![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4941 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij werken veel met buitenlanders. Als ge xenofoob zijt, hebt ge hier niks te zoeken en houdt ge het toch niet lang uit. De Vlamingen hebben niet meer zoveel interesse in ingenieursopleidingen, helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer nu toch eens het verschil tussen xenofobie en voorstander zijn van een gecontroleerde immigratie. Ik wed dat al uw buitenlandse collega's netjes de administratieve mallemolen hebben gevolgd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juli 2019 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4943 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- lol - Pak me maar droog in de kakker chef, ik ben een goede Belg dus heb ik dat graag...
![]() |
![]() |
![]() |
#4944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar "laat de bruintjes maar verzuipen" of "mijn kat is meer waar als een dobberneger" (sic), is dat louter "tegen ongecontroleerde immigratie zijn" of is dat pure hatespeak ? Ik ben van mening het tweede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4945 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weest blij dat er wat immigratie is. Ge zijt er zelf de main beneficiary van geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je natuurlijk geen bruine of zwarte bent uiteraard...dat kan ik niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4947 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kies je een onbeschofterik die iets tegen ongecontroleerde migratie onderneemt of een "beschaafd" politicus die de boel laat verrotten?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen met SJW's: https://www.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die is nochtans al meer dan veertig jaar aan de gang
![]() |
#4952 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4953 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4954 |
Banneling
|
![]() On topic:
Mijn airco. Donderdag kom ik mijn huis niet buiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus we kiezen voor de beschaafde politicus natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4956 |
Banneling
|
![]() Nog zo'n fabel: alle Vlamingen werken hard.
Zelfs in het centrum van Antwerpen stikt het er van de Vlaamsche werklozen. Ik merk ze gedurende de hele dag op. Stemt tot denken... er schort wat aan m'n arbeidsethos. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van mijn favoriete fotos terug in de Morgen.
![]() https://www.demorgen.be/nieuws/de-st...ever~b3d8badc/
![]() |
#4958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maximilliaanpark, NGO's met hun smokkelschepen, .... Moet ik nog meer zeggen? Met "ongecontroleerde migratie" bedoel ik eigenlijk ongebreidelde migratie waarbij geen enkel achterpoortje onbenut wordt gelaten om de grootste onbenul maar binnen te laten. En als er geen achterpoortje is, knijpen ze gewoon hun oogjes stijf dicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#4959 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je een beetje rationeel en professioneel kunt handelen kan je perfect een xenofoob zijn en met vreemdelingen werken. Je kan perfect een antwerp supporter zijn en met beerschot supporters werken. Je kan perfect belgicist zijn en met Vlaamse seperatisten werken. Allemaal zonder invloed op het geleverde werk. Wanneer dat niet lukt als hoogopgeleide kan je beter beginnen zuipen, huilen en doppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga daarmee naar den oorlog. Wat zegt Jay-P altijd? 'Ik ben van Luxemburg'?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juli 2019 om 23:34. |
![]() |
![]() |