![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herman De Croo laat 570.000 euro schieten, alleen maar om Filip Dewinter een hak te zetten.
Citaat:
Citaat:
Was dat géén gestolen geld dat men op die manier probeert wit te wassen? Wat zoeken zij (De Croo in dit geval) toch nog altijd in dat Congo. De tijd van Belgisch Congo is al wel aardig wat jaren achter de rug. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo wordt dus voorzitter "ad interim" vh Vlaams Parlement, maar ten huize H. De Croo wordt wel frans gesproken. Kwestie natuurlijk van zijn sterke Vlaamse overtuiging te etaleren.
H. De Croo is een even grote Vlamingen-hater als destijds Charles Woeste en Charles Rogier. Hij is er zo ene die in een groepsgesprek met vier Vlamingen, frans begint te spreken als er één franstalige bij komt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 juni 2019 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn zoon daarentegen vind ik stukken positiever / oprechter in al wat hij doet of zegt.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Koopje om het vb-uitschot bij uitstek op zijn plaats te zetten.
Echte vlaamsch nationalisten zouden daar blij mee zijn trouwens, 570.000 € die niet uit de vlaamsche begroting moet komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben heeeel blij dat ik op onze toekomstige vlaams parlementszitter stemde !
![]() En zou graag de grijns op zijn gezicht zien als de mestkevers bij hem mogen de eed gaan afleggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Go Herman?
Naar waar denk ik dan? De eeuwige jachtvelden misschien? Of zal hij nog maar eens en tot vervelens toe, als een duiveltje uit een doosje, weten te springen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juni 2019 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat voor dat stuk uitschot. Die heeft in zijn politieke loopbaan veel meer gestolen van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Alles hangt af hoelang het duurt eer er een regering is, op zijn leeftijd kan het snel gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, diene grijns van den Ouwe zou ik zelf ook wel kunnen waarderen. Een bewijs te meer van de entertainmentswaarde van de politiek. ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hangt het voortbestaan van dit land niet af van dit soort kinderachtigheden. In die zin moet dit dan ook alweer gecatalogeerd worden onder gespartel van de Belgicisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Weinig echte vlaamsch nationalisten hier die blij zijn dat de Vlaamse begroting een meevaller heeft van 570.000€
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De installatie van het vlaams parlement hangt helemaal niet af van een regering...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met die goeie ouwe Herman is het altijd dikke LOL ! Wie gaat er daarna in staat zijn in het VP om even goed de blokkers af te zeiken ? En er de headlines mee te halen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |