![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Echt, ik ben oud genoeg om wat op ons toekomt niet meer te hoeven meemaken maar het ziet er niet goed uit. Corrupte politiek, misdaad bendes, de helft van de bevolking die de achterlijke Sharia promoot, opwarming, STAATSSCHULD !!!
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan Antwerpen noemen zoals men het zelf wil maar er is serieuze achteruitgang in die stad.
Ik ken het leuke Antwerpen van vroeger tijden nog, echt leuk uitgaan, etentje drankje en verder géén problemen. Lang geleden maar daarstraks nog eens even in Antwerpen geweest en wat ik vaststelde was dat er totaal niets leuks meer aan is. Je valt van de éne put (werken) in de andere en het volkje dat er rondloopt zijn géén Antwerpenaren meer. Zelfs de voetgangerstunnel, die wel even voor verkoeling zorgde, lag er echt vuil bij, naast de affiches op de muren waren die gewoon vuil. Er waren enkele negerinnen de liften aan het kuisen maar aan die hun houding te zien was het lelijk tegen hun goesting. Zoals ik de stad zag verschiet ik er niet van dat men er met granaten gooit. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een war on drugs, dé oplossing voor al uw problemen. Dat en mensen blijven flitsen die 2 per uur te snel rijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren kwam ik ook in een huis dat echt niet proper was, en ik begon alras rond te kijken of er niet ergens een granaat ter beschikking was om gegooid te worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen ze die dan oppakken alvorens er vroeg of laat een resem doden vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haalde het nog al wel eens aan in de rubriek 'mobiliteit en verkeersveiligheid' maar blijkbaar is daar niemand die er wat kan aan doen. Mocht ik agent zijn hield ik die staan en vroeg ik even om wat meer tekst en uitleg en naar het waarom ze zo hard gingen mensenhandel/drugs?? Ga ik nu weer op de 'Mad Max' toer?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juli 2019 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad gaat over pang pang in poco-Mechelen,
maar ieder moet weer zijn dada uitspinnen. De ene over te snel rijden, de andere over repressie van kleine gebruikers enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, Gent.
Alle volgens de media en het stadsbestuur toch.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 juli 2019 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die migrantenwijken daar, weet ik het niet zo goed. Er werd al wel eens een homokoppel in mekaar getimmerd, maar dat kan incidenteel zijn. Edit: en ja, ok, dat zwembad daar, en ook de Blaarmeersen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 juli 2019 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Er gebeurt niet veel in Brugge. Toch kon Pieter Aspe er heelder misdaadromans over schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een beetje verbazing.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze het neerschieten en dan naar aloude gewoonte zeggen, ze wilden op ons inrijden.
En-of, de chauffeur moet maar stoppen hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En raad eens ,toen zij hem eindelijk hadden klemgereden én opgepakt kwamen de broertjes van hem wel op het politiebureau van hun tak maken... Voor zover ik weet zitten er van die broertjes er één in Marokko in den bak,eentje hier,en het lieverdje waar het toen om ging loopt nog altijd vrij rond... De vraag is nu dan ook,rij jij eens rond met een niet ingeschreven auto,zonder verzekering ,en daarbij alle verkeersregels aan je laars lappend om toch maar aan de flikken te kunnen ontkomen,ga jij ook mogen beschikken na de vaststelling van de feiten en de bijbehorende dreigementen aan de politiemensen die deze onverlaat hebben opgepakt van je familie op het politiebureau zelf.... Wat denk je... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |