![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar hé? We rekenen dan ook op u om ze te blijven uitschelden en kleineren. In de geest van, alle beetjes helpen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 mei 2019 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook niet weinig working poor. En ja, er zijn ook wel wat werklozen. Maar in West-Vlaanderen zijn dat er toch niet zo héél véél.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere vlaming van mijn generatie die mekkert over armoede heeft het aan zijn eigen te danken. Er is geen geld voor sinterklaas te spelen voor deze verliesposten, euthanasie is het duurste wat er nog aan uitgegeven mag worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vader kan met zijn arbeiderspensioen 75% van de kosten voor twee personen dekken in het rusthuis, de rest betalen ze van de verhuur van hun woning. Mijn vader was dan ook een werkmens, geen vlaamsche vb-uitschot stemmende profiteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, er is geen geld voor Vlaamse werklozen, maar voor Waalse wel... Eigenlijk moet N-VA en VB u betalen, er is hier niemand, zelfs Paulus niet, die zoveel reclame maakt voor hen als jij.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken inderdaad geen vlaamsch profiterende uitschot die denkt het op te lossen door vb-uitschot te stemmen. Ik ken wel heel veel mensen van mijn generatie en die kennen geen armoede, en hebben geen behoefte om daarvoor vb-uitschot te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zijn pensioentje komt hij - met wat kunst & vliegwerk - nét toe, maar m'n moeder heeft het vlaggen; zij werkte een tijdlang als verpleegster, maar met 4 kinderen had ze weinig keuze: iemand moest voor het huishouden zorgen. Gaat u die mensen ook beledigen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinterklaas politiek is een duur doekje tegen het bloeden die de hele bevolking verder de verarming in stuurt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds dikwijls gezegd heb, religies eender welke hebben in een seculiere staat geen enkele bevoegdheid en zelfs een remmend effect op een goede samenleving. Maar ondanks scheiding van kerk en staat leven en bestaan ze enkel door staatssubsidies. Je kan justitie van veel de schuld geven, maar dan moet je ook onze advocatuur over dezelfde kam scheren, want zij vinden het normaal dat bewezen criminelen en witte boord criminelen, als ze genoeg geld hebben zichzelf kunnen en mogen vrijkopen. Daar horen de belasting ontwijkers, die hetzelfde doen als belastingontduikers ook bij. Het kostbare sociale weefsel gaat verloren door de ijskoude technologie. Steden verloederen door de leegstand van winkels, vervangen door de internet koopwoede. De bitter weinigen die de multiculturele samenleving in gang gezet hebben zijn onze politici op vraag van onze industriëlen. Wie ook maar even denkt dat het multiculturele teruggedraaid kan worden, is echt wereldvreemd. Alle volkeren de ganse geschiedenis door hebben hun vermenging te danken aan de zucht naar een betere toekomst. De "elite" profiteert daar al de ganse geschiedenis op. We zullen zien wat de beide grote winnaars van deze verkiezingen VB en PVDA zullen doen bij de stemmingen voor betere sociale voorwaarden voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg voor u hebt u er werkelijk geen flauw idee van.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jij in een klein wereldje leeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat een gewone veestapel ook zal doen als ze de gelegenheid krijgt tegenover van een onbekwame boer... Citaat:
Jij denkt te veel zoals de francofonie... koloniseren en profiteren en als het slecht afloopt hebben ze zogezegd Europa nog dat ze nu op dezelfde francofone manier hun profiterend staatsbestel willen opdringen... De winsten voor de franstalige elite en de verliezen voor het plebs en als het enigsinds kan Europeaniseren... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan weet hij nog niet op wie uw ouders stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat euthanasie betreft, geef het goede voorbeeld begin bij jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig voor jou maar de mensen slikken dat niet meer en als la Belgique verder doet in het boze zal heel het land, politiekers incluis vlug afgezakt zijn naar een het derde wereld niveau zodat we allemaal samen ons handje omhoog kunnen houden en gaan bedelen... Bij wie??? Dat is natuurlijk de vraag want zoals Tatcher zei... Sossen zijn heel goed in het geld van anderen uit te geven totdat het op is... en daarna is het pure armoe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik ben het daaromtrent volmondig met u eens. Religies mogen wat mij betreft zelfs actief bekampt worden! 3) Ja, met dat gerechtelijk apparaat bedoelde ik OOK de corrupte advocatuur, hé. 4) Dat, en de 'cultural wars' van Hollywood, Disney, de 'generation Me, Myself & I', ... 5) Dat, en de 'supermarkten' en 'shoppingcentra', hé. 6) Dat ontken ik niet. 7) Met pakweg Joegoslavië en Iran in gedachten zou ik dat toch niet durven te beweren. 8) Dat ontken ik niet. 9) Ik hou ze samen met u in het oog, dat is beloofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |