. |
|
|
|
|
|
#622 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eventjes uw acuut racisme gaan uitleven op een lijk ... kun je nog lager vallen? Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 mei 2019 om 07:15. |
|
|
|
|
|
|
#623 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#624 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#625 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#626 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#627 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#629 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarstraks las ik een krant en ik ben na het lezen van het artikel van mijn stoel gevallen.
Met de stoel is alles ok. Het ging over het feit dat de dader blij was dat hij zijn zoontje nog heeft kunnen spreken (dag voor de moord?) want het zou een lange tijd duren voor hij hem nog zou kunnen spreken. Ik viel van de stoel om reden van: Wat moeten de ouders, familie, vrienden van het vermoordde meisje dan zeggen, die hebben de kans niet meer om om haar nog te spreken: ouders, familie en vrienden houden wel meer dan een plaatsje vrij in hun hart voor haar wat ze ook siert. Cel naar model van Devil's Island of eentje zoals uit de film Papillon voor de moordenaar? Moordenaar Julie keerde drie keer niet terug naar cel. En dat kan allemaal zomaar????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2019 om 14:54. |
|
|
|
|
|
#630 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#631 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naast de vermoordde Julie hadden kranten ook 'aandacht' voor het volgende: ‘We leven in een schijnveiligheid’
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#632 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Onbeschofte boeren. Laatst gewijzigd door Anna List : 11 mei 2019 om 15:57. |
||
|
|
|
|
|
#633 |
|
Europees Commissaris
|
Wat voor de drommel heeft de NV-A hier mee te maken,,,,Binnenkort gaat ge ze nog de schuld geven als den Anderlecht verliest. Ge legt uw Vlaamse haat er wel echt dik op hoor...…...
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#635 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#636 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en vooral onaantastbaar, en vooral dat is redelijk beangstigend, aangezien rechters hier politiek benoemd zijn en voor het leven.
|
|
|
#637 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is een gruwelijke moord.
Maar sta me toe te zeggen dat de reacties van de vele witte ridders hier iet of wat overdreven is. Ja het was een prachtig mooi meisje, en het roept dan sowieso meer woede op dan normaal, maar om nu te zeggen dat dit zo uitzonderlijk is.... Hier kan ik helaas niet meer van schrikken. |
|
|
|
|
|
#638 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nicht Annick Van Uytsel reageert op moord Julie: “Ik heb 12 jaar gezwegen, maar nu niet meer”.
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2019 om 16:21. |
|
|
|
|
|
|
#639 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#640 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och de morele brigade is op uittocht zie ik. Nu, ik heb wel degelijk een punt; was het een -volgens jullie- 'marginaal geval, dan hoorde men jullie wellicht niet zo janken. Dan was het een "fait divers"
|
|
|
|