Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2019, 21:35   #81
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Wat was de identiteit van de messentrekkende geestesgestoorde? Moeten we "inteelt" vermoeden?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2019, 21:58   #82
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ja, Riksken, ge hebt helemaal gelijk, jongen. Ze hadden heel hard "PANG PANG PANG!" moeten roepen, waarop die geesteszieke op de grond had moeten gaan liggen.
Binnenkort wordt je neergeknald l’as je door rood rijdt.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2019, 22:31   #83
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Binnenkort wordt je neergeknald l’as je door rood rijdt.
Moogt ge dan door het rood rijden ?
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2019, 23:34   #84
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Moogt ge dan door het rood rijden ?
Enkel in Brussel.
Oud 10 juli 2019, 23:50   #85
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Enkel in Brussel.
Vandaag juist twee jaar geleden ben ik als het ware getorpedeerd geweest door een vrachtwagen die het rood gewoonweg negeerde tijdens zijn koerske met zijn collega trucker die meer dan 200 meter voor hem uitreed én die ook al door het oranje/rood reed volgens zijn verklaring aan de politieagent die bij het ongeval kwam....

Mijn probleem was ik kwam van een zijbaan, battelse steenweg ,alle auto's die voor de verkeerslichten richting willebroek én Mechelen stonden te wachten reden allemaal gewoon door toen zij groen kregen,en ik dus géén enkele getuige zou hebben gehad ....

Zodat het ongeval mét het ongevallenformulier werd geregeld...

Had ik ook maar één getuige gehad die was blijven staan,dat zou de politie het verslag hebben opgemaakt ,en had die gast er niet zo goed vanaf gekomen zoals nu het geval is geweest...

Dat was gewoon een regelrechte moordaanslag....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 06:56   #86
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de Antwerpse politie heeft toch tasers?

lijkt me handig zoiets mee te nemen als je reageert op een oproep ivm een geesteszieke man die iemand met een mes bedreigt.
Als die tasers hebben hadden ze die inderdaad kunnen gebruiken.
Probleem is dat de budgetten voor die batterijen niet voldoende zijn als je 10x per dag dezelfde neer moet tazeren en er zijn er veel zo.
En hoe zot is een zot ik had er ooit eens een achter mij omdat ik voor zijn huis (niet de oprit) geparkeerd had, nu dat voelde helemaal niet comfortabel aan hoor.
Oud 11 juli 2019, 07:18   #87
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat was de identiteit van de messentrekkende geestesgestoorde? Moeten we "inteelt" vermoeden?
Kun jij inteelt zien aan de naam?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 07:58   #88
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Kun jij inteelt zien aan de naam?
Je kan aan de hand van de naam heel veel deduceren. Inteelt komt bij een bepaalde categorie, met de heel frequent gebruikte voornaam Mohammed, veel meer voor dan bij mensen met Westerse voornamen.
Oud 11 juli 2019, 08:17   #89
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat durven ze er tegenwoordig nog niet meer bijschrijven de identiteit van de dader(s) van criminele feiten.
Oud 11 juli 2019, 08:23   #90
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Geestesziek of niet, als ge met een mes de politie bestormt dan vraagt ge der wel om he. Al de rest is zever in pakskes.
Oud 11 juli 2019, 09:21   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Uw uitspraak is schandelijk.
Ik vind nochtans dat geesteszieken die gevaarlijk zijn eraan moeten. Maar het zou niet door de politie alleen moeten gedaan worden: alle burgers zouden het recht moeten hebben om minderwaardige en gevaarlijke medeburgers neer te lappen. Maakt levensruimte vrij, en is goed voor het klimaat.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 09:25   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Jama, ge moet eerst roepen dat hij/zijn even stil moet staan hé.

Ik bedoelde maar dat er misschien een andere manier was om die van lotje getikte te stoppen.
De vraag is gewoon: waarom zou men daar moeite voor doen ? Nu is het probleem van eventuele recidive opgelost, gaan er geen kosten meer zijn voor lange duur, en is een onzekerheid op langere termijn ook weggewerkt.
Een gevaarlijke zot minder, daar kunnen we enkel maar blij om zijn.
Oud 11 juli 2019, 09:28   #93
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vind nochtans dat geesteszieken die gevaarlijk zijn eraan moeten. Maar het zou niet door de politie alleen moeten gedaan worden: alle burgers zouden het recht moeten hebben om minderwaardige en gevaarlijke medeburgers neer te lappen. Maakt levensruimte vrij, en is goed voor het klimaat.
Kunnen we dan links zijn laten klasseren als geestesziekte?
Oud 11 juli 2019, 09:30   #94
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Kunnen we dan links zijn laten klasseren als geestesziekte?
Wel, ik ben er altijd tegen geweest om op voorhand lijstjes te maken van wie er nu aan moet en niet. Het is de wedstrijd die de winnaar bepaalt.
Oud 11 juli 2019, 09:31   #95
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog beter voor het klimaat ware het indien we iedereen zouden "neerlappen"
* die ons niet bevalt
* die we niet persoonlijk kennen
* die we wel persoonlijk kennen

We moeten daarbij wel hopen dat die doelgroepen zich niet zullen verdedigen, anders is de kans niet denkbeeldig dat we zelf evenzeer neergelapt of zelfs geneerlapt worden. Maar ook dat ware geen nadeel voor het klimaat.

Mijn wat ruimere vraag bij dat alles is : waarom zouden we het klimaat en dus de planeet trachten te redden als we er allen toch niet meer zullen zijn ? Of zullen we het doen om de insecten de kans te geven om de wereld helemaal over te nemen ? En zal dat dan goed zijn voor het klimaat ?

Laatst gewijzigd door Gwylan : 11 juli 2019 om 09:40.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 09:31   #96
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Eventjes mijn M134 minigun van de zolder halen, en ik kan dus naar de partij haubtcommandatur van het Vlaams Blok oprukken om daar de klimaatproblematiek aan te pakken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 09:36   #97
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eventjes mijn M134 minigun van de zolder halen, en ik kan dus naar de partij haubtcommandatur van het Vlaams Blok oprukken om daar de klimaatproblematiek aan te pakken.
OK, eh....ik stel voor dat u allen alvast begint met elkaar uit te moorden. Ik heb nu even geen tijd, maar wees gerust, ik zal er zijn, hoor. Later. Veel later.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 09:43   #98
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Nog beter voor het klimaat ware het indien we iedereen zouden "neerlappen"
* die ons niet bevalt
* die we niet persoonlijk kennen
* die we wel persoonlijk kennen
Je begint de essentie te zien van mijn politieke opinie

Citaat:
We moeten daarbij wel hopen dat die doelgroep zich niet zal verdedigen, anders is de kans niet denkbeeldig dat we zelf evenzeer neergelapt of zelfs geneerlapt worden. Maar ook dat ware geen nadeel voor het klimaat.
Inderdaad. DAT is gans de kunst, en dat kan je op voorhand niet weten. Het is precies de wedstrijd die de winnaar bepaalt. Geen fascisme, waar men op voorhand gaat zeggen wie de winnaars en verliezers moeten zijn. Wel een zo ruim mogelijk slagveld.

Citaat:
Mijn wat ruimere vraag bij dat alles is : waarom zouden we het klimaat en dus de planeet trachten te redden als we er allen toch niet meer zullen zijn ? Of zullen we het doen om de insecten de kans te geven om de wereld helemaal over te nemen ? En zal dat dan goed zijn voor het klimaat ?
Op het einde zullen er wel zodanig weinig mensen over zijn dat ze ophouden met elkaar af te lappen. Wanneer het in alle opzichten weer voordeliger wordt om samen te werken, dan elkaars resources in te pikken, stopt normaal gezien het bloedbad, en kunnen we (de we die overblijft he) met volle teugen van het leven genieten zonder beperkingen.

Mijn schatting met de losse vinger is dat dat aantal ergens wereldwijd rond de 100 miljoen of zo zou moeten liggen. Maw, 99% van de huidige bevolking moet eraan, en dan is er een paradijs voor zij die overblijven. Plaats genoeg, en toch nog een diverse maatschappij genoeg dat alle "kundes" in voldoende aantallen aanwezig zijn. En geen gezever meer over ecologische beperkingen: met 100 keer minder kunnen we allen 10 keer meer erdoor boeren als vandaag, en geen enkel probleem veroorzaken.

Bovendien is 100 miljoen ruimschoots voldoende om voldoende boeren, ingenieurs, kunstenaars, verkopers, chauffeurs, en telefoon reparateurs te hebben om een economie laten te functioneren. Ik denk zelfs dat er nog wat marge is.
Oud 11 juli 2019, 09:44   #99
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
DAT is gesproken zie !

Fortnite før klimatet !
Oud 11 juli 2019, 09:52   #100
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
OK, eh....ik stel voor dat u allen alvast begint met elkaar uit te moorden. Ik heb nu even geen tijd, maar wees gerust, ik zal er zijn, hoor. Later. Veel later.

Een sfeerbeeld van de M134 :

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be