![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Klote, die stomme Amerikaanse geiten in de finale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tegen Zweden is het 50/50, Oranje kan in dezelfde val trappen als Duitsland tegen Zweden. Zweden of Oranje, de USA is favoriet in de finale, toch blijf ik Nederland supporteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Is die klucht nu nog niet gedaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die coaches mogen het hebben. 11 vrouwen laten samenwerken.
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb destijds een paar keer samengetraind met een vrouwenploeg. Buiten het lengte en krachtverschil ( sprongkracht en het feit dat ze niet keihard tegen een bal konden trappen - maar dat is dan de genetica ), viel mij enorm op hoe traag die waren 'aan topsnelheid' wanneer ze met een bal aan de voet moesten sprinten. Qua balcontrole en taktiek was het verschil minder uitgesproken. En in tackels waren die soms compleet maf ( voor een training dan toch - eigenlijk bedoel ik dat minder negatief dan dat het klinkt ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voetbal trekt op niks hé. De gemiddelde eerste provincialer in het Belgische mannenvoetbal zou dit WK gewoon winnen. Dus het zou wel helpen moesten daar mooie deernes rond lopen. K ga eerlijk zijn, Alex Morgan, da zou wel lukken. Daarom, go team USA.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder twijfel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke trap op doel is gegarandeerd spektakel, waarbij men zich moet afvragen of die vrouw in het doel daar staat als boetedoening.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discutabel hé Derk....
Voor mij was het géén penalty.... Ze had enkel oog voor de bal,en niet voor de speelster die uit haar rug kwam opduiken... Maar dat neemt niet weg dat er in het Nederlandse doel eentje staat die in mijn ogen overroepen is.... Dat is de zwakte van oranje achterin..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |