![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die boodschapper moet zijn info maar zorgvuldiger kiezen.
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je zoiets als PhD ook zelf wel wetenschappelijk problematisch zou vinden... Maar je kan mij ook gewoon populisme naar het hoofd zwieren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, dat is pure QED hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fatsoenlijke discussie voer je niet door het probleem waar de bevolking het meest mee bezig is, links te laten liggen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 juni 2019 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of we zonder de EU een andere situatie zouden hebben op het vlak van migratie. Het is niet de EU die Europa aan 2 arme continenten heeft geplakt.
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Globalisering is goed als je meekan. Het is verschrikkelijk als je erdoor platgewalst wordt. Globalisering kent geen regels en plet lokale regels plat. Keuterboer zijn in Albanie onder het communisme was waarschijnlijk plezanter dan keuterboer zijn nu, ginder achter, als je niet mee bent. Ik sta altijd maar versteld als mijn collega's het hebben over die onnozelaars van Britten met hun Brexit. Natuurlijk: zij en ik hebben enorm van de EU geprofiteerd. Maar de modale Brit die geen enkele van die voordelen heeft kunnen gebruiken, die ziet enkel maar dat hij er meer concurrentie door krijgt. Veel brengt het hem niet op. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Ahum, dan zaten er wel vijf landsgrenzen tussen...niet dat ik daar de oplossing zoek, maar de waarheid heeft ook haar rechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Midden-Oosten arm ??? Noord Afrika arm ??? Misschien moeten ze daar eens leren werken ipv hun tijd te verdoen met bidden, thee slurpen en ambras maken/zoeken. Een land als Israël krijgt regelmatig bakken kritiek over zich heen, maar die Israelies hebben van een stuk woestijn wel een hyper modern land gemaakt. In het MO zijn ze zelfs nog te lui en te dom om hun eigen olie te ontginnen, want alles wordt daar gedaan door Amerikanen en Europeanen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 juni 2019 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen vegen daar hun voeten aan en vertrouwden, nu duidelijk met de dag minder, op hun partij die dat ten voordele van de burgers zouden oplossen... Maar het geloof in die zogezegde staatsmannen is volkomen verloren gegaan en als jij nu afkomt dat het niet op het niveau van Europa maar zogezegd in Geneve zou besloten zijn... Hewel dan blijft dat Europa ons verkocht heeft en dat Europa daar in de ogen van de mensen verantwoordelijk voor blijft... In Geneve zou beslist zijn dat wij een overspoelende ongekontroleerde immigratie braaf over ons heen zouden moeten laten gaan... Voor zover ik weet werd er in Geneve besloten hoe oorlogsvluchtelingen en oorlogsslachtoffers moesten ontvangen en geholpen worden... In Geneve werd niet beslist dat economische gelukzoekers op gelijk niveau moesten gesteld worden met oorlogsvluchtelingen... In Geneve werd niet beslist dat we al die mensen, zelfs de oorlogsvluchtelingen, zo maar onze nationaliteit moesten en moeten geven en dat zij, eens aangenomen, zo maar, zoals iedere burger, zouden mogen profiteren van alle rechten van de inlandse bevolking... In Geneve werd zoveel niet beslist dat wat een slinks kamp ons nu wil doen geloven... Het beste nog vind ik de uitspraak van de Dalai Lama: Europa is van de Europeanen en vreemdelingen mogen tijdelijk geholpen worden maar moeten daarna naar hun land terugkeren en ik voeg daarbij om hun land terug helpen op te bouwen ipv hier in een hangmat te komen liggen... of hun onmogelijk kultuur en wetmatigheden ons hier op te dringen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een muur van Adinkerke tot Messancy?