![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie wil er nu belogen worden? Waarom niet eerder blij zijn omwille van aanvullende waarheidsgetrouwe informatie die de creatie van oorlogsbevorderende vijandsbeelden tegen gaat? Wat u zegt is in feite: "Trap het af of slik de leugen". Fascisten praat lijkt me. Laatst gewijzigd door Bach : 23 juli 2019 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is trouwens uw bijdrage aan de Westerse economie brave jongen? Waarschijnlijk geen economische bijdrage maar eerder profitariaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 23 juli 2019 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Uw vorige ingebeelde 'vrt propaganda' hebben we hier vakkundig doorprikt, Uw weerwerk was ronduit erbarmelijk. ge zou dan denken dat ge uw leske wel hebt geleerd. niet dus! ![]() leert gij niet van uw fouten?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik reeds dacht is uw economische waarde nul. Een dopper of een sociale trekker. Teren en neren op de kosten van mensen die wel werken maar lui vanuit de zetel op een forum zijn frustratie zeiken.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 23 juli 2019 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Russen zijn de vijand. Mocht je het nog niet door hebben. Of hoe noem je een staat die een cyberoorlog voert tegen ons en constant onze verkiezingen wenst te beinvloeden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Kan u zich niet abonneren op de Pravda of The Beijing News? Ik denk dat beiden een Engelstalige editie hebben.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 23 juli 2019 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Dus... ik vind dat ge met mijn persoonlijk leven niets te maken hebt en ge ziet daar uw profiteer fantasie in bevestigt. Ik ga u niet eens aan uw neus hangen hoeveel ge ernaast zit.
Laatst gewijzigd door Bach : 23 juli 2019 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wel maar hij zal niet in de trog kunnen schijten zoals hij hier doet. Een abonnement is niet genoeg, hij zal moeten een visa aanvragen en een job attest voorleggen. Wat gezien zijn beperkte capaciteiten buiten beschouwing valt. Op de kortste keren bewerken ze hem daar met de matrak in zijn kont, in het beste geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Interessanter vind ik dat mensen reageren zoals u en Gipsy. Willen mensen dan belogen worden? Willen ze vijandsbeelden opgedrongen krijgen, goeden tegen slechten verhaaltjes? Beseffen ze dat ze belogen worden? Beseffen ze de gevolgen van die desinformatie? De oorsprong en bedoeling ervan? Interesseert hen dat überhaupt? Is het resistance to change? Vastklampen aan een wereldbeeld? Daar krijg ik soms mijn hoofd niet rond. Ik denk dat het een kwestie is van angst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zo overtuigd bent dat u de waarheid kent dan zal u vast de meeste media kunnen toetsen op betrouwbaarheid. Of poogt u iedereen hier "op te voeden". Die pedante eigenschap lijk je wel te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hen 2 jaar van mijn leven in New York gewoond en een winstgevend bedrijf opgericht. Verschijnende jaren van mijn leven in Zuid Oost Azië doorgebracht. Ik ben hier helaas op verschillende gebieden gebonden, mijn droom is niet hier te sterven maar te verdwijnen ergens waar ze mee nooit terug vinden. Uw gezeik interesseert me geen kloten. Je veux partir seui sans temoin.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 23 juli 2019 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wil ik mensen 'op voeden'? Mja, ik vind inderdaad niet dat ik hier enkel zit om me te vermaken dat is waar. Het is een combinatie. Ik wordt niet graag belogen en gemanipuleerd en het ontlast me wat van die burden om daarover te schrijven. Ik denk/hoop dat ik een positieve bijdrage geef aan de maatschappij door in te gaan tegen die programmering van vijandsbeelden via de media. Mensen verschillen niet zo veel over heel de wereld. We hoeven helemaal geen vijanden te 'creëren'. Er zijn zoveel belangrijkere en interessantere dingen te doen dan de strijd van de mens tegen de mens. En als het u niet interesseert, lees het dan niet. En als u inhoudelijke commentaar heeft...graag. Maar dat las ik hier nog niet. Wel varianten op "Trap het af. Wij willen dat niet horen" Laatst gewijzigd door Bach : 23 juli 2019 om 23:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet in een wereld van goeden en slechten. Er zijn enkel belangen. En als jij denkt dat je belangen beter worden gediend door een andere partij dan moet je die aanhangen. En dus kleur bekennen. Niets oneervol aan maar kom niet af met het argument dat je het zuivere geweten bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het doorprikken van de eigen propaganda ook in 'ons' eigen belang is. De leugen keert zich uiteindelijk tegen jezelf. Mijn belangen worden niet gediend door 'een andere partij' daarom. Het is alsof je wil zeggen "Kies een partij die je denkt dat je belangen dient en accepteer dan ook als die partij de leugen gebruikt." Zo denk ik niet. Maar als jij zo denkt dan begrijp ik dat je mijn motivatie ziet als geïnspireerd door 'dat andere kamp' dat je als je vijand ziet. De leugen doorprikken wordt dan een aanval of een verraad. Degene die de leugen doorprikt wordt dan de vijand. Heel die logica is me vreemd. Het is de logica van de strijd van de mens tegen de mens. Laatst gewijzigd door Bach : 24 juli 2019 om 01:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |