![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is de taak van de nationale bank zijn om toezicht te houden dat de banken hier niet in overdrive gaan. Maar of artikels in de media hiervoor voldoende zijn, betwijfel ik. Vraag mij trouwens af of de nationale bank niet beter het beleid van hare baas, de centrale bank zou bekritiseren. Geld uitlenen aan negatieve intrest, op voorwaarde dat ze voldoende van dit geld terug uitlenen (aan positieve intrest dan wel) zal wel een doorgedreven controle op de risico's vragen, maar die controle moeten ze dan maar uitvoeren. Ze worden er meer dan dik voor betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dexia is een zogenaamde bad bank met in de 80 miljard staatswaarborg (waarvan 40 miljard door de Belgische staat), maar uiteindelijk met nog niet teveel toxische producten, zodat men eerder van een uitdovende bank moet spreken (leningen die op vervaldag komen worden door de schuldenaars terugbetaald, en nieuwe leningen worden niet aangegaan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij hebt in dit forum al wel uitspraken gedaan die nogal straf waren en vaak niet matchten met de waarheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat daar in staat, is meestal geen goed nieuws voor jou.
Maar toch blijf je er naar vragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() één antwoord, niet te nuanceren, blijven herhalen, ontkennen tegen beter weten in : " het is ni waar da wij van n-va voor het behoud van belgie zijn".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik denk dat uw uitspraak niet 'matcht' met de waarheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eis daar ook erwtensoep, karnemelk en Hollandse Nieuwe bij. Anders kunnen jullie net zo goed thuis blijven ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Toch wel schoof, je debatfiches zijn als de moppen van de scheurkalender, saai, onwaar en al lang achterhaald, maar toch blijven we ze er iedere dag met een glimlach afscheuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verwacht men ? Dat de mensen 7 wasmachines op elkaar stapelen ? Dat ze iedere 3 weken nieuwe banden op hun auto zetten ? Dat er ipv om de minuut om de 2 seconden een vliegtuig landt of opstijgt ?? Het is nu al file op de tarmac. Er is nu al geen personeel meer te vinden. En als ze alle vreemdelingen buiten gooien in Vlaanderen zoals De Winter wil vallen alle infrastructuurwerken ook al stil. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2019 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
graag of niet...
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het vandaag nog ergens gelezen, maar vind het niet direct terug:
men vindt geen vrachtwagenchauffeurs meer. Er rijden nu al zoveel niet-Vlamingen rond met b. vrachtwagens. In den bouw, weet ik van een naast familielid: veel arbeiders voor het gewone uitvoerende werk. Destijds in mijn huis toen het opgebouwd werd zoveel decennia geleden, waren er al Engelsen aan het werk voor het plakken. Nu, als je gaat focussen op bepaalde migranten, dan zal onze economie helemaal niet stil vallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 juni 2019 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit wordt ook een verplicht liedje op iedere school om de nieuwe generatie klaar te stomen en te hersenspoelen: https://www.geheugenvannederland.nl/..._KBMI01_09.mp3 En Limburg zal het dapperste verzet bieden tegen die toestanden. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 juni 2019 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=YrI2-bZ7wpc ![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 11 juni 2019 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Kan nie kindergeld betaal nie.
|
![]() |
![]() |