![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad maar we zullen nooit tot in de kern van het zijn geraken... Zelfs de grote 'big ben' bestaat niet een heeft nooit plaatsgevonden... En als je dan denkt dat de wetenschappen vooruitgang maken en zelfs voorspellen dat de mens vervangen gaat worden door de computers en door kunstmatige wijsheid... en dat zelfs voorstellen als vooruitgang... Een wereld waar het mensenras en wie weet al het leven van uitgebannen is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij dienen de technieken die mensen bedenken om voedsel te bemachtigen en te produceren, om te wonen en te reizen, sedert de pre-historie, om aangenamer te kunnen leven. Daarbij is de mens in beginsel niet antropocentrisch. Bij te grote bevolkingsaanwas begon er altijd een volksverhuizing. Zo bereikten mensen zelfs Australië. Als die mogelijkheid is uitgeput ontstaat een probleem door overbevolking. Wedstrijden, vriendschappelijk of in de arena, of oorlogen, brachten geen vooruitgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, een vooruitgang is het wel, maar mijn atoomtheorie is nog veel en veel beter, oneindig veel beter zelfs.
![]() |
#408 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet je bij de scheikundige zijn die meer weet dan ik of bij de microwezentjes, die nog veel meer weten. Probeer eerst mijn atoomtheorie zelf te begrijpen, dat is de grote kunst. Hiermee kan ik je beter helpen dan met de scheikunde:
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 30 juni 2019 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() En het is duidelijk de dood van alles wat leeft, want dat zal al vlug in de weg zitten van al die kunstmatige wedstrijdspelers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Autoriteit is een aangeboren eigenschap van levende wezens in "struggle for live" en is dan ook geen teken van evolutionele vooruitgang maar eerder van evolutionaire stilstand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me trouwens denken aan je 'inzichten' ivm andere zaken die gij ook zo bestempeld en denkt origineel tot de conclusie gekomen te zijn ...dikke zever vaak daar ge letterlijk de 'argumenten' van flutsites overneemt. Ik bedoel dit niet verwijtend of verkeerd....maar uit wat bestaat zulk een 'eigen onderoek' en 'ervaring' ? ( btw ik hoor net dezelfde soort argumentatie als die van het Oosten ( draad over aliens ) ) Uiteindelijk is dat toch niks anders dan het internet wat afspeuren denkende dat ge ergens op iets staat wat je eerder vermoeden deed bevestigen of sterken Dezer dagen echt niet moeilijk om op en willekeurig onderwerp een site vinden die dat doet. Dat is nu net het verschil met het wetenschappelijk onderzoek. -> bekijk de cartoon nog maar eens Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt daar een voorbeeld bij uitstek van Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zeg je dus letterlijk dat we geen vooruitgang zouden geboekt hebben door de wetenschap ? Juist ? Zijt ge dan bereid om alles los te laten en terug het bos te gaan wonen te leven van wat paddenstoelen waarvan ge dus niet vooraf van weet welke eetbaar zijn en welke niet ? Zo niet, verkoop die onzin dan niet Dan ga je het over ander boeg moeten gooien...misbruik door mensen van wetenschap of zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |