![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan best zijn
Net zoals menige kaloot die nog ergens bij het cd&v rondhangt dat wel zal vinden. En ? Wat is de relevantie ? De andere mogen ook wat discrimineren dus waarom wij niet ? ...en laten we als we het even kunnen _ want die kaloten en moslims zijn toch maar met een handvol _ ook nog even in wetstekst zetten |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
les extrêmes se touchent Het aantal raakpunten is opmerkelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dat het holebi-geweld vooral door (vermeende) linkse groeperingen en organisaties wordt aangekaart ? Al wat het vb en co heeft gedaan is het gerecupereerd met dat als een moslim-probleem te vereenzelvigen. Té gek voor woorden in feite daar het vb een hele historie kent van homofobie ( nog te merken tot op dit eigenste moment ) Maar ja eigen homofobie eerst zeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 juni 2019 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag van adoptie heeft eigenlijk niks met homo's te maken, en het is de holebi gemeenschap zelf die daar een homo standpunt van maakt. De vraag van adoptie moet enkel, uitsluitend, en alleen vanuit het standpunt van het kind bekeken worden. Homo koppels, noch hetero koppels, hebben enig "recht op adoptie", en U de vraag stellen wat nu het beste is voor kinderen is helemaal geen "inbreuk" op hun rechten, want *die rechten bestaan niet*. Er bestaat geen recht op andermans kind. Als dusdanig mensen die vragen hebben over de pertinentie van adoptie door zekere opvoederconfiguraties gaan gelijk stellen met homo haters zoals moslims, is totaal van de pot gerukt. Het idee dat de best mogelijke opvoedingssituatie voor kinderen die hun ouders kwijt zijn, een is die lijkt op die van hun ouders, nl. een man/vrouw team, is niet a priori idioot. Het kan te conservatief en voorzichtig zijn, dat wel. Maar stellen dat iemand die dat idee aanhangt een homo-hatende moslim zou zijn, is even idioot als stellen dat iemand die vragen heeft bij de pertinentie van financiele speculatie een joden-hater is. Zoals ik al stelde, de vraag kan gesteld worden hoe pertinent het is om een andere dan een "ouder-imitatie" als opvoedingscel voor te stellen voor kinderen die hun ouders kwijt zijn, en dat is een vraag die enkel, puur, en alleen vanuit het belang van het kind moet bekeken worden. Niet vanuit de "rechten van potentiele poppenkast spelers". Als dusdanig is het zich vragen stellen bij de pertinentie van het gebruik van homo koppels of andere combinaties van mensen of alleenstaanden, helemaal geen vraag die "homo rechten" betreft, want het gaat hier niet over "rechten". Er zijn geen "rechten om poppenkast te spelen met andermans kinderen". Homo's hebben die dus niet, niemand heeft die. Men neemt ze dus ook niet weg. Het is perfect mogelijk dat qua opvoeding er totaal geen enkel "effect" is van de imitatie van de ouderlijke situatie. Maar het is ook mogelijk dat dat wel een rol speelt. En die vraag is niet zo simpel te beantwoorden, dus enige terughoudendheid daarover is niet noodzakelijk een teken van debiliteit zoals bij moslims en homo haters. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2019 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is dan weer zo een reactie die elke zinvolle discussie onmogelijk maakt he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Nu zou ik dat niet meer doen', zegt hij nu. Dat is te begrijpen, zijn knieën zijn versleten. Ik wil geloven dat van Grieken 'tolerant' is, maar zijn achterban is even knetter als de gemiddelde moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extermineren: één van z'n hobby's Is dat extreem ? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 8 juni 2019 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De anderen zijn nog erger dus wij mogen een beetje erg zijn Homofobie en geweld tegen homo's is niet uitsluitend homo's in elkaar timmeren Maar als ge u toch bezig bent... Het was uit extreme-rechtse hoek dat de eerste grove gewelddaden tegen homo's zich voordeden tot _ ik denk dat ik het me nog goed herinner _ een dodelijk slachttoffer toe En vanuit den islam hoek valt dat soort geweld _ik hou m'n hart vast_ tot nu toe nog behoorlijk mee...dat gaat eerder over uitjouwen, uitspraken tegen, etc Maar goed .. ik noteer alvast dat met het doel de vermeende toename van het aantal grove fysieke aanvallen op holebi's vanuit de islam-hoek je een een ietwat milder xenophobisch regimesysteempje op poten wilt zetten waar het perfect moet kunnen dat bepaalde verworvenheden teruggeschroefd worden Citaat:
Ge hoeft er zelfs geen lesbienne voor te zijn hé...meisje, vrouw volstaat misschien reeds (btw mijn eerste encounter was met een blokkerke...da's al wel lang geleden) Praat ik dat goed of zo ? Gaat het aanvaarden van een mildere vorm van homofobie dat verhelpen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het over een vergelijking tussen de extreme uitwassen bij beiden. Je kan niet algemeen stellen : Moslims willen gewoon homo's extermineren. Waarop baseer je je dan ? Hun boekske waar ze ze vermeend ooit allen naar zullen handelen ? Dan geldt dat eveneens voor de Christenen onder ons ...die zijn in principe gebonden aan de wetten van het OT en daar staat het ook letterlijk in En als ge de extremisten vergelijkt zie ik niet zoveel verschil Deze poster bv is er vrij duidelijk over Laatst gewijzigd door praha : 8 juni 2019 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |