![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele kranten blokletterden het dat:
De meisjes van tegenwoordig vallen dan ook meer voor jongetjes (asielzoekers/illegalen) die uit andere landen komen die meestal iets zuidelijker gelegen zijn. Domme wijven dat zal ieder voor zich moeten uitmaken denk ik. ![]() Laten we er toch maar rekening met houden dat enkele dagen voor de verkiezingen je echt van alles kan horen- of lezen wat in de meeste gevallen serieus uit de lucht gegrepen is. Ik herhaal: 'The show must go on!'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 mei 2019 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hupla, mysognist nr 2 geland.
Hoe slecht moet ge als vlaamse man zijn dat ge concurrentie vreest van allochtone die uw vrouwen komen stelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo simpel is het. Hoe geëvolueerd we ook zijn: de holbewoner schuilt nog diep in ons, ondanks het geloof in de maakbaarheid.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 mei 2019 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de vrouwen blijkbaar zelf aangeven liever allochtoontjes te hebben? Dit begint op een beschaafde vorm van vrouwenroof te lijken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat leek snel, omdat je waarschijnlijk al schijtezat bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die allochtonen kunnen slechts 1 ding bieden: exotische sex. Als dat al boven al de andere kwaliteiten van de vlaamse man gaat, is het triestig gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gek hoeveel keer mijn doctrine "open grenzen, open blaffers" oplossingen kan bieden. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2019 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Vreemde zwart-wit conclusies trek jij toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Alweer:
Een Vlaamse man die met de lopende angst in de broek zit dat zijn vrouw gaat lopen met een neger of een turk, die heeft andere problemen dan die neger of die turk. Die is gewoon twee keer niks waard als vent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij die neger of die turk niet mag aflappen, tiens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat je eerder mag uitgaan van de Vlaamse vader die bezorgd is dat zijn witte dochter niet in een bruin of zwart wespennest terecht komt.
In mijn kennissenkring zijn daar enkele schrijnende voorbeelden van. Laatst gewijzigd door XenApp : 21 mei 2019 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat van de homo's is lachwekkend. Het gaat over een onderzoek in de US van 1991 tot 2000, en waar men 149 homo's bestudeerde. Dat is wel heel weinig om te extrapoleren naar de rest van de mensheid en de wereld en geldig te zijn in 2019, zeker omdat de US nog altijd een verschrikkelijk godsdienstig land is. Bovendien is hier 1 van de besluiten in tegenspraak met uw eerste stelling: Gay men were also more active in religious groups when compared to lesbians Als ge ziet naar de suicide bombers, of religieuze fanatici, dat zijn toch 99% mannen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 mei 2019 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |