Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2019, 16:46   #401
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Wat een wereldvreemdheid te denken dat Putin Trump president gemaakt heeft.
Die ganse internetcampagne tegen Clinton was Russisch. Je denkt toch niet dat de Rednecks van Trump daartoe in staat waren?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 16:55   #402
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die ganse internetcampagne tegen Clinton was Russisch. Je denkt toch niet dat de Rednecks van Trump daartoe in staat waren?
De democraten hebben hun eigen ondergang gegraven door Sanders de nominatie te bestelen.

Buiten veel 'allegedly' ook in het Mueller rapport is Russiagate te herleiden tot wat schramele facebook ads. Herleid de beschuldigingen tot de bronnen en ze blijken allemaal politiek gemotiveerd, onbetrouwbaar en vooral niet verder onderzocht.

Maar goed, van mijn part gelooft u dat Putin Trump op de troon gezet heeft. Ik vind het op het ridicule af dit te geloven.

Assange heeft ook steeds volgehouden dat hij de DNC emails niet van Rusland kreeg. Hij hintte naar Stef Rich. Maar die is dood nu. Assange kan beter oppassen dit te hardop te zeggen.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2019 om 17:12.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 00:05   #403
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Seth Rich is slechts gedood door een misgelopen opverval op straat zonder dat iets gestolen werd, echt geen reden om daar iets achter te zoeken. /sarc

Toch erg dat er zoveel mensen geloven dat de Russen de schuld zijn van alles dat hen niet aanstaan, bende schapen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 01:07   #404
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Seth Rich is slechts gedood door een misgelopen opverval op straat zonder dat iets gestolen werd, echt geen reden om daar iets achter te zoeken. /sarc

Toch erg dat er zoveel mensen geloven dat de Russen de schuld zijn van alles dat hen niet aanstaan, bende schapen.
Mijn broek zakte af toen Andrew Yang, dem kandidaat, tijdens debat beweerde dat Russen de verkiezingen gehackt hadden. Ik herinner mij dat in een van de YT filmpjes Yang juist beweerde dat de democraten over dit onderwerp moesten stoppen en de onderwerpen die er toe doen naar voren moesten brengen.

Zonde. Mijn favoriete kandidaat die basis inkomen als key issue aangeeft verkloot zijn debat door een achterhaald onderwerp aan te halen.

Namelijk: een paar honderd duizend USD aan Facebook ads uit Rusland; een Russia Today die positief tegen over Trump stond wordt interventie genoemd? Serieus? Laatste had Yang moeten aangeven, maar helaas.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 01:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 01:52   #405
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mijn broek zakte af toen Andrew Yang, dem kandidaat, tijdens debat beweerde dat Russen de verkiezingen gehackt hadden. Ik herinner mij dat in een van de YT filmpjes Yang juist beweerde dat de democraten over dit onderwerp moesten stoppen en de onderwerpen die er toe doen naar voren moesten brengen.

Zonde. Mijn favoriete kandidaat die basis inkomen als key issue aangeeft verkloot zijn debat door een achterhaald onderwerp aan te halen.

Namelijk: een paar honderd duizend USD aan Facebook ads uit Rusland; een Russia Today die positief tegen over Trump stond wordt interventie genoemd? Serieus? Laatste had Yang moeten aangeven, maar helaas.
Dat is jammer, Yang is ook mijn favoriete kandidaat, die heeft ten minste hersenen. Vroeger was ik wel voor Sanders maar die heeft wel erg vreemde ideeen soms, de ene keer zegt hij dat de grens potdicht moet, de andere keer is het alle steun aan no-borders. Ja zeg.
Oud 30 juni 2019, 02:28   #406
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is jammer, Yang is ook mijn favoriete kandidaat, die heeft ten minste hersenen. Vroeger was ik wel voor Sanders maar die heeft wel erg vreemde ideeen soms, de ene keer zegt hij dat de grens potdicht moet, de andere keer is het alle steun aan no-borders. Ja zeg.
Tussen zijn >Sanders< aanhang zitten mij teveel koppensnellers tussen. Ergo mensen die alle aandacht opeisen en je slachten in de (sociale) media. Sanders heeft niets tot nauwelijks iets gedaan tegen betaalde protesters die Trump bijeenkomsten verstoorden.

In het boek de Prins van Machiavelli komt een monnik naar voren die een Italiaanse stad kort bestuurde. Dat eindigde in een ware chaos. Ik vermoed dat de VS evenals genoemde episode in een totale chaos met rellen hier en daar was beland als Sanders president geweest was, nu wel te verstaan.

Mijn favoriete kandidaat was Kasich overigens, gewoon een degelijke bestuurder, daarna Trump. Ergo als Kasich het niet wordt dan maar de bruuske circusartiest die ten strijde trekt tegen de politieke lippenstift maffia. Iig had Hillary nooit mijn stem gehad. Het lachen om de moord van Kadhaffi, het gedoe met de Arabische lente en haar 'effectieve' rol hierin ~ onvergeeflijk.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 02:32.
Oud 30 juni 2019, 04:14   #407
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het is niet hun vee , en de gemiddelde Amerikaan heeft geen enkele baat bij die attitude en het hanengedrag op het internationale podium.
De gemiddelde Amerikaan is OOK hun vee, he. Het volk is altijd het vee van zijn staat. Maar machtige staten hebben ook vee buiten hun officieel territorium.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 04:15   #408
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Israel moet ook platgegooid worden. Alles tussen Tel Aviv en de Indus in feite. Tijd voor actie! Zorgt voor leuke tv
Om te beginnen...
Oud 30 juni 2019, 04:16   #409
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De ontmoeting tussen Trump en Poetin gisteren was heerlijk om te zien

Je zag Poetin gegeneerd naar zijn schoenen kijken en denken: ‘Die idioot is toch echt te dom. Ik had hem beter niet president gemaakt.’
Zo zie je maar hoe fantastisch het eigenlijk is om die debiel op die plek te hebben. Zelfs de Russen zijn schaakmat !
Oud 30 juni 2019, 04:17   #410
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens. En daarom hebben ze Trump gans de tijd beticht van een pact met de Russen te hebben. Ge moet ergens weten wat ge wilt, he.
Oud 30 juni 2019, 04:18   #411
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het is door u mooi ludiek omschreven, maar het is de realiteit. De erg gevaarlijke realiteit.
Veel minder gevaarlijk dan een intelligente maffioos is een domme maffioos.
Oud 30 juni 2019, 04:21   #412
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
J
Nu blijft er de Patrick verglazingsoptie over. Op YouTube is genoeg te vinden over Nucleaire winters.
Goed voor het klimaat ! Stopt de opwarming !

Ferglazet for Klimatet !

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2019 om 04:21.
Oud 30 juni 2019, 08:00   #413
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Veel minder gevaarlijk dan een intelligente maffioos is een domme maffioos.
Daar denken al mijn Amerikaanse vrienden, collega's, en kennissen en ikzelf anders over.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 30 juni 2019 om 08:01.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 10:27   #414
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tussen zijn >Sanders< aanhang zitten mij teveel koppensnellers tussen. Ergo mensen die alle aandacht opeisen en je slachten in de (sociale) media. Sanders heeft niets tot nauwelijks iets gedaan tegen betaalde protesters die Trump bijeenkomsten verstoorden.

In het boek de Prins van Machiavelli komt een monnik naar voren die een Italiaanse stad kort bestuurde. Dat eindigde in een ware chaos. Ik vermoed dat de VS evenals genoemde episode in een totale chaos met rellen hier en daar was beland als Sanders president geweest was, nu wel te verstaan.

Mijn favoriete kandidaat was Kasich overigens, gewoon een degelijke bestuurder, daarna Trump. Ergo als Kasich het niet wordt dan maar de bruuske circusartiest die ten strijde trekt tegen de politieke lippenstift maffia. Iig had Hillary nooit mijn stem gehad. Het lachen om de moord van Kadhaffi, het gedoe met de Arabische lente en haar 'effectieve' rol hierin ~ onvergeeflijk.
Die Alexandria Cortez gaat nu toch met z'n aangang lopen, Sanders is voorbij. Ze heeft nog wat ervaring nodig en is zo naiëf als een koe op een spoorweg maar volgens mij maakt ze een goeie kans.

Kasich ziet er te goed uit, die gaat dus nooit de kans krijgen, misschien als onafhankelijke kandidaat. Gelukkig ziet hij in dat hij het nu nog niet moet proberen, Trump wint de volgende verkiezing met gemak.

Hillary en Trump zijn voor mij het bewijs dat de democrats en republicans samen werken om de presidentschappen onder elkaar te verdelen. Hillary is voor de meeste amerikanen de corruptste politicus van allemaal, om haar makkelijk te laten winnen hadden ze beslist om de grootste idioot (zo dachten ze toch) tegenover haar te plaatsen, eentje die dan nog te gierig was om veel geld in de media te pompen. Het is even anders uitgedraaid, zo grappig.
Oud 30 juni 2019, 14:16   #415
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die Alexandria Cortez gaat nu toch met z'n aangang lopen, Sanders is voorbij. Ze heeft nog wat ervaring nodig en is zo naiëf als een koe op een spoorweg maar volgens mij maakt ze een goeie kans.

Kasich ziet er te goed uit, die gaat dus nooit de kans krijgen, misschien als onafhankelijke kandidaat. Gelukkig ziet hij in dat hij het nu nog niet moet proberen, Trump wint de volgende verkiezing met gemak.

Hillary en Trump zijn voor mij het bewijs dat de democrats en republicans samen werken om de presidentschappen onder elkaar te verdelen. Hillary is voor de meeste amerikanen de corruptste politicus van allemaal, om haar makkelijk te laten winnen hadden ze beslist om de grootste idioot (zo dachten ze toch) tegenover haar te plaatsen, eentje die dan nog te gierig was om veel geld in de media te pompen. Het is even anders uitgedraaid, zo grappig.
Exact het het spel dat Hillary destijds heeft gespeeld is Trump nu al aan het spelen. Alleen gebeurt het niet achter gesloten deuren maar gaat het er heel transparant aan toe. Trump is nu bezig om de persoon die de grootste lobbygroep inbegrepen MSM achter zich heeft uit het veld te slaan ~ Sleepy Joe. Daarna richt hij zich op de volgende kandidaat en volgende, tot hij de juiste dem kandidaat gevonden heeft om tegenop te nemen bij de General Elections.

Trump weet MSM als geen ander te bespelen door aandacht af te leiden en varkensgevechten te winnen.. Geen slim idee dus van Bezos Post om de grab them in their pussy tape pal voor 9 november 2016 uit te brengen. Laat staan dit weer naar voren te brengen in 2020. Houdini Trump weet zulke beschuldigingen telkens om te zetten in een koningin extra op het schaakbord. En dit is ergens zo geniaal dat het grappige eraan verbleekt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 14:33.
Oud 30 juni 2019, 14:42   #416
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Daar denken al mijn Amerikaanse vrienden, collega's, en kennissen en ikzelf anders over.
100%, zeker weten??? Klinkt te mooi om waar te zijn..

Ik maak hieruit op dat u een waar schoolvisje bent ?? Niets tegendraads bij uzelf en omgeving te bespeuren. Foei hoor...

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 14:43.
Oud 30 juni 2019, 15:00   #417
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
100%, zeker weten??? Klinkt te mooi om waar te zijn..

Ik maak hieruit op dat u een waar schoolvisje bent ?? Niets tegendraads bij uzelf en omgeving te bespeuren. Foei hoor...
Kunt u als repliek echt niets anders bedenken dan louter ad hominem sneren, mijnheer ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 17:23   #418
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kunt u als repliek echt niets anders bedenken dan louter ad hominem sneren, mijnheer ?
Mevrouw; wij weten meeuwen vliegen hoog en papegaaien praten na. Onze vraag is of uw voorlaatste post uit de hoogte komt of het een echoklank binnen uw groep betreft.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 17:49.
Oud 30 juni 2019, 18:39   #419
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Exact het het spel dat Hillary destijds heeft gespeeld is Trump nu al aan het spelen. Alleen gebeurt het niet achter gesloten deuren maar gaat het er heel transparant aan toe. Trump is nu bezig om de persoon die de grootste lobbygroep inbegrepen MSM achter zich heeft uit het veld te slaan ~ Sleepy Joe. Daarna richt hij zich op de volgende kandidaat en volgende, tot hij de juiste dem kandidaat gevonden heeft om tegenop te nemen bij de General Elections.

Trump weet MSM als geen ander te bespelen door aandacht af te leiden en varkensgevechten te winnen.. Geen slim idee dus van Bezos Post om de grab them in their pussy tape pal voor 9 november 2016 uit te brengen. Laat staan dit weer naar voren te brengen in 2020. Houdini Trump weet zulke beschuldigingen telkens om te zetten in een koningin extra op het schaakbord. En dit is ergens zo geniaal dat het grappige eraan verbleekt.
Bedoel je dat Hillary de goeie Republikeinse kandidaten buiten werkte om tot Trump te komen of haar Democratische tegenspelers? Ik zou denken beiden.

Die 'grab 'm by the pussy' was een flater van jewelste om dat te gebruiken in de campagne, iedere kiezer weet wel dat je geen verborgen opnames van mannenpraat onderling mag misbruiken voor zoiets, dat zal tegen je keren.

Ik blijf het zeggen, de extreme media en politieke haat en ridiculisering tegenover Trump heeft hem groot gemaakt, ze hebben dit aan zichzelf te danken. Een goeie kandidaat en een rustige, eerlijke campagne zal veel effectiever zijn.
Oud 30 juni 2019, 19:22   #420
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bedoel je dat Hillary de goeie Republikeinse kandidaten buiten werkte om tot Trump te komen of haar Democratische tegenspelers? Ik zou denken beiden.

Die 'grab 'm by the pussy' was een flater van jewelste om dat te gebruiken in de campagne, iedere kiezer weet wel dat je geen verborgen opnames van mannenpraat onderling mag misbruiken voor zoiets, dat zal tegen je keren.

Ik blijf het zeggen, de extreme media en politieke haat en ridiculisering tegenover Trump heeft hem groot gemaakt, ze hebben dit aan zichzelf te danken. Een goeie kandidaat en een rustige, eerlijke campagne zal veel effectiever zijn.
"Iedere kiezer"?

Ik betwijfel het ten zeerste. De mens is geneigd om snel koppensnellers te volgen en de Indianen verhalen die gebruikelijk volgen gedurende piekmomenten. Ik betwijfel of Jeb Bush of Marco Rubio met dergelijke opnames zouden weggekomen. Ik betwijfel onder het tiepen ook of ze überhaupt zoiets zouden zeggen. Mannen zonder mannenpraat bestaan ook, weet u?

Dat Hillary beiden: een Dem kandidaat en 'de kanshebbers' van Reps eruitgewerkt heeft, met medewerking MSM uiteraard, is geen publiek geheim meen ik.

Ik vraag mij af een goede campagne nog wel mogelijk is. Dit forum zit vol mensen die MSM voor kwaliteit aannemen weigeren in andere cellen te kijken. Sterker geven openlijk hun verachting aan als je aangeeft dit wel te doen. Onbewuste arrogantie misschien?

Het Amerikaanse systeem laat bepaalde types bovendrijven die het in Europa nooit kunnen worden denk ik.. Het is verworden voor kiezen die je het minste haat—mocht je niet van je eigen kandidaat houden in Amerika.

Op Kasich terug te komen: deze had kans gemaakt als Californië en de Rustbeltstaten als eerste aan bod kwamen bij de primairies. Deze Staten vallen dus in de staart. Zo kan ik nog wel doorgaan..

Ook is Amerika niet homogeen.. Trump heeft de democraten recent verdeeld door abortus hoog op de agenda te plaatsen. Als je dit spel maar hard genoeg speelt blijven veel Latino's thuis of blijft het andere spectrum, de progressieven, thuis. Ik zie eerlijk gezegd niet hoe je in de omstandigheden van het Amerikaanse kiessysteem een normale gedegen campagne kan voeren.. Je moet opvallen en enorm veel energie hebben om kans te maken, dat is tenminste wel zeker.

Dat MSM volledig aanzichzelf te wijten heeft gehad, Rachel Maddows voorop, aan de opkomst van Trump mag geen twijfel hebben.

Een goede campagne is misschien enkel mogelijk als op de Patrick manier MSM in zoutzuur wordt opgelost ~ dan vanaf onder totaal opnieuw beginnen. En dan maar bidden dat het goedkomt..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 19:43.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be