![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
er is zoiets als vrijheid van meningsuiting, en iedereen mag overal een microfoon pakken en zeggen wat hij wil tegen iedereen. Wat snapt gij daar niet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Binnen een paar maanden terug naar ginder om mijn arabisch te onderhouden EDIT: ik verwacht wel opnieuw een sigaret te kunnen bietsen: 't Is al van de laatste die ge me aanbood geleden: I'm in need now, en te gierig om er te kopen! ![]() ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 juli 2019 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, dus als Putin naar Parijs reist om de gele hesjes aan te moedigen Macron met geweld uit Parijs te verdrijven, is dat dus niets anders dan vrijheid van meningsuiting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Als Putin in Parijs een microfoon pakt en zijn mening uit, dan ben ik daar een grote voorstander van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Censuur, alhoewel dat geen kwestie van snappen is, wel een kwestie van selectie - de ene microfoon wordt doodgezwegen, de andere wordt vermenigvuldigd.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die niet zeggen wat ze denken, uiten geen mening maar een leugen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het hart van onze zogezegd vrije en democratische EU. Dus in plaats van China te jennen misschien eerst eens in de spiegel kijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Putin maakt zijn mening over al die zaken wel degelijk: in de regeringsgezinde Russische media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt maar is nog iets anders dan opstandelingen persoonlijk gaan toespreken zoals Verhofstadt deed in Kiev.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Je geeft dus eigenlijk geen antwoord. Erger je poogt de aandacht af te leiden. Mss omdat je schrik hebt om kleur te bekennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lol lol lol. Pro-europese betogers waren dat die de koehandel tussen de Russische dictator en de Oekraïense maffiabaas die parttime president was, beu waren en die opkwamen voor transparantie en souvereiniteit. Opstandelingen dus enkel in de ogen van een russische kolonisator, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou mij doodschamen over zulke oerdomme kemel. Maar ja, ik heb een schaamtegevoel. Dat is echt het niveau van witte kaproen, die zit hier ook de ene kemel na de andere af te schieten. De ene vlaams nationalist, de andere russisch nationalist. Voor de rest zie ik geen verschil. Gij wel? |
|
![]() |
![]() |