![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan dat vooralsnog doen, bij degenen die er nog overblijven. Better safe than sorry. Edit : Eigenlijk zou hij beter zichzelf executeren gezien hij niet in staat was om de kiezers bij de SP/SP.A te houden en weg van VB.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 mei 2019 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil gewoon zeggen dat de sossen na de 2de wereldoorlog dus nogal veel van hun politieke tegenstanders of mensen met een ander gedacht hebben gefusilleerd. Dat zegt meer over hen dan over de sukkelaars die afgemaakt werden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel weggevoerden zijn er bij aankomst op hun bestemming de pijp uit geholpen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tobback had het over mensen zoals die van Schild en Vriend, dat dat typisch het soort mensen was die tegen de muur gezet waren door zijn soort na de oorlog. Het soort crapuul dat hier nog altijd de plak zwaait. Hij had het niet over kamp oversten. Hij had het over mensen die zekere ideeen hadden. Mensen met ideeen die hem niet aanstonden. Die werden tegen de muur gezet.
Laatst gewijzigd door patrickve : 29 mei 2019 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U probeert er nu mooi langs te fietsen door over wat anders te beginnen. Kortom , u levert nu een uiterst zwak antwoord af. Het zij zo.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2019 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Die gastjes van Schild & Vrienden die ik bezig zag in de Pano-reportage, die zijn even erg als de mannen die we na de Tweede Wereldoorlog hebben gefusilleerd" Aannemende dat Tobback dus niet liegt, heeft hij en zijn soort dus mensen gefusilleerd die enkel maar wat ideeen uitten. Want voor zover ik weet hebben "die gastjes van Schild en Vriend" nooit een Jood vergast, nooit een Jood naar een concentratiekamp gebracht, enkel maar wat dingen in clubverband aan elkaar gezegd en wat prentjes getoond aan mekaar. Daarvoor schoot Tobback en zijn soort dus mensen dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Kan je me dat besluit effe toelichten? Ikke ni snapni...
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 29 mei 2019 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kan men alles goedpraten. Ofwel bent u erg naïef, ofwel doet u maar alsof.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2019 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is dat N-VA en VB vlaanderen aan het beschadigen zijn in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zijn/haar eigen idiotie voor het nageslacht vast te leggen op 't web.
Ik voel je pijn, Oosten. ![]()
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een losse flodder arrogantie van op de Vlomse kermis: flosch gemist ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ze daar het meubilair aan diggelen aan 't slaan? Of proppen ze de toiletten vol WC-papier en spoelen ze dat dan door? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |