![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had toch ook een verpletterende verkiezingsoverwinning voor Groen voorspeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is blijkbaar inderdaad zo dat hun 50 kaderleden hun loon afgetopt hebben op 1755 netto voor een alleenstaande. Dat verwondert mij eigenlijk niet. Pvda is de opvolger van Amada, Dokters voor het Volk en zo. Dat waren en zijn idealisten op de rand van het fanatieke. Die afdracht was ook de enige mogelijkheid tot financiering want tot 2014 hadden ze zelfs geen verkozenen dacht ik. Hoe ze nu verder zullen gaan is een andere zaak. Ze gaan subsidies krijgen en er zal een influx zijn van goudzoekers. Persoonlijk vind ik het goed dat ze er zijn als zweeppartij, want alles schuift veel teveel naar rechts op. Aan de macht wil ik ze echter niet zien. Ze zijn veel te fanatiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig geloof ik toch meer die Franstalige journalist. Die sprak van 7 gevallen van zware chantage.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moogt ge veel zeggen van die pvda-naïeven, maar niet dat ze goudzoekers zijn.
Gisteren hoorde ik ook Vuye zijn mening geven over de pvda-praktijken: dat is een communistische partij, dus die hanteren communistische praktijken, zoals overal elders ter wereld: zeer strak geleid, centralistisch enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel alsof men er een probleem van wil maken dat PVDA een politiek voert waarbij haar parlementsleden niet significant (zoals 3 keer) meer dienen te verdienen dan het gemiddelde der Belgen. Men doet alsof dit via intimidatie gebeurd terwijl er niets geheim is aan deze partijpolitiek. Men weet op voorhand tot wat voor club men toe treedt. Doet me denken aan een buurman. Koopt een huis naast een bos en begint dan te klagen dat de bomen zijn zon wegnemen. "Goudzoekers en bankjesverwarmers niet welkom" zal de partij denken. Precies alsof andere partijen en veelverdieners zich bedreigd voelen door het voorbeeld van de PVDA dat toont dat men ook zijn werk kan doen met een derde van het loon, en daarom niet minder efficiënt. Dit is mijns inziens een poging tot zwartmakerij die een averechts effect zal hebben, tenzij bij dat deel van de bevolking die geneigd zijn de media als een soort van bijbel te zien. Laatst gewijzigd door Bach : 12 juni 2019 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor.
Zo wat alle Vlaamse partijen worden geleid. Door een voorzitter en door een bestuur. Maar de pvda wordt ddr-achtig gedirigeerd. (en volgens Vuye nog wel door voornamelijk Vlamingen, zelfs al halen ze zoveel meer stemmen in Walenland).
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil de pvda bestrijden van alle kanten en met alle mogelijke politieke wapens, zelfs met een leugentje, maar niet met zo'n grote leugen. Ge moet ne grote zot zijn om bij de pvda te militeren, maar als er ergens een drive naar centen in je schuilt, dan ga je niet bij hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 12 juni 2019 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten woedende reacties van Hedebouw horen of zien we niks wat deze aantijgingen zouden ontkrachten. Wellicht zijn die Poolse PVDA huurlingen nu naarstig op zoek naar die verklikkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt echt wel op de tactiek die motorbendes en jehova doen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het parlement durven ze de Chinese communistische partij nog altijd niet tegen de haren in te strijken strijken, door mee voor de resolutie te stemmen pro de vrijlating van Taiwanese activisten. Zouden ze toch nog steeds door het buitenland gesponsord worden misschien ?
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |