![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen analyse Wapper, maar een vaststelling. Ga jij afstrijden dat er veel gesproken wordt over confederalisme de laatste tijd? Ik niet want dat klopt.
![]() |
#803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gezien!
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader verschool zich in de bossen om niet naar moffenland gestuurd te worden om er te werken voor den Duitsch. Ik ben niet gek lang voor het einde van de oorlog geboren, maar ik stemde eergisteren voor het Vlaams Belang. Voor de zuurschuimers op dit forum ben ik dus hoe dan ook Vlaamsch bruin, nazistisch uitschot. En nu ga ik moffen, ik bedoel maffen. ![]()
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spuwen op de "Flamoutch" is al véél langer bezig. Kunt ge het "de boerkes" kwalijk nemen dat ze dat niet meer pikken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"La Belgique n'existe plus!" 2 democratieën, 2 culturen, 2 verschillende landen. Een collega van Marokkaanse origine kent de geschiedenis van België verbazingwekkend goed, en hij vindt het gewoon logisch dat de Vlamingen hun eigen land willen. Hij is bovendien van mening dat 'de Belges' dat enkel en alleen aan zichzelf te danken/wijten hebben. Wél blijft hij een behoorlijk uiterst-links perspectief op de zaak behouden: volgens hem gaat de PS vroeg of laat bijdraaien om samen met N-VA een nieuwe federale regering te kunnen vormen. De liefde voor het geld en de postjes gaat bij die eerste partij namelijk véél dieper dan wat voor principe dan ook. In zijn eigen woorden: het is maar normaal dat de maffia aanschurkt bij de machthebbers, en sinds zondag zijn dat de fascisten en racisten ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 29 mei 2019 om 06:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedaan met het VB Gedaan met SP.A, OVLD en SP.A, CD&V gaat uiteraard in die regering stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat denk je dat Di Rupo gaat doen als blijkt dat hij geen regering kan vormen met de traditio's aan Vlaamse zijde, de verliezers van de verkiezingen? Toestaan dat er confederalisme komt en Wallonië zijn eigen boontjes moet doppen? Dan verliezen hij en zijn partij onmiddellijk hun bestaansreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#816 |
Gouverneur
|
![]() Al is het het een Congolees mamadou die eerste minister wordt.Als ik op het einde van de maand maar m'n rekeningen kan betalen.Kunnen betalen is nu de leefnorm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Banneling
|
![]() Tommelein heeft geen zin in het plannetje van Rupo en wenst ook een Vlaamse meerderheid in de fedreg.
Tot daar het blok vormen tegen de N-VA en het snel snel een fedreg vormen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat Michel zijn agenda niet heeft volgepland de komende 5 jaar.
Nu voorlopige 12'den wordt door de financiele markten gezien als iets goeds: besparing. ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |