![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Justine is 1 cm te klein om haar droom waar te maken: politieagent worden.
Citaat:
Ik haalde het al eerder aan op het forum dat ik er altijd van verschoten ben hoe men J. Beels heeft ingelijfd bij de Politie. Ik ging voort op een uitleg/verhaal? van een goede kennis die in een 'ver' verleden eens deelgenomen heeft aan de selectieproeven. Hij vertelde mij dat het eerste wat men tegen de afgeladen vol zittende zaal mensen zei was: De mensen die géén 1,75 m halen gelieve de zaal te verlaten. (toen was dat nog zo) Een bepaalde lengte en fris geschoren zijn (voor de mannelijke agenten dan toch of ????) dat is al enkele jaren niet meer van toepassing geloof ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() mensen wiens droom het is om bij de politie te werken, kan men maar beter nog maar eens aan de psychologische testen onderwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn gemeente hier zie ik af en toe een vrouwelijke flik van kleine gestalte, vermoed ik.
Ik vermoed het, want het is net alsof die camionette uitgerust is om zonder chauffeur rond te rijden. Ziet ge haar al uitstappen aan een café waar ze aan het vechten zijn? Wat gaat ze doen als ze achter haar rug het trapke, dat ze nodig heeft om in haar camionette te kunnen instappen? Ze moeten voor haar wellicht ook een speciale revolver gekocht hebben, want een gewone zou met de loop over de grond schuren. Straks wil ze met haar 45 kilo nog bij de para's gaan. Maar met dat gewicht gaat die parachute niet naar beneden komen. Dan drijft ze af van Diest tot aan Knokke.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 juli 2019 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg er nog een mortier aan toe of een MAG en ze is eerst beneden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een verhoor af te nemen wat klachen op te pakken of iemand zijn rijbewijs te gaan afpakken moet je nu niet bepaald een atleet zijn. Om de inventaris op te maken van de kledij evenmin. Interventies met veel fysiek geweld zijn eerder uitzondering dan de regel. Vergelijk het een beetje met de militairen.....daar is ook 80% niet bekwaam om 100 meter te lopen in minder dan 30 seconden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant kwam de slechte zijde van mijn karakter ook snel bovendrijven bij het lezen van dat artikel en hoorde ik spontaan in mijn binnenste het volgende muziekje 'Smurfagenten willen wij niet Lalalalalalalalala lalalallala ….'
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 10 juli 2019 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor "undercover agent " of verkenner van ruimtes- met- een- kleine-ingang zou zij de juiste gestalte hebben.
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 10 juli 2019 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die kan omzeilt worden door een aanbevelingsbrief van een korpsoverste. De aangewroven agente gaat dan na haar opleiding naar dat korps. En als ze haar haar anders had opgestoken was ze wel groot genoeg geweest. Wel gek dat ze eerst de basisopleiding mag volgen zonder medische keuring. Men kan daar niet aan beginnen zonder medisch te zijn goedgekeurd. Men neemt binnen de politie gewoon het risico niet om iemand zonder medische geschiktsheidsverklaring aan die zware opleiding te laten beginnen. Laatst gewijzigd door Jantje : 10 juli 2019 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Kom zeg, je kan een dwerg toch geen agent maken. Er moet ergens een grens liggen he.
Wel onnozel dat dat sort zaken niet meteen gemeten wordt en ze al andere proven had afgelegd.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet vergeten, men is daar radeloos he, ze nemen veroordeelde drugsdealers aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar er is hoop: mensen met een beperkt strafblad mogen nu ook flik worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, drugdealers die kennen de concurrentie.
Eens ze die - als politie, hebben opgepakt, kunnen zo hun klanten overnemen. De omzet blijft hetzelfde maar er zijn minder drugdealers, dat kan je als positief bekijken veronderstel ik. Groot succes, zware slag aan de drugsmaffia... ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 juli 2019 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn strafblad is het tegendeel van beperkt, ik zal waarschijnlijk gelijk commissaris worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij alle criminele activiteiten waar de betaling onder de tafel gebeurt, ja daar zal zij goed zicht op hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |