![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat wil al wat zeggen, want de antifa fascistjes zijn al niet van de snuggersten. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet alleen die draad terug gaan opzoeken, das al. Ik ga dat niet doen voor hem. Ik ben zijn slaaf niet. Maar dat zal te pijnlijk voor hem zijn vrees ik. In alle geval, ik heb er weer dikke lol in. Maar ik ben in een goede bui en zal een tip geven. Iets recenter zelfs, en dat wil zelfs nog meer zeggen dan wat het Vlaams-Blok vroeger wel was. Maw, er is niet veel verandert sinds toen. https://www.solidair.org/artikels/fi...htse-knokploeg En verder, ik heb het nu niet over die vrij recente pano reportage, is er ook nog eens zo eentje geweest. Waar een TV ploeg was gaan filmen op een VB bijeenkomst... In die draad staat trouwens nog veel meer te lezen. Alles terug gaan opzoeken, daar heb ik nu écht geen zin meer in. En... Jantje weet maar al te goed van die discussie, want daar kon hij niets tegen inbrengen. Nogal logisch dat hij nu doet alsof zijn neus bloedt. Alleen dat al, maakt mijn dag nu al goed. ![]()
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt dat jij je nu belachelijk maakt, dan hoef ik dat niet meer te doen. ![]()
![]() |
![]() |
#284 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je pathetisch aandoende poging om Jan als 'n nazidweper af te schilderen, is dus uitsluitend gebaseerd op jouw insinuaties en dit zonder enig onderbouwd argument terzake, ondanks herhaalde vraag ernaar. Citaat:
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 mei 2019 om 00:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Visje uitgesmeten..... en .... het heeft al snel gebeten ook. Ik wist dat je daar mee ging afkomen.
![]() Maar troost je, dit heeft in alle Belgische kranten gestaan. ![]()
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt. Er is idd geen enkele wet overtreden, maar daar gaat het hier niet om. Het ging hem over de banden van het VB met neo-nazistische groeperingen die er niet zouden zijn of waar het VB geen interesse meer voor zou hebben. Maw het VB heeft wél nog linken met het neo-nazisme, en daar was het hem om te doen. Enne, dat artikel heeft zo wat in alle kranten gestaan, maar ik had met voorbedachte rade nu wel juist deze bron gekozen. ( ![]() De inhoud, is overal dezelfde ter info.
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en het stond er anders al.....
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#290 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles perfect in orde. Jij wil gewoon zo’n ontmoetingen verhinderen/verbieden. Stiekeme fascotrekjes ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als politiek denken zich moet beperken tot een enkel nauw denkkader, ingegeven door de mediocratie (mensenrechten, sociale correcties, lichtjes vrije markt, gelaagde sociale maatschappij met correcties, "solidariteit met zwakken" en nog van die zever) dan wil dat eigenlijk zeggen dat politiek anders denken gewoon verboden is. Politiek zou dan enkel maar mogen gaan over insignificante detailnuances over dat monolitisch gedachtengoed, en dan gaat men doen alsof dat "gans het respectabele politieke spectrum" is, ook al is dat eigenlijk maar 1 enkel toegelaten gedacht met piepkleine nuances. De grote filosofische politieke debatten gaan er dan over of we onze rij belasting per jaar of per kilometer moeten betalen, en of de paaltjes langs de weg rood/wit of geel/zwart moeten geverfd worden, wat de enorme spreidstand aan politieke diversiteit van denken dan weergeeft die toegelaten is. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2019 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En blij dat Tom van Grieken was, niet te geloven. Zo blij was hij nog nooit in zijn leven geweest. ![]() En dan sta je stom dat er momenteel niemand met deze achterbakse partij in zee wenst te gaan. Wat ik daar nu mee te maken heb, tja, dat is me nu ook een raadsel zenne. Man, man, man toch....
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 mei 2019 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar mis mee, als we ook de koning van SA eens mogen gaan bezoeken, of cadeautjes krijgen van Mobutu ? "ik hou van die land, zijn volk en zijn leiders" en dergelijke moppen. Nooit een cordon gezien rond de CVP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang het Turkije van Erdogan probleemloos bij de NAVO kan & mag blijven, houden de verdedigers van het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang hun morele vingertje maar beter nog wat in bedwang.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is voor VB electoraal gunstiger dat het cordon nog even in werking blijft.
Laat NVA maar "vuile compromissen" maken met de kartelpartijen. VB kan zo helemaal zuiver naar de kiezer trekken volgende keer en zo de grootste partij van Vlaenderen worden. Indien Forza Flandria dan over een absolute meerderheid in het Vlaams parlement heeft, moet er een Vlaamse onafhankelijkheidsregering komen onder leiding van Filip Dewinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan 2 kanten op, als het VB z'n oude kiezers kan heractiveren dan worden ze de grootste partij, ofwel valt het terug naar beneden door het cordon. Met dat de islam problemen alleen maar gaan verhogen verwacht ik het eerste, alleen jammer dat we nog eens 5 jaar moeten wachten hiervoor. In die periode gaan we van 9% naar 13% moslims in België, iets wat we hard gaan voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu Philippe 2 informateurs aanstelde, is het aan BDW om zo snel mogelijk een Vlaamse regering te vormen !
|
![]() |
![]() |