Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2019, 08:53   #261
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

'Het schijnt' dat Maxwell niet gehoorzaam.genoeg was en dat 'God' hem dan gestraft heeft door hem van zijn jacht te doen vallen, naakt. Een obscure dood.

Laatst gewijzigd door Bach : 20 juli 2019 om 08:59.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 13:29   #262
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Overdrijven is ook een kunst. Dat het geen ongeluk was zijn we het denk ik over eens. Maar ge hint, meen ik, erop dat dit zaakje moord was. Het blijft gissen; eerder denk ik zelfmoord om het schandaal niet onder eigen te zien en een goed leven gunnen voor je partner na eigen levensberoving de logischer optie.

Een ongeluk in scene zetten zodat je vrouw een riant pensioen kan opstrijken is 'heel' normaal. Bij zelfmoord vervalt het weduwe pensioen. Het is daarom zaak om een dergelijke nobele zelfmoord pietje precies zonder sporen en dus water gelieerd uit te voeren.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 juli 2019 om 13:29.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 13:55   #263
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Epstein misbruikte waarschijnlijk zelfs kinderen in de tijd dat hij zogezegd in de gevangenis zat volgens een ex politueagent en private detective die 10 jaar onderzoek deed naar Epstein.

CNN:

Citaat:
It angered Fisten that Epstein was allowed to go to a luxury office when he should have been sitting behind bars. Not only that, he saw lavish lunches being brought into the office and a parade of young females going in and out of the place.
He said he doesn't know if those visitors were underage girls because he has not been able to obtain the logs of Epstein's office visitors during that time, which he said have inexplicably vanished.
"We wanted to get those logs so we could see who the girls were," Fisten said. "They're missing. No one knows where they are."
The Palm Beach County Sheriff's Office has opened an internal affairs investigation into Epstein's time in work release, according to a Friday statement from the sheriff's office. WPTV reported that Epstein was allowed to spend time in his home for hours, as well as in his office.
To Fisten, Epstein hadn't changed his ways even while he was serving his sentence.
Wie krijgt het klaar om als gevangene om met limosine elke morgen opgehaald te worden aan de gevangenis poorten en savonds terug gedropt?

Laatst gewijzigd door Bach : 20 juli 2019 om 13:56.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 20:40   #264
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Al dat gelul over "werkgroep morkhoven" en de zelfbenoemde pedojager marcel van vloesem is hier al in het lang en in het breed aan bod gekomen, ook toen heb je niets dan smalende kritiek gekregen. Je hebt blijkbaar problemen met je geheugen dat je daar niets meer over weet ?
Hij was een veroordeelde pedofiel. Feiten zijn feiten.
https://forum.politics.be/showthread...en#post7998347
Ik respecteer ieders mening, als mensen enige moeite hebben gedaan om die mening te staven met een feitelijk onderzoek.

Ik volgde Vervloesem al 15 jaar. Ik kwam bij zijn naam uit omdat ik het fijne wilde weten van de zaak Dutroux, van de zaak Joris Demmink, de zaak Zandvoort, de zaak Temse Madeira, de zaak Manuel Chadwald edm.

Het zou je sieren als je toegaf dat je nooit van Vervloesem gehoord had voordat de karaktermoord op hem begonnen was. Er is momenteel trouwens net het zelfde aan het gebeuren met Stan Maillaud die zich vastbijt in die dossiers, en op deze manier monddood wordt gemaakt.

In deze Franse docu (nationale televisie) haalt men zelfs de brief boven waarin de aanklager van Vervloesem zelf schrijft dat hij is omgekocht om Vervloesem aan te klagen. Waarom schrijven onze kranten niet over die brief? In Frankrijk wel

Karl Zéro: l'affaire Zandvoort





l'affaire Zandvoort

In het netwerk komen trouwens Julie en Melissa ter sprake, en wordt Michel Nihoul in persoon geïnterviewd.

Kritiek is oké, maar wel van mensen met enige dossierkennis. Klakkeloos overnemen wat de VRT rondstrooit is gemakkelijk.

Bekijk de docu en pas daarna heb je recht van spreken. Als je niet gekeken hebt kun je geen mening hebben
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 20 juli 2019 om 20:45.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 21:25   #265
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Oud nieuws.

Jan Hoch Robert Maxwell die de "boss of bosses" van de "Russische" mafia, Semion Mogilevich, o.a. handelaar in blanke slavinnen nog voor de val van de USSR in de westerse markt introduceerde.

Robert Maxwell mocht Trump op zijn yacht ontvangen. Een yacht dat overgenomen werd van Adnan Khashoggi, oom van Jamal, ook dood. De insectwereld is klein.



Ghislaine Maxwell was ook aanwezig op het feestje waar Trump Epstein deed dubbelplooien van het lachen.

Rhytm is a dancer.


Valt het niemand op hoeveel filantropen via via aan deze zaak kunnen gelinkt worden?


Het lijkt alsof er naar een hetze wordt toegewerkt.
Absurd er Maxwell van bijna 30 jaar terug bij te betrekken die er nooit geen ballen met te maken heeft gehad. Er is trouwens geen interesse voor uw allerhande complot theorieën. Als betrouwbare ernstige media nagetrokken feiten uit verschillende fiabele bronnen uitbrengen zal ik het misschien, als ik interesse heb, lezen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2019, 01:49   #266
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Absurd er Maxwell van bijna 30 jaar terug bij te betrekken die er nooit geen ballen met te maken heeft gehad. Er is trouwens geen interesse voor uw allerhande complot theorieën. Als betrouwbare ernstige media nagetrokken feiten uit verschillende fiabele bronnen uitbrengen zal ik het misschien, als ik interesse heb, lezen.
Niemand verplicht u om uit desinteresse mijn bijdrage te lezen, of wel?
Toiletpotten worden hier effectief meer geaprecieerd dan gedachten.


Met een vrouwenhandelaar als vriend, een dochter als "recruiter" en een vriend als Epstein heeft Maxwell er ooit minstens een bal mee te maken gehad.

Dit is pas complotdenken:
One theory circulating among prominent Republicans is that Epstein was a Mossad agent. https://mondoweiss.net/2019/07/israel-jeffrey-epstein/

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 21 juli 2019 om 01:53.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2019, 23:41   #267
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Niemand verplicht u om uit desinteresse mijn bijdrage te lezen, of wel?
Toiletpotten worden hier effectief meer geaprecieerd dan gedachten.


Met een vrouwenhandelaar als vriend, een dochter als "recruiter" en een vriend als Epstein heeft Maxwell er ooit minstens een bal mee te maken gehad.

Dit is pas complotdenken:
One theory circulating among prominent Republicans is that Epstein was a Mossad agent. https://mondoweiss.net/2019/07/israel-jeffrey-epstein/
Mijn interesse gaat verder dan uw vuilbaksites die ik trouwens nooit aanklik.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 00:17   #268
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Mijn interesse gaat verder dan uw vuilbaksites die ik trouwens nooit aanklik.

Vuilbaksites nog wel. Benieuwd welke dan wel.
Ik schreef het toch: 'Dit is pas complotdenken:'


Gipsy is toch niet altijd zo veroordelend?
Waarom nu wel?

Ik begrijp u wel hoor.
U leest 'betrouwbare ernstige media.'

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 22 juli 2019 om 00:27.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 06:25   #269
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Vuilbaksites nog wel. Benieuwd welke dan wel.
Ik schreef het toch: 'Dit is pas complotdenken:'


Gipsy is toch niet altijd zo veroordelend?
Waarom nu wel?

Ik begrijp u wel hoor.
U leest 'betrouwbare ernstige media.'
Het zijn inderdaad vuilbaksites waar jij in grossiert.
En net als die andere conspirationist, Flying Diego, stoort het je blijkbaar dat anderen die rommel niet willen lezen.

Leer ermee leven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 09:31   #270
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik respecteer ieders mening, als mensen enige moeite hebben gedaan om die mening te staven met een feitelijk onderzoek.
In deze Franse docu (nationale televisie) haalt men zelfs de brief boven waarin de aanklager van Vervloesem zelf schrijft dat hij is omgekocht om Vervloesem aan te klagen. Waarom schrijven onze kranten niet over die brief? In Frankrijk wel
Bekijk de docu en pas daarna heb je recht van spreken. Als je niet gekeken hebt kun je geen mening hebben
Dit is een knoert van een argument from authority. Het is niet omdat gij er veel over gelezen hebt, of er veel docu's hebt over gezien , dat het ook waar is.
Ge moogt nog zoveel boeken lezen als ge wilt over de flat earth, dat neemt niet weg dat de aarde een bol is. Ik heb ook veel strips over Superman gelezen, en toch bestaat Superman niet.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 13:32   #271
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het zijn inderdaad vuilbaksites waar jij in grossiert.
En net als die andere conspirationist, Flying Diego, stoort het je blijkbaar dat anderen die rommel niet willen lezen.

Leer ermee leven.
Dus je zegt indirect: Leer ermee leven dat België een doofpot land is.. Hulde voor den moordenaar en verkrachter! Het jachtterrein is voor U!
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 14:01   #272
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dus je zegt indirect: Leer ermee leven dat België een doofpot land is.. Hulde voor den moordenaar en verkrachter! Het jachtterrein is voor U!
Komaan Frankenstein... Marcel Vervloesem haalde al heeel lang geleden de pers met zijn verhaaltjes, zowel Humo als De Morgen hebben hem behoorlijk wat ruimte gegeven. En dat was in de tijd dat ze nog full time onderzoeksjournalisten in dienst hadden. Veel vroeger dan de rest van de pers.

Alleen kregen de journalisten op de duur door dat hij steeds maar in zijn circelredenering bleef hangen en nooit zaken kon bewijzen. Dan is hij het slachtoffer gaan uithangen, tot het pathetische toe. Tot hij dan zelf betrokken bleek te zijn bij hetgeen hij claimde te willen bestrijden.
Hij was een fantast, een leugenaar en zelf een pedofiel.
Ik kan enkel vaststellen dat hij enkele journalisten (o.a. Annemie Bulté en Douglas De Coninck) lange tijd voor de gek heeft weten te houden, maar zoiets blijft niet duren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 01:38   #273
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het zijn inderdaad vuilbaksites waar jij in grossiert.
En net als die andere conspirationist, Flying Diego, stoort het je blijkbaar dat anderen die rommel niet willen lezen. Het lijkt sommigen hier vooral te storen dat anderen iets zouden kunnen lezen wat hen zelf niet aanstaat. Negeer het dan gewoon. Doe ik ook met het draadje over Kim Kardashian.


Leer ermee leven. Projectie.


Met al die zogenaamde vuilbaksites waarin ik nu zelfs al zou in grossieren zou men op zijn minst kunnen verwachten dat gij er geen zou posten. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=620

Maakt ook niet uit, uiteindelijk draait het toch om framing.

'Alles wat niet Standaard is, is vuilnis en associëren we met conspirationisme & flat earth.'

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 23 juli 2019 om 01:38.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 02:20   #274
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
LMAO... hij was hele goede vriendjes met Clinton. Dat is geen geheim.
Epstein was ook goed bevriend met Trump, ook dat is geen geheim. Zowel Clinton als Trump lijken hem te laten vallen nu het echt serieus wordt carrière-technisch, nu plotseling doen the Trumps en Clintons of ze zelfs nooit vermoedens hadden.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 06:54   #275
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Epstein was ook goed bevriend met Trump, ook dat is geen geheim. Zowel Clinton als Trump lijken hem te laten vallen nu het echt serieus wordt carrière-technisch, nu plotseling doen the Trumps en Clintons of ze zelfs nooit vermoedens hadden.
Deze post is weer een pareltje van complot logica.

Wanneer hebben de Trumps en Clintons gedaan alsof ze wel vermoedens hadden?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 07:16   #276
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Vox:
Citaat:
...“Wexner likes having a hatchet man,” one said. “Whenever there is dirty work to be done he’d stick Jeffrey on it. ... He has a reputation for being ruthless but he gets the job done.”
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 08:54   #277
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Wat een pedo netwerk je zo al niet kan opbrengen? Goede vriendjes bij de FED

Jeffrey Epstein Chaired a $6.7 Billion Company that Documents Suggest May Have Received a Secret Federal Reserve Bailout
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 09:33   #278
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Pedofielenjagers moeten altijd onder een vergrootglas worden genomen. Ca. 7 jaar geleden was er een club van 3 koppensnellers, allen aantoonbaar pedofiel en waaronder 1 vrouw, die in Nederland actief was. Inmiddels zijn deze 3 met de dood bedreigd en financieel kapot gesued. Terecht, want ze hebben verschrikkelijke leed veroorzaakt bij mannen die gekoppensneld door fakenews.

Er zijn teveel eikpunten waaruit je aflezen dat er iets goed loos is. Naast die eikpunten heeft Epstein veel macht; heel veel macht zelfs.

Weinstein heeft de maatschappij enorm veel leed veroorzaakt door de Me2 beweging een vaste voet in de grond te geven; waardoor mannen zoals ik zich wel 10 x bedenken om alleen in een ruimte te zijn met een jongere dame. Ook op kantoor. Ik hoop dat mannen na een definitieve zware straf voor Epstein zich wat confortabeler kunnen voelen?

.. Eerlijk zou het mij een rotzorg zijn wat er met die jonge meiden is gebeurd. Je weet dat je gaat voor geld en dure jachten. Ga achteraf niet janken. Het waren meiden met dikke toeten, niet met erwtjes — dat zou de zaak weer een totaal andere dimensie moeten geven.

Edoch wat telt is gerechtigheid. Wie geld en macht heeft moet weten dat hij of zij niet op grote schaal dingus kunnen gaan doen, die tegen de wet indruizen om vervolgens het 'erkende machtssysteem' in hun voordeel te laten werken. De wet is de wet, waaronder op grote schaal sex met 14~15 jarigen

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 juli 2019 om 10:01.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 10:07   #279
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Pedofielenjagers moeten altijd onder een vergrootglas worden genomen. Ca. 7 jaar geleden was er een club van 3 koppensnellers, allen aantoonbaar pedofiel en waaronder 1 vrouw, die in Nederland actief was. Inmiddels zijn deze 3 met de dood bedreigd en financieel kapot gesued. Terecht, want ze hebben verschrikkelijke leed veroorzaakt bij mannen die gekoppensneld door fakenews.

Er zijn teveel eikpunten waaruit je aflezen dat er iets goed loos is. Naast die eikpunten heeft Epstein veel macht; heel veel macht zelfs.

Weinstein heeft de maatschappij enorm veel leed veroorzaakt door de Me2 beweging een vaste voet in de grond te geven; waardoor mannen zoals ik zich wel 10 x bedenken om alleen in een ruimte te zijn met een jongere dame. Ook op kantoor. Ik hoop dat mannen na een definitieve zware straf voor Epstein zich wat confortabeler kunnen voelen?

.. Eerlijk zou het mij een rotzorg zijn wat er met die jonge meiden is gebeurd. Je weet dat je gaat voor geld en dure jachten. Ga achteraf niet janken. Het waren meiden met dikke toeten, niet met erwtjes — dat zou de zaak weer een totaal andere dimensie moeten geven.

Edoch wat telt is gerechtigheid. Wie geld en macht heeft moet weten dat hij of zij niet op grote schaal dingus kunnen gaan doen, die tegen de wet indruizen om vervolgens het 'erkende machtssysteem' in hun voordeel te laten werken. De wet is de wet, waaronder op grote schaal sex met 14~15 jarigen
Eikpunten, wat is dat?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 02:16   #280
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Deze post is weer een pareltje van complot logica.

Wanneer hebben de Trumps en Clintons gedaan alsof ze wel vermoedens hadden?
Zowel Trump (Rechts VS) en Clinton (Links VS) hebben nooit gezegd vermoedens te hebben gehad, maar beiden laten hem nu om alleen al pragmatische redenen nu wel vallen (allicht ook post-#metoo), beiden hadden dit bij het eerdere proces ook al kunnen doen.

De starter van de draad had daarom net zo goed, Epstein, Trump's steenrijke vriend kunnen noemen; Epstein schaadt namelijk Clinton én Trump.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be