![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een holebi-koppel dat in alle veiligheid en zonder angst hand in hand en/of kussend door elke buurt moet kunnen kuieren, lijkt mij er wel één van.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Henri zwijgt erover als ik hem ernaar vraag, maar heb jij rexisten in de familie?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degrelle was SS-Hauptsturmführer, en werd zelfs als niet-Duitser, persoonlijk door Hitler gedecoreerd met het Ijzeren Kruis, de hoogste onderscheiding in Nazi-Duitsland. Dat zal ook wel niet geweest zijn om enkel "met de ambulance rond te rijden", zoals nu vandaag ook veel teruggekeerde IS-ers ons trachten wijs te maken.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 juni 2019 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9on_Degrelle
Tiens tiens: Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juni 2019 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan stellen ze hun troetsels in een slecht daglicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juni 2019 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een moment zat hij zodanig in het nauw dat hij begon over een flatgebouw en het klimaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan luister ik liever naar dat liedje uit de pin-up club van destijds.
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En om de pensioenen te betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Miljaar, ge waart me voor...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men andere mensen moet kunnen helpen, waar ook ter wereld, daar is niets op tegen, eigenlijk een plicht. De manier waarop sommigen "de mensenrechten" gebruiken zal vooral miserie brengen waar er vroeger geen was! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de ander kant: voor al dat ander stupied multikul gepost zou een verontschuldiging WEL op zijn plaats zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde wat onze extreemrechtse horde op dit forum al jaren zit rond te bazuinen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2019 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Me dunkt iets gelijkaardigs als waar het Vlaams Blok ooit voor veroordeeld is. |
|
![]() |
![]() |