![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vermogensbelasting waar gij zo van huivert is echt een issue voor veel groene kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu ja, 1 constante is dat we bang moeten zijn.
Volgens Calvo omdat de Wever de mensen onterecht bang maakt voor een groene golf. Volgens De Wever omdat Calvo de mensen onterecht bang maakt voor een bruine golf (*). (*)Bruin as-in poltiek bruin, marcherende botten...
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 mei 2019 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Toen mijn kinderen baby waren had ik daar ook schrik van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal voor de zoveelste keer. Het probleem in Belgie ligt niet aan de inkomstenzijde. We halen in totaal het 2e meeste geld binnen van de hele eurozone. Net na Frankrijk. We halen VEEL meer geld binnen dan Nederland en Nederland zit met een overschot. De vraag is dan of we Nederland achterna moeten, of Frankrijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met iemand als Kris Peeters als een soort van media boegbeeld verwonderd me een afgang van die partij niet. De man geeft me steeds de indruk met een dubbele tong te spreken en vooral zijn best te doen niets te zeggen waarop hij kan vastgepind worden. Het prototype van slijmerige politicus die niet op de vragen antwoordt. Hij kan zijn kwaliteiten hebben maar de indruk die hij naar buiten geeft is niet al te best.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() nu nog een brief naar sinterklaas
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even recapituleren ...
![]() Bart De Wever, u begaat een historische vergissing. De tekst gelezen te hebben kan ik er mij niets anders van voorstellen dat het met stenen werpen is naar de N-VA & zijn 'grote leider'. Wreed zwak van Calvo maar had iemand wat anders gedacht dat er uit die hoek zou kunnen komen? Met dat soort van zwakke teksten pleegt Calvo 'zelfmoord'. Alle registers worden open getrokken voor 26 mei. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 mei 2019 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het over politiek bruin
![]() |
#32 |
|
![]() Ik vind het nogal geleuter in de marge. Ik zoek een partij die niet direct in de slagorde springt als het bevel gegeven wordt andere landen te gaan bombarderen, zoals gebeurde onder valse voorwendsels in Libië. Dát en niet migratie of belasting, economie of milieu, is voor mij een criterium op basis waarvan ik wil kiezen. Ik wil niet moorden uit hebzucht of onverantwoorde dwaasheid. Niet in mijn naam. Fuck stemtests die onze politieke horizon verengen tot wat voorgekauwde 'themas' die toch niet veel verschil maken eens 'de coalitie' gevormd. Ik wil een ethische stem. Toon me de politicus die zich openlijk durfde te verontschuldigen voor Libië, toen heel het parlement zich liet leiden door een vals humanitair imperialisme.
Het gevecht tussen Calvo en De Wever dat is het politiek equivalent van speelplaats gebekvecht. Dat is gerommel in de marge ondertussen dat er om de haverklap doden vallen in onze naam. Nog liever blanco dan deze schooljongens mijn stem te geven. Laatst gewijzigd door Bach : 17 mei 2019 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/...TableAction.do In % van het BNP voor 2018 Inkomsten: Belgie 51.7, Nederland 43.6 Uitgaven: Belgie 52.4 Nederland 42.2 Wij geven dus 10% van ons BNP meer uit dan Nederland. Dat is dus meer dan 45 miljard hé. Is onze sociale zekerheid dan zoveel beter dat het die meeruitgave van 45 miljard per jaar rechtvaardigt?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 mei 2019 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Wever: “Dit is stielbederf. Mensen zoals Calvo maken de politiek kapot” Good One van de 'grote leider'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
17 bezolgdige mandaten en 7237 euro netto is "normaal". Dat is graaien uit de overheidspot, niet meer, niet minder. Als hij veel wilt verdienen moet hij maar de prive ingaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo stuur je idd de competente profielen naar de privé en de incompetenten mogen ons land gaan leiden. Waarmee ik trouwens niet wil gezegd hebben dat die Kennis competent is. Ik ben niet vertrouwd met die man. Maar hoe dan ook. Voor 87K netto per jaar laat ik niet dag in dag uit op mijn kop kakken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is absolute meerderheid der zetels en dan de Vlaamse onafhankelijkheid stemmen. ![]() Dan is het gedaan met het kartel Ecolo/Groen. Daarom schrijft Calvo bibberend en bevend die brief. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 mei 2019 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |