![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou mij buitengewoon plezieren te mogen vernemen welke 'vorm van emotionaliteit' de volgende vraagstelling bevat: "Vindt u het 'ja' of 'neen' noodzakelijk dat uw belastingcenten worden gespendeerd aan het indoctrineren van uw kinderen?" (het woord 'noodzakelijk' kan desgewenst vervangen worden door 'nodig', de woorden 'uw belastingcenten' door 'staatsinkomsten', en de woorden 'uw kinderen' door 'jonge mensen') Dank bij voorbaat, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op voorwaarde dat de terminologie 'lessen levensbeschouwing' én 'huidige financiële regeling' aan de stemgerechtigden duidelijk mag worden verklaard, heb ik met die vraagstelling eigenlijk geen probleem. Laten 'we' ervoor gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als voorstander van rechtstreekse democratie heb ik daar geen enkel probleem mee. Het probleem zit ergens anders: onze federale wetgeving die geen bindende referenda toelaat. Daar moet eerst aan gewerkt worden. Dan volgt de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden vooraf gevraagd of we ook eens langs de Place Pigalle mochten gaan...De leraars van de 2 klassen gebaarden van krommen aas en hadden geen bezwaar. We wandelden langs de diverse etablissementen en hadden véél plezier! Toen we terug op de autocar zaten nam één v.d. leraars de micro en peilde naar de tevredenheid. Wij spraken over van alles, uitgenomen over de Pigalle. De man kon zich niet inhouden van lachen en begon er zelf over. Hij legde uit hoe die etablissementen werkten en wie de slachtoffers waren + dat het uiteindelijk uitdraaide op GELD. Toen we na de uitreiking v.d. diploma's samen wat dronken, waren er verschillende leerlingen die onze titularissen bedankten voor ALLES wat we gezien & beleefd hadden in de mooie Cité de la lumière. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat zou het geven mochten diezelfde 2 een kerk- of synagoge bezoek weigeren ?? Stel dat het 2 moslimleerlingen waren: Wat zou het geven mochten zij een kerk- of synagoge bezoek weigeren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor !!
Ach , poliZieke correctheid , daar krijg ik letterlijk vliegend diarree van !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht. In de brief staat trouwens een heel belangrijk element: die leerlingen (en hun ouders) wisten op voorhand wat er zou gebeuren, waardoor ze ruim de tijd hadden gehad om voor de uitstap te reageren en hun afwijzing kenbaar te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , in't school moesten wij op sommige momenten ook naar de kerk , ook gepland ,
wij gingen dan wel mee , maar ik ging niet te communie , ik was toen 12 jaar !! Ooit in't middelbaar , 1 leraar wou daarvoor een strafstudie geven , ik ging naar de directeur , probleem opgelost , communie was geen verplichting !! En mijn ouders zeer pro-katholiek !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 mei 2019 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ?? Ofwel een uur vervangstudie voor wie niet wou , ofwel wel gaan !!
Van mijn ouders moest ik helaas !!
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U geeft de kern aan: de ouderlijke macht. Als die leerlingen niet wensten deel te nemen aan dat moskeebezoek, hadden de ouders hier kunnen optreden en dit kenbaar maken aan de directie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben die 2 hun ouders ingelicht over dit bezoek ??
Hebben die 2 hun ouders niet ingelicht over dit bezoek ??
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communicatie verloopt tegenwoordig digitaal en daardoor ook rechtstreeks met de ouders. De tijd van het meegeven van brieven is echt wel voorbij. Het wegmoffelen van brieven bijgevolg ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is men dan verplicht een emailadres , facebook , twitter , .... te geven ??
Of telefonisch ?? Tja , ik ben in de jaren 60 geboren , dus .... niet meer schoolgaand !! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() Stoute kleine kafeir
![]() Ik herinner me dat ik vroeger als moslima niet enkel een kerk moest bezoeken, nee, ik moest zelfs de hele viering bijwonen. Weet niet hoe het er nu aan toegaat op katholieke scholen. Maar om van een bezoek nu zo'n drama te maken ![]() Uiteindelijk vind ik niet dat een bezoek aan een religieus gebedshuis verplicht kan worden maar dan moeten er ook toegevingen tov de religieuze leerlingen komen, bv. halal eten, aparte zwemlessen, enz. Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 mei 2019 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nee, ge aanbidt eigenlijk een profeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: moslims zeggen tijdens gebeden de Koran op (= het woord van God). En ze beginnen, net zoals koransoera's, natuurlijk met "in de naam van God, de meest Barmhartige, de Genadevolle". Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 mei 2019 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |