![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei, iemand die ik kende die was psychotisch door het roken van die badzouten-amfetamine. Toen die dan eindelijk gecolloqueerd werd, toen had men geen testen voor die amfetamines op te sporen. Het bleek wel dat ze van een jointje getrokken had, want daar waren wel testen voor. Zo trok men dus de conclusie dat ze psychotisch was van een jointje, terwijl het de amfetamines waren die haar psychotisch hadden gemaakt. Van die uitleg maakt geert dan een complot...
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 9 juni 2019 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daarom was uw conclusie dat de harde objectieve cijfers (3x meer cannabis probleemgevallen in de laatste 10 jaar) OPZETTELIJK vervalst waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar geef toe we zijn nu vriendelijk tegen elkaar en net iets minder vriendelijk tegen Xeno, niet ? En in die andere draad is het net omgekeerd. Meer wou ik daar niet mee zeggen Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel vecht het verder uit hé...ik zou het niet weten Maar ik ben wel benieuwd wie wat precies kan aantonen door een letterlijk _niet uit de context gerukt_ citaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toon me enkele van die complottheorieën.
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
jij hebt daar zeker de noodzakelijke bronnen voor ? Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 18:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het je reeds : kijk de wet erop na in de juiste context Maar stel dat ge gelijk zou er nogal wat moeten geschrapt worden in die boekjes. in feite heel die boekjes want ze refereren nog steeds naar een God waarvan je weet dat die de doodstraf daarmee verbindt...het zelfs letterlijk opdroeg aan zijn volgelingen Mijnheer de pastoor gaat je zien afkomen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een groepering of sekte ( eender welke) een boek of pamflet uitgeeft met dergelijke oproepen worden ze vervolgt. Laatst gewijzigd door daiwa : 9 juni 2019 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de scholen dat mogen doen met de toestemming van minister Crevits/ de overheid ……. Laatst gewijzigd door daiwa : 9 juni 2019 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran en de bijbel bestaat reeds en wordt dus niet uitgegeven of geproduceerd door een persoon twee schoentje : de drijfveer haatzaaien dient aangetoond te worden In praktijk steeds dus stuff waar één of andere rechter een uitspraak dient over te vellen Er is dus een gigantisch verschil tussen een imam die een bepaalde Koranquote afdreunt in de moskee en één die achteraf daar nog zijn eigenste zegje gaat bij vertellen Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij meent datte ?
Je hebt hopelijk toch door dat ik niet zeg dat anderen dat zouden mogen. Jullie stellen dat omdat het voorkomt Nu door het rood rijden komt ook voor...dus gij moogt door het rood rijden want de anderen 'mochten' het Citaat:
Over wat heb je het precies Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is altijd wel een persoon die opdracht aan een drukker geeft om er bij te drukken. Die of zijn overste is dus verantwoordelijk voor het verspreiden van wettelijk verboden oproepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al goe dat we zo'n ervaringsdeskundige in de rangen hebben op politics.be zo komen nog we nog wat te weten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vlaamsbelang.org/klok-te...egemoet-komen/ |
|
![]() |
![]() |