![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#662 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De sluier wordt -misschien- stilaan gelicht: Eigenaar Maurice De Velder van P-magazine reageert op de geruchten dat hij onder één hoedje heeft gespeeld met Filip De Winter (Vlaams Belang) in de heisa rond Kris Van Dyck. “N-VA zou het lek beter zoeken in de entourage van Kris Van Dyck zelf. Ik wist tot een dag voor het verschijnen niet dat mijn redactie over deze gevoelige informatie beschikte”, zegt Maurice De Velder. (HLN-vandaag) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 juli 2019 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niemand die zich belgicist noemt. Belgicisten zijn een verschijnsel van jouw fantasie. Projectie op een imaginaire vijand.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van rebel tot machtspartij: wat de N-VA kan leren uit het drama rond Kris Van Dijck Leesgenot?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwylan : 13 juli 2019 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#670 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nantes ligt niet in Bretagne, mijnheer. Zuid-Bretagne is in dit geval de omgeving van Lorient (Morbihan, 56). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I.p.v. dat speelgoed haventje met een pover maar luchtvervuilend Belgaals vuurtje van op "le Continent". Bon, ieder zijn gedacht, he!
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#673 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wij zijn geen toeristen, en in het vakantieseizoen zoeken wij tijdens onze heel beperkte vrije tijd niet die drukkere trekpleisters op voor enige ontspanning, wel integendeel : wij hebben daarvoor onze eigen heel wat minder bekende lokale plaatsen en plaatsjes. En die houden we stil, vanzelfsprekend…. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet.
Mailverkeer tussen bestuurders kan vertrouwelijke informatie bevatten. Dat mag nooit openbaar gemaakt worden. Openbaarheid van bestuur is iets heel anders. Als gemeenteraadslid hebben wij inzage in de briefwisseling russen de burgers en de stad, dat is niet meer dan normaal. Wij hebben echter nooit inzage tussen brieven (of mails) tussen gemeenteraadsleden onderling, zelfs niet tussen burgers en gemeenteraadsleden. Het zou nogal een soep worden seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg het eens met een paar woorden? O, je bedoelt dat zij Kim het jarenlange verblijf in de buitenlandse cel ontzegt hebben. Dat de N-VA ervoor zorgde dat Kim niet de cel in mocht gaan. Toch slecht van de N-VA hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Graag een bron a.u.b.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een bron voor die bewering. En hetgeen je schrijft is echt laster aan het adres van Vermassen. |
|
![]() |
![]() |