![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je onderschat de VB S&V Sturmstaffel.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 juni 2019 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's een gehele metropool met zowat 450000 inwoners Israël kent een parlementaire democratie met (niet voor de 100%) scheiding van godsdienst en staat.en de inwoners bestaan uit zowel orthodox gelovigen, christenen, moslims, moderne joden, ongelovigen Het lijkt me nogal wiedes dat in zo'n bruisende stad Citaat:
nu ja ik kaartte dat aan omdat ultra-orthodoxen hun boekje strikt dienen te nemen en blijkbaar al een probleem hadden met teveel 'pikante' lingerie reclame in hun buurt. Anderzijds.. is er het belangrijke onderscheid dat joodse geloof en hun richtlijnen in principe enkel op zichzelf slaan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw opperwezen is dus schuldig. Of onschuldig als ge homosexualiteit niet erg vindt. Of niks, als ge niet in opperwezens gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in geen duizend jaar
Marx schreef ‘van’ het volk. Lenin en Stalin veranderde die ‘van’ in ‘voor’ en Stalin vermoorde miljoenen mensen, verbood godsdienst en vernederde de gelovige mens, want ze waren achterlijk.... mede gebaseerd op die leuze |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar de islam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ja, onafgezien daarvan zie ik religie an sich niet zozeer als probleem Als mensen daar soelaas in vinden etc is dat hun goed recht en in feite niet meer dan een verlengde van de vrije mening van gedachtengoed en het uiten ervan. De smeerlapperij...en dat is altijd zo ( hoeft ook niet noodzakelijk een religie te zijn ) is dat groeperingen dat benutten om de hele meute achter zich te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve Thailand. Ondanks al het decadente aldaar is men nergens ter wereld zo veilig als daar. Alhoewel er hier velen het anders zouden willen zien of horen hebben ze pech. Een stad als Pattaya vol hoeren en hoerenlopers vol travestieten homo's lesbiennes blote en minder blote vrouwen...waar ze nog nooit hebben horen spreken van me too en alle andere gezeik.....Wel daar kunnen ze in België alleen maar van dromen ....Enkel plezier en weinig of geen geweld. Nergens ter wereld kunnen vrouwen zich zo veilig verplaatsen en dit overal en 24 op 24 uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had me bijna net ingeschreven enkele reis richting goulashvreters ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar owee als 1 enkele persoon haar visie over homo's geeft, daar wijdt men programma's als Ter Zake en De Afspraak aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hier weer hetzelfde verhaal bij de politie, als homo koppel laat ge u best s' avonds in bepaalde buurten niet zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is meer dan gewoon maar een "extremistenclubje" he. Het is een gans rechtssysteem. Dat is niet gewoon het product van een paar heethoofden die ingaan tegen de wil van de meeste gelovigen, niewaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2019 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt grappig maar inderdaad, de Daleks lijken mij een ultieme vorm van convergerende evolutie. Zo zie ik "god" dus.
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2019 om 05:47. |
![]() |
![]() |