![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De norm , heb mekaar lief , andere normen hieromtrend zijn waanzinnig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, u herhaalt. Ik lees nergens een antwoord op de vraag "waarom?" Waarom zijn die andere normen "waanzinnig"? Omdat u het zegt? Of zit er ook een inhoudelijke redenering achter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan, ik weet nu nog niet wat het bezwaar is tegen een voorstel waarbij mensen op het moment dat ze wilsbekwaam zijn aangeven dat ze in een toestand van omkeerbare dementie euthanasie willen. Euthanasie die uiteraard pas kan op voorwaarde dat twee artsen elk tot de diagnose komen dat de medische toestand deze is waarvoor de wilsverklaring geldt.
Wie voor zichzelf denkt dat dit niet hoeft legt die verklaring niet af en kan nog genieten van zijn oude dag met dementie.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 25 mei 2019 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw gezever over genezing van LGBTQ's is tegen het normale in !!
LGBTQ's zijn mensen zoals iedereen , en dat maakt hen niet abnormaal of immoreel !! En ja , om kinderen te maken , moeten man & vrouw neuken , of misschien kunnen ze binnenkort deftig klonen afleveren !! vitrofertilisatie , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mocht u het niet weten: IVF gaat nog steeds aan de slag met een vrouwelijk en een mannelijk element. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nu net: de voorwaarde van volledige wilsbekwaamheid betekent dat dit momenteel niet kan. Van de ene kant kan men volgens de huidige wet geen verklaring afleggen omtrent een toekomstige toestand, en van de andere kant is een dement persoon vanwege zijn wilsonbekwaamheid onder de bestaande wet in de onmogelijkheid een wilsverklaring af te leggen.
Ik ken en ondersteun het voorstel van Distelmans om de wet zo aan te passen als ik hierboven al toelichtte, hetgeen merkwaardigerwijze aan uw aandacht ontsnapte dan wel uw begripsvermogen te buiten ging.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 25 mei 2019 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja , om kinderen te maken , moeten man & vrouw neuken , of misschien kunnen ze binnenkort deftig klonen afleveren !! vitrofertilisatie , .... Citaat:
Wat wil de rkk ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 mei 2019 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En? Mogen we nu eindelijk eens weten wat er waanzinnig is aan de opvatting om de man-vrouwrelatie als norm te beschouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard gaat het over een voorstel tot wetswijziging. Mocht het binnen de bestaande wet mogelijk zijn hadden we de discussie nu niet gevoerd.
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb mekaar lief !!
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doe je ze dan?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2019 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom de vraag, als je de zonde haat, waarom bega je ze dan? Misschien omdat de vrije wil in het onbewuste zit?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2019 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks waanzinnig aan heterosexualiteit & homosexualteit !!
Hetero's verkiezen het andere geslacht !! Homo's verkiezen hetzelfde geslacht !! Bisexuelen verkiezen beide geslachten !! Jij maakt er waanzinnigheid van , het is ieder zijn keus , heb mekaar lief !! De waanzin is , jij wilt in alle waanzinnigheid uw gelijk halen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |