![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er naar uit dat het zondag 21/07 een mooie dag word. Daags ervoor ben ik uitgenodigd op een bbq. Soms trek ik de nationale feestdag naar Brussel met de velo. Dit jaar ligt mijn plan van feestdagaanpak nog niet vast. Het is kalm in de business.
Dit jaar valt er weinig te vieren. We zijn een apenland zonder regeringen. This is how the first world countries come to an end....
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk beleid ? De federale regering is in lopende zaken sinds N-VA ervan is weggelopen. Een Vlaamse regering is deze zomer ook niet. Hoe kan je kritiek hebben op het beleid als er geen beleidvoerende regering is ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Greg Van Avermaet kan misschien eens gaan horen bij Merckx hoe hij dat deed.
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 juli 2019 om 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Es ter iets te doen misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een geluk dan dat ze der niet inzitten of ze kregen weer slaag.
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Ga weer, vanuit mijn tuinzetel, een deel van mijn belastinggeld zien overvliegen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() de broeksriem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hoort me nooit klagen over iets dat te duur is, ik moet het maar niet kopen. Belastingen echter zijn een opgedrongen noodzakelijk kwaad waar men toch best redelijk blijft voor de economie en de leefbaarheid van de bevolking. "Onredelijk" veel belasting staat gelijk met diefstal voor mij.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of bedoel je de gemeentelijke opcentiemen berekend op je KI? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |