![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Teren??? U kweekt het rondom u en dan komt u huilen dat er iemand anders op zou teren???
Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 juni 2019 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Willen we al de landen al op een hoopje zetten waar door islamgeweld het heel triestig is om te leven??? En over de overrompeling van Amerika en de uitroeiing van de Indianen zullen we ook maar zwijgen zeker... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 juni 2019 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zei Churchill... "De volgend oorlog zal een facistische oorlog tegen het facisme zijn"... en jullie vervullen tot nu toe opperbest die rol... In inderdaad ik ben bevreesd voor de toekomst; ik zie die enorm zwart in en ik zie la Belgique inderdaad al liggen op de schroothoop van de vierde wereldlanden als er al niet eerder een nieuwe wereldoorlog zal losbreken... Ik weet ten andere niet wat het ergste zou zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dan ook niet bedoeld als sneer of verwijt hé Maar goed Om er even over door te bomen wat zou hier dan een beter of ideaal systeem kunnen zijn waar ge liever voor zou opteren. Ik kan het me nogal moeilijk bedenken/indenken dat ook hier de oplossing zou liggen in 'contractbreuk dus vogelvrij verklaring' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet, Mevrouw, dat ik tot geen enkele partij behoor. Weet dat ik geen enkel partijprogramma lees... Over welke voorschriften heeft u het??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het gedachtengoed dat het dichtst in de buurt komt van extreem-rechts, is het islamitische gedachtengoed.
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je komt net de bevestigen wat ik zei Geen één van die zaken is strikt strafbaar te noemen. Moest dat zo zijn kan je wat tegen beginnen. En denkelijk is er ook een hemelsbreed verschil tussen dit soort bagger en het soort dat S&V al jarenlang rondstrooit. Maar zelfs bij gelijke tred zou S&V dus ook niet verbaasd mogen zijn wat doodsbedreigingen te ontvangen. Als ze dan rapporteren zijn het dus evenzeer "pussy's" Citaat:
Of neen da's allemaal uit de lucht gegrepen ![]() We zullen zien wat de klacht teen pano & vrt gaat opbrengen, niet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn vrij gelijkaardige gedachten binnen verschillende volkeren die beide 'eigen volk eerst' als motto hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie won de verkiezingen & werd president v.h. machtigste land ter wereld ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zelfs De Morgen (toch niet echt een verdachte bron, nietwaar) beweert dat de helft vd Belgische moslims extremist zijn, wie ben ik dan om die krant tegen te spreken ?? https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/ Als we ruw geschat zeggen dat in België zo'n klein miljoen islamieten rondlopen, kunnen we dus concluderen dat daar dan zo'n 500.000 extreme wacko's bij zitten. Als dat geen mooie vooruitzichten zijn ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgend jaar volgt hij zichzelf op.
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Tienduizenden moslims hebben meegevochten aan de kant van de nazi’s’ Of er ook maar iets van waar is, geen idee van maar toch het nalezen waard.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je in feite met eventuele opdrachtgevers patrickve ? Citaat:
Volgens mij hangt er een grote poster van Darwin met bijhorend handig voorziene keukenrolhouder boven je bed Citaat:
Ook Darwin trouwens...de man kan het ook niet helpen dat die phrase volledig uit zijn context gerukt is en bovendien later nog gerecupereerd is door de sociaal darwinistische stroming "survivel of the fittest" wilt gewoon zeggen dat de best aangepaste de beste kansen maakt om te overleven...da's dus vrij passief en kan zelf betekenen dat het in noodzakelijke symbiose met een andere soort zal zij, Het gaat dus niet over de de 'fittest' in zin van het grootste competitieve vermogen om een ander actief te verdringen, uit te sluiten of te gaan overheersen....al komt dat er misschien wel vaak om neer Citaat:
Mij lijkt het ook een volgende 'evolutionaire' stap maar veel zal afhangen _ al ga je dat op langere termijn niet kunnen verhinderen_ van onze argwaan ervoor, vermoedelijk [quote] Immers, die strijd is grotendeels ingegeven door het Malthusiaanse principe: dat elke soort die succesvol uitbreidt, uiteindelijk tegen resource limieten botst: wij noemen dat "ecologische problemen". Het is interessant te weten dat Darwin zijn eerste inspiratie uit de werken van Malthus haalde tussen haakjes: het idee dat er in de natuur veel meer leven geboren wordt dan het ecosysteem mogelijk kan dragen, is wat inspireert om een "struggle for life" te voeren. Zelfs als mens zijn wij geconfineerd tot de aarde. Het is onmogelijk om grote delen van de bevolking naar andere planeten te brengen (dat is iets anders dan ginder een nieuwe bevolking te beginnen, he).quote] tjah maar dan bekijk je weer feiten na datum hé Ik bedoel : Het is best denkbaar (andere wereld / andere mogelijkheden) dat organismen ( leuke denkpiste met die machine-wereld van je) in perfecte harmonie _misschien moeten sommigen elkaar zelfs niet opvreten_ voor miljarden jaren ... en zelfs de theoretische eeuwigheid Dus dan hadden we geen Darwin, Malthus etc om dat zelfs nog maar vast te stellen [quote] Maar voor machines is dat het geval niet noodzakelijk meer. Dan valt die barrière van eindige resources weg. Maw, binnenkort zwermt het leven dat op aarde begon, uit. Maar onder de vorm van machines, niet van biologische wezens. Wij zijn de overgangssoort. Zo een uitgezwermd machinaal leven kan tegen heel veel, he. Zelfs tegen supernova's. Gewoon omdat ze overal zitten.[quote] ah hier se ...ik had eerst dit nog moeten lezen ![]() Maar wat je zegt dat zou gelden voor machines ( ongelimiteerde resources : alhoewel ) kan je theoretisch ook voor biologische wezens beschouwen Citaat:
Het verschil zou hier net kunnen zijn dat ze gewoon hun ding doen ....niks overnemen etc Want ergens spreek jezelf een beetje tegen hé Ongelimiteerde resources maar toch zou de menselijke soort door hen (op welke manier dan ook) ophouden door hun komst |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van sommige zaken hebben we daar al een behoorlijk goed idee van.
Beter niet experimenteren dus Maar ja je hebt ergens gelijk hoor De denkoefening : We dienen JvdB elke dag een glas gemalen abrikozenpitten toe en we plakken er x-tijd op dat ie dat gaat overleven kan misschien ook een zeer verrassende wending nemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeg nu zelf parcifal da's toch een gok waard Volgens de kwantumtheorie heb je een zekere kans op overleving ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja we zijn er zeer ver mee gekomen Hoe ge het draait of keer we leven in de meest welvarende en veiligste periode ( op de lichte schommelingen na) ooit ... dat is een onmiskenbaar feit hoe ge het draait of keert Is dat dankzij of ondanks hen ? Maakt niet echt uit de denkoefening was "we zijn er ver mee gekomen" Kon het beter ? waarschijnlijk wel Kan het slechter ? Absoluut ! |
|
![]() |
![]() |