![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel toont men aan dat Clinton iets illegaal heeft gedaan (in casu minderjaringen neuken) ofwel is hij onschuldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() 'Het is geweten" duidt in dit geval op flight logs die aantonen dat Clinton loog over de Lolita express. Pretenderen jullie dat die flight logs vervalst zijn misschien?
Laatst gewijzigd door Bach : 10 juli 2019 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die flight logs zijn enkel interessant voor journalisten die via een spektakelstuk hun krant willen verkopen over een in het rond neukende president. Maar vormen die een bewijs dat clinton een misdrijf zou hebben begaan ? Neen dacht ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verder schrijft hij zelfs dat 'degenen die 2 minuten nadenken' het wel zullen begrijpen. Raar dat de amerikaanse justitie Clinton dan nog niet heeft aangehouden, nietwaar ? edit : ik begin mij af te vragen of sommigen hier eigenlijk wel begrijpen dat het feit dat clinton en/of trump naar Bunga-Bunga feestjes van Epstein gegaan zijn helemaal niet strafbaar is ? Dat zijn leuke en saillante verhalen, de pers smult daarvan omdat hun publiek daarvan smult. Maar bewijst dat verder iets, in strafrechtelijke zin ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 juli 2019 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Op zich niet. Moest dat een onomstotelijk bewijs zijn zou Clinton in de gevangenis zitten in principe. Er is echter ook nog zoiets als circumstantial evidence. Wat zouden Kevin Spacey, Epstein en Clinton doen op al die vluchten? Dat klinkt als serieus ongezond gezelschap. Waarom was het nodig daarover te liegen? Lijkt me dat er toch iets meer aan de hand is dan "I did not have sexual relations with that woman"...en we weten hoeveel herry daarrond gemaakt werd. Vandaag echter is men eerder geïnteresseerd in Trump dan in Clinton. Laatst gewijzigd door Bach : 10 juli 2019 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 't dan toch geen misdaad is, hoeft hij er ook niet over te liegen.
"Bill Clinton is going to say this again: he did not have sexual relations with that woma ... uhm ... those children."
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwhand of manhand: vanaf juli een komkommer in elk hand.
![]()
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil jij een overheid die inzage kan vragen in je privé leven, en als je dat weigert dat men dat dan als 'verdacht gedrag' gaat aanzien ? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik verwacht niet dat ze aan Clinton kunnen raken in dit geval inderdaad. Dat is ook niet de bedoeling. Maar die 26 Lolita vluchten van Clinton klinken allesbehalve zuiver hoe je het ook draait of keert. De internetzuiveringen (zie boven) tonen dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft zelf verklaard, zonder dat ik er naar gevraagd heb trouwens, dat hij slechts zo'n keer of 4 meegevlogen is met die 'Lolita Express', terwijl volgens de flight log, 't zo'n 26 keer was. In mijn handboek is dat nog steeds, liegen over iets wat geen misdaad zou zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 juli 2019 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Als ge nu een video zou hebben met Clinton in actie, dan geloof ik u. Ge hebt zelfs geen enkele getuigenis van al die tientallen meisjes! Ge hebt gewoon niks! Ge hebt gewoon een obsessie om anderen van complotten te overtuigen. Hou uw bekeringsdrang onder controle, het is irritant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Gij ziet spoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Er zijn er wel meer die 'spoken zien', met naam en toenaam.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het forumreglement laat quoten uit de pers toe, mits bronvermelding. Als mensen dat bewust niet doen, is het in de regel omdat de gequote inhoud van vuilbak websites is gecopy-pasted. De conspiracy nutters bijvoorbeeld gebruiken deze methode zeer frekwent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
https://thefreethoughtproject.com/ Jammer genoeg werkt mijn Google niet zo goed in deze zask. De uwe wel? Ik schat niet anders zou u niet naar de bron hoeven te vragen. U zou die zelf geven. Zo heb ik u leren kennen hier. |
|
![]() |
![]() |