![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen met wieltjes hebben geen liefdesleven, cassanova.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds kan "Leven als het vijfde wiel aan de 'wagen' best wel vierkant lopen
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier hebben we ook een café, speciaal voor die gevallen. 't vijfde Wiel. Bij Freddy & Brigitte. ![]() ![]() Hebben ze trouwens ook een deel van de film Oesje opgenomen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 januari 2019 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wielen en vrouwtjes ?
![]() ![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die inbegrepen bij aankoop?
Of zou dat 'with an option to buy' zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2019 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over een rolstoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Een van de voordelen van rohypnol is dat je dat zowel bij het daten, de relatie en zelfs het huwelijk kan toedienen.
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen aanzien zo een gasten als een makkelijke prooi om financieel leeg te melken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men in een rolstoel zit, dat men zijn benen niet meer kan gebruiken. Dankzij het arbeidsongeval van mijn zoon, heb ik de wereld van de rolstoelganger leren kennen. Om te beginnen is er bij vele van hen financieel niet veel te halen. Zij die op ziekenkas zitten hebben niet veel meer dan 1200€ per maand. Zij die werken moeten het vaak stellen met een lager loon dan hun valide collega's, omdat ze niet alle taken binnen de job kunnen uitvoeren. Zij die het moeten stellen met een vergoeding na een verkeersongeval, zijn finaniceel ook niet te benijden, ook daar is het vaak armoe troef. En dan nog het idee, dat rolstoelgangers achterlijke sukkelaars zijn! Daar zitten er tussen die een IQ hebben van boven het gemiddelde en die dus slim genoeg zijn om zich niet te laten uitmelken. Daarnaast zijn er rolstoelgangers die er in zitten, omdat ze hun evenwicht niet lang genoeg kunnen houden om lange tijd recht te staan. Of omdat ze iets hebben aan hun voeten, niet aan hun benen. De meeste rolstoelgangers weten dus dat hun vriend(in) met hen samen is voor wie ze zijn, niet voor wat ze hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |