![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 7 percent minder neoliberalen, dat kan je Vlaamser noemen idd
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Grieken haalde (bijna) evenveel voorkeurstemmen als Theo Francken !
Ongelooflijk maar waar ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen in West-Europa heeft een soort masochistische razernij zich de voorbije 40-50 jaar gaandeweg meester gemaakt van de mediakanalen, de onderwijsinstellingen en de politiek. En dan krijg je van die "weg met ons" uitspraken zoals hierboven, die zo gemeengoed zijn geworden in het publieke discours dat ze de meeste mensen niet eens meer opvallen. Maar die wel levensgevaarlijk zijn, omdat ze culturele samenhang van ons land als iets kwaadaardigs voorstellen. En het willen vervangen door een lappendeken van etnische clans wiens gedragspatronen en cultuur tot dusver alleen maar armoede, ellende en geweld hebben voortgebracht. De overwinnaars van de laatste verkiezingen wacht nu de moeilijke taak om de geïndoctrineerde en suïcidale massa beetje bij beetje weg te loodsen van die afgrond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van Grieken: 10,57 Dewinter: 8,25 Francken: 17,79 Jambon: 16,25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een BS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is BS?
Men stemt provinciaal. In een provincie met meer inwoners zal het uiteraard makkelijker zijn om meer stemmen te halen dan in een provincie met minder inwoners. De provincie Antwerpen heeft 60% meer inwoners dan Vlaams-Brabant. Om vergelijkbaar te zijn moet Tom Van Grieken dus 60% meer voorkeursstemmen halen dan Francken. Dat deed hij niet, hij haalde er zelfs minder (en dat in een veel grotere kieskring). |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom Van Grieken studeerde communicatiewetenschappen en werkte in de reclamesector...Hij weet waar de klepel hangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BDW is aan zet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders dan u denkt, ziet mevrouw Demir niet per definitie die VB Vlaming als een racist en wil ze zelf er een gesprek mee voeren. Prima toch? Of moet mevrouw Demir zichzelf als" anders denkende bio Vlaming " zien? Hoe noem je dit, beweren dat met de ander niet te praten valt en jij daarom geen gesprek wil voeren? Juist.. een vooroordeel! Dus zit het probleem bij jouw mening en niet bij mevrouw Demir die gelukkig niet van vooroordelen vertrekt. Nu, ik deel de standpunten van het Vlaams belang dus niet. Ze zijn conservatief, doen me denken aan " the handmaids tale" en niet voor een toekomst die ik zie zitten. Maar er mee praten? Altijd doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De neurose houdt hem steeds sterker in de greep.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een correcte samenvatting, bedankt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Ik was 12 toen het Vlaams Blok zijn 70 puntenplan opstelde. Ik was er me toen niet echt van bewust. Gelukkig maar”, zo begint Zuhal Demir (N-VA) haar open brief op Facebook. Na de verkiezingsuitslag van afgelopen zondag staat ze stil bij haar jeugd in Limburg. “Pas toen ik 16 was, besefte ik wat de plannen van het Vlaams Blok waren. Meisjes als ik moesten in een moslimschool voorbereid worden op de terugkeer naar Turkije. Ik kan u verzekeren dat zoiets aankomt als een slag in het gezicht.” Maar het huidige Vlaams Belang is niet hetzelfde als het oude Vlaams Blok, schrijft de politica. “Nieuwe mensen hebben andere ideeën.
Spijtig dat die slag in haar gezicht niet harder was aangekomen. Ook spijtig dat N-VA dergelijke sujetten die niet alle stappen hebben genomen om zich te assimileren in haar ranken opneemt. Het heeft nog jaren geduurd eer Zuhal Demir formeel afstand nam van haar Turkse Nationaliteit. Dit deed ze dan nog niet eens uit Belgisch patriottisme. Ze zette haar Koerdische roots in de verf en distantieerde zich publiek van het Turks regime die de volkenrechten van de Koerden schendt. Als N-VA parvenu voelt ze zich veilig dat ze geen onderwerp wordt van een terugkeerbeleid. Als het stappenplan van het Vlaams Blok was uitgevoerd kon zij haar Koerdische strijd op het strijdveld beleven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN