![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op wie stemmen ze dan??? Blanco misschien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn pa zei kort geleden wél dat hij van plan was voor het Vlaams Belang te stemmen, maar misschien is hij toch nog van gedacht veranderd. We hebben daar alleszins lang over gediscussieerd. Mijn ma heeft hoogstwaarschijnlijk PVDA gestemd. Ze vond Raoul Hedebouw in elk geval héél indrukwekkend. Hopelijk kan forumgenoot "dpg" alsnog iets met die informatie aanvangen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die in Belgie in armoede leeft heeft dat aan zijn eigen te danken. En door extremen te stemmen zal er zeker niks aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor Europa heb ik zelfs VB gestemd, omdat ik dit Europa van de Goldman Sachs club zelfs wil zien verdwijnen en ook daar zal ik enkel letten op wat ze zeggen en wat ze doen. Laatst gewijzigd door subocaj : 30 mei 2019 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, de juiste partijkaart en klaar was Kees... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieuze verliezers die partijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijn ouders 5 kinderen konden grootbrengen met één arbeidersloon. En een eigen woning konden kopen met één loon. En hun ruisthuis kunnen betalen met één pensioen dan weiger ik dat te zien als iets unieks maar als iets dat iedereen kon behalen mits de juiste keuzes en arbeidsethiek. Waarom zou iemand nog enige moeite doen als iedereen hetzelfde zou moeten krijgen terwijl het alleen maar kan omdat er zotten zijn die deze moeite wel doen. Iedereen heeft blijkbaar wel een goede reden om het handje hoog te houden, redenen om te gaan werken blijkbaar veel veel minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sociale aksenten is heel wat anders; is eerst en vooral mensen uit de armoede trekken en hen niet er blijvend in pamperen... En zelfs voor diegene voor wie dat niet mogelijk is, vb. zwaar gehandicapten en ernstige zieken moet het geld verantwoord uitgegeven worden en niet door er met de klak naar te gooien... Niets maar mij meer woedend dan afkomen met alle kinderen gratis... want er zijn een paar arme kinderen die anders teveel zouden afzien... Alsof men niet alleen die paar arme kinderen tijdelijk kan helpen en alsof men daarvoor ook vette varkens nog meer moet pamperen... Maar ja, dat is het sossen systeem, zo vloeit het meeste geld door hun grijpgrage handen en kan het meeste aan hun grijpgrare vingers blijven plakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kom ook eens onder de mensen zodat je weet hoe ze denken en praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat hebben de sossen ons opgebracht??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, 'brute pech' bestaat natuurlijk niet, net zomin als 'langdurige ziekte'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja de mensen die werken en het goed hebben dat zijn allemaal gelukzakken, lottowinnaars, het heeft niks met arbeidsethiek te maken hoor, puur geluk. En de sukkels hebben alleen maar puur ongeluk , ga toch ergens anders fantaseren met uw pvda brol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u een hekel aan een beetje 'inclusieve' samenleving, en wat 'solidariteit'? Is het 'kostbare sociale weefsel' nog niet genoeg aan stukken gescheurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() We hebben al een inclusieve samenleving voor zij die daar aan willen meewerken met de juiste arbeids-ethiek, de rest kan wat mij betreft verhongeren, zowel de PVDA als het vb-uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Rotary's Club?
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou trouwens zeggen, gelukkig is er de EU. Dat wil zeggen dat als je denkt dat het in Nederland beter leven is, het heel eenvoudig is om daar ook daadwerkelijk gaan te leven. Mijn idee is dat er binnenin de EU maar relatief weinig verschillen zijn. Al ware het maar omdat, indien die verschillen echt zoveel groter zouden zijn, het land waar het zoveel beter is, natuurlijk overspoeld zou worden door mensen uit andere EU landen. In plaats van te klagen over een winkel die niet werkt, zou het dan toch simpel zijn om in een winkel te gaan waar de dienst beter is, niewaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo djimi, hoe gaat het jongen?
![]() |
![]() |
![]() |