![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, iemand die mij op de guillotine wilt, die ga ik ook niet eventjes gezellig uitnodigen. Go go go Filip!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij is dan niet langer de "Koning der Belgen" maar de "Koning der Belgen min de VB kiezers" ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 mei 2019 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom Van Grieken en de zijnen zie ik eveneens meer respect opbrengen voor de Koning dan pakweg een Alexander De Croo, een Elio Di Rupo, een Peter Mertens of andere politieke sujetten. Spijtig is van de Koning de speelbal van de particratie. Als hij het Vlaams Belang wenst uit te nodigen kan dit enkel met de zegen van een mogelijke coalitie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 mei 2019 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. De raadgevers van de Koning, zijn cabinet, zijn vertrouwelingen en hoe je de kliek rondom hem ook wenst te benoemen zijn echter de speelbal van de particratie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aardje naar zijn vaatje, die nodigde het VB ook niet uit. De VB kiezer mag wel zijn pensioen en kosten mee betalen maar heeft geen stem volgens hem. Alez den Albert heeft zijn DNA afgegeven, ik hoop dat er veel getuigen van het VB bijwaren zodat ze niet konden sjoemelen. Met zijn pensioentje 5000€ per dag is wat veel en met die rechtse sloebers aan de voordeur wist hij dat ze nooit FF zouden betalen voor hem.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Als koning Vlaams Belang niet uitnodigt, maakt hij een fout’
Tijd dat we dat Koningshuis ook maar eens de deur gaan wijzen? Ik dacht dat Monseigneur Laurent eens zei: 'Ik hoop dat de dochter van de Koning de taak van Koningin nooit zal moeten doen. Zoals u al merkt beste forumleden & lezers altegader zijn alle manieren 'goed' om niet met het VB aan de slag te moeten gaan. Nu gooit zelfs de 'grote leider' de handdoek al in de ring bij de partijtop en bood zijn ontslag aan wat men weigerde. Bron.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je dan in de plaats zetten, en wat zou het meest democratische zijn ?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is overduidelijk discriminatie, Van Grieken kan klacht indienen bij Unia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Le soir bericht dat de Koning morgen Vlaams Belang uitnodigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne Keizer tiens. Er is ne werkloze in Oostende.
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verklaar me bereid als Consul, met jaarlijkse verkiezingen en volkstribunen met vetorecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, ja, Flip vernederen of hem uitlachen, dat is een moeilijke keuze.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Nu is het weer niet goed.
"Ik ben tegen alles, en ik weet niet waarom" Kapotte genen, kan niet anders.... |
![]() |
![]() |