![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stuk voor stuk sterke vrouwen met allochtone roots, die ongegeneerd Europese verlichtingswaarde verdedigen scheiding kerk en staat geen hoofddoeken bij een openbare ambt, gelijkheid man/vrouw, tegen vrouwenbesnijdenis enz... Dit zijn geen excuus treesen om allochtone stemmen aan te trekken. Dit is een selectie op inhoud en niet op ras of geloof in naam van diversiteit en multicul. Welke andere partij doet dat? Dit is niet normaal!
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal Laatst gewijzigd door koppijn : 22 mei 2019 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe Vlaams jij bent kan ik niet weten. Ik associeer me als Vlaming alleszins niet met het nageboorte van de import die je hierboven opsomt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Ja als de toestand zo verziekt is dat iedereen elke procedure tot vijf jaar kan rekken... Natuurlijk dat er daarna niets dan drama's overblijven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou me eerst settelen en dan mijn kinderen laten over komen. Het is zo een beetje zoals IS, schieten vantussen de gewone brugers en dan schreeuwen dat de anderen vrouwen en kinderen neer schieten als ze hen trachten te elimineren.
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en wees maar zeker dat ik voor hen meer respect heb dan voor al die belgo collabo's Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2019 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 die naar boven komen drijven uit de troebele poel van honderdduizenden allochtonen....Pover, zeer pover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen van allen heeft trouwens afstand gedaan van hun nationaliteit op de dag ze meerderjarig werd. Het zijn geen Vlamingen maar politieke zakkenvullers die als allochtoon du service de stemmen binnenhalen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf nader.
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het dan toch egoïsme, waardoor de drijfveer van de migranten niet begrepen wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Marshallplan voor Irak, dat waren geen kruimels. Het ging over meer dan 100 miljard en er is quasi niks van terechtgekomen. Wat is het verschil met West Europa? Daar ging het om democratische ideologieen die de bovenhand kregen. In Irak zitten we met een totalitaire fascistische ideologie waarvan de leiders geen baat hebben bij welvarendheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nee, het is verantwoordelijkheidsgevoel voor de zwaksten in onze samenleving. vraag bembem eens of haar uitkering nu al vette soep is anders. ![]() je kan niet nog eens duizenden illegalen aantrekken en humaan behandelen (bed, bad, brood) zonder dat al die zwaksten in honger eindigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je één aspect noemen waarin ze Vlaamser zouden zijn ? Ik heb het dan niet over het Nieuw-Vlaamse wat ik grotendeels verwerpelijk vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |