![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() dat moet het enige etiketje zijn dat ik nog nooit kreeg! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 juli 2019 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat ik dan mijn hele familie, mijn hele vriendenkring en bijna alle mensen die al wat ouder zijn mag veroordelen; zeker wat het verleden betreft, want wij zijn allemaal al met een glaasje op achter het stuur geklommen en vroeger was dat de gewoonste zaak van de wereld... Oké er was misschien minder verkeer en vele dingen liepen wel de spuigaten uit... Maar door niet te reageren tegen dat wat de spuigaten uit liep moet nu iedereen betalen; ook zij die wel tegen een glaasje kunnen, want of je het wil of niet, iedere mens is niet dezelfde... Wat het geval hier betreft... ik heb het zelfs niet gelezen; maar als je ziet hoe alle NVa'haters met veel leedvermaak, als vliegen op een stront erop afvliegen ontneemt mij dat volkomen de zin om mijn neus ook in die stront te steken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als die het al niet te nauw nemen, waarom zou ik als burger dat dan wel moeten doen?
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een NVa'er doet iets en ze zitten erop; een andere persoon doet hetzelfde en we zien hen niet... Spijtig maar ze maken zo zichzelf belachelijk en nu, zonder over het geval gelezen te hebben, meer dan vier draden erover opstarten leek mij toch wel een beetje zwaar erover... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's waar, ik moet u gelijk geven.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijn man, met veel meer op, achter het stuur klimt is hij nog zo nuchter als wat... Maar zoals altijd, over een promille te veel maken ze nu veel ambras; maar doodreiders worden nog altijd veel te laks behandeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens 1,4 is er toch al serieus over, en dan nog in uwe wagen kruipen als ge op ne kilometer van huis zit? Sorry, maar dan trekt ge u van de regels echt wel geen kloten aan.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft die dikke pee een zwaar misdrijf gepleegd, hewel dan moet hij, zoals iedere burger, en nog meer, als dikke pee, gestraft worden... Dat is mijn opinie... Is het werkelijk een zware overtreding, hewel dan moet hij inderdaad uit zijn functie gezet worden of zelf aftreden... En daar hebben we de politie die daarop toeziet... maar van een muis een olifant maken lijkt mij nu toch niet het ideaal... Vooral als we dikwijls zien dat ze, van de andere kant, van een olifant een muis proberen te maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heeft volgens mij niks te maken met haat
het is een schande en hier mag terecht verontwaardigd op worden gereageerd geen zatlappen achter het stuur en daarmee basta pek en veren heeft ie zelf voor gezorgd, de held die zijn wedde gaat afstaan
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de NVA (weer eens) de andere kant opkijkt, dan discrediteert deze partij zichzelf en vraagt ze eigenlijk om terecht gebasht te worden. Mij niet gelaten, integendeel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juli 2019 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Oké, dan dient de nodige straf te volgen... en zelfs dan zie ik niet in dat we vier draden nodig hebben om het hele geval in het belachelijke te trekken... want dat is wat er dan gebeurt in de ogen van zij die niet alle details lezen...
De kiekens zijn weer losgelaten... Hoe dikwijls heb ik al gezegd dat door te liegen over onbelangrijke zaken, de dag dat er werkelijk iets gebeurt de mensen hen niet meer geloven... Door alles wat je niet aanstaat automatisch vb af te schrijven als extreem rechts... de dag dat er inderdaad een extreem rechts gevaar is, die dag gelooft niemand je nog... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Daar kan ik u alleen maar gelijk in geven en dan vooral voor een persoon met een voorbeeldfunctie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Schaamteloos LIEGEN LIEGEN!! En hier maar zitten janken op anderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind 1,4 promille er ook al wel serieus over.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was er één draad over geschreven, ik had het misschien wel gelezen; maar vier draden... en dat allemaal door notoire Belgicisten en NVa-haters... Ik hou mij meestal met hun gezever niet bezig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Waarom stoort u dat? Het toont toch enkel aan hoe diep het zit na 26 mei.
|
![]() |
![]() |