Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2019, 09:58   #501
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dit draadje toch eens heropenen met de eerste gegeven repliek indertijd door de koning der blinden, Eenoog Raf...
En een snelkoppeling...
https://www.standaard.be/cnt/dmf2019...T=116920700726
wat begrijp je hier juist niet van, Joris?

Citaat:
Kinderbevrijdingsfront vecht naar eigen zeggen voor de rechten van nepiofielen, pedofielen, hebefielen en efebofielen, benamingen die verwijzen naar kinderen van 0 tot puberleeftijd. De organisatie benaderde de organisatoren van de Pride voor het evenement begon omdat ze ‘bescheiden wenste deel te nemen’. ‘We kregen meteen het deksel op onze neus’, zegt een van hen aan De Telegraaf. ‘We werden meteen geassocieerd met criminelen en kregen het deksel keihard op onze neus. Dat is jammer.’
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:15   #502
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit draadje toch eens heropenen met de eerste gegeven repliek indertijd door de koning der blinden, Eenoog Raf...
En een snelkoppeling...
https://www.standaard.be/cnt/dmf2019...T=116920700726
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat begrijp je hier juist niet van, Joris?
Dat de simpele vaststelling dat zaken zoals seks hebben met (kleine kinderen) en bestialiteit beetje bij beetje voet aan de grond krijgen via de lbgtabcdefghijklmnopqrstuvwxyz-beweging (pun intended) op reacties a la Raf kan rekenen door mensen die wel degelijk deze connecties zien maar ze stoïcijns ontkennen.
De pun hier verwijzende naar een blinde inclusiviteit die alle bescherming en rechten van slachtoffers naar de prullenbak verwijst.

Dat gaat mijn begrip te boven.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 10:25   #503
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat de simpele vaststelling dat zaken zoals seks hebben met (kleine kinderen) en bestialiteit beetje bij beetje voet aan de grond krijgen via de lbgtabcdefghijklmnopqrstuvwxyz-beweging (pun intended) op reacties a la Raf kan rekenen door mensen die wel degelijk deze connecties zien maar ze stoïcijns ontkennen.
De pun hier verwijzende naar een blinde inclusiviteit die alle bescherming en rechten van slachtoffers naar de prullenbak verwijst.

ge weet nog dat dit 100% tegengesteld is aan de realiteit en wat het artikel zegt ook, toch???

of negeer je dat liever compleet, omdat het niet in jouw homofobe kraam past?

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 juli 2019 om 10:26.
Oud 29 juli 2019, 10:29   #504
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
ge weet nog dat dit 100% tegengesteld is aan de realiteit en wat het artikel zegt ook, toch???

of negeer je dat liever compleet, omdat het niet in jouw homofobe kraam past?
Dank u voor het bewijzen van mijn stelling...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 29 juli 2019, 10:31   #505
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank u voor het bewijzen van mijn stelling...
idem

die perverselingen kregen immers meteen 100% en ondubbelzinnig het deksel op de neus vanwege de holebi beweging.

jouw stelling is dus 100% onwaar gebleken.
Oud 29 juli 2019, 11:43   #506
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:

Geen inhoudelijke reacties. Triest...
Vindt de meerderheid hier dan seks met dieren of (kleine) kinderen dan oké?
Oud 29 juli 2019, 12:08   #507
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
compleet weerlegt in #503

niet gelezen mss???
Oud 30 juli 2019, 09:15   #508
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 incest is in België wel degelijk verboden ongeacht de leeftijd.
2 ik gooi niets op een hoop. Ik geef enkel aan dat, in navolging van de holebibeweging, ook aanhangers van extremere seksuele belevingen (zoals pedofielen en bedrijvers van bestialiteit) hun specifieke ideeën verkocht proberen te krijgen door gebruik te maken van dezelfde technieken en stellingen als de holebis.
Wanneer ik zeg dat een kever en een Porsche dezelfde 'vader' hebben maakt dat die beiden nog niet gelijk en gooi ik die ook niet op één hoop.
Een beetje ernstig blijven Oh Boy.
You're not with me...
Ik vind dit walgelijk wat u probeert...want bij homoseksualiteit is er eigenlijk geen onderscheid dan bij hetero's omdat het gaat over seks tussen volwassenen, met wederzijdse toestemming, al of niet met de bedoeling tot relatievorming of gewoon omdat ze zijn hebben in seks.

Dat heeft evenmin iets met pedofilie of bestialiteit te maken dan seks onder hetero's, maar u probeert het wel onder dezelfde mat te schuiven en beledigt hiermee alle holebi's. Schande wat u doet en bijzonder bekrompen wat opvattingen betreft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 10:43   #509
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
compleet weerlegt in #503

niet gelezen mss???
Gelezen en niet akkoord gegaan.
Om de simpele reden dat die mensen net daar proberen hun waar te verkopen...
Omdat meer en meer mensen zich daar geheel of gedeeltelijk achter scharen, Goedele Liekens bvb, de pedobeweging die sinds de 70er jaren al de ondergrens op leeftijd voor seks uit het strafwetboek poogt te laten halen...
Ik zeg ook nergens dat ze reeds geslaagd zijn.
Wel dat er een evolutie is in het denken en dat die mensen daar op in spelen.
En stapje voor stapje vooruitgang boeken...

Misschien moet u eens lezen wat ik schrijf in deze draad en in de openingsstelling...
En dan inhoudelijk reageren na dat u 'begrijpend' gelezen hebt...
In plaats van via het uit de context (deze draad) te halen van één reactie uw grote gelijk te willen halen.
Indien u het concept 'draad' niet begrijpt en zijn invloed op de betekenis van de reacties...
Dan bent u het die 'het niet begrijpt'...

Gaat u echt ontkennen dat deze groeperingen geen enkele vooruitgang boekten, alleen al over de periode dat draad loopt?
Wat bezielt dan al de politici die deze groepen en hun pogingen om seks met kinderen te laten legaliseren geheel of gedeeltelijk steunen? En waarom neemt hun aantal en het aantal politieke partijen die geen afstand van die politici nemen dan toe?

De essentie van mijn betoog in deze draad is dat het NIET gaat om faits divers als deze bedeling maar dat dit allemaal stapjes zijn in een evolutie.
Vandaar dat ik ook spreek van een devolutie in de titel...
U kan daar een ander idee over hebben, geen probleem.
Maar hou de draad dan wel serieus in plaats van de zaken uit deze context te rukken...
Oud 30 juli 2019, 10:54   #510
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind dit walgelijk wat u probeert...want bij homoseksualiteit is er eigenlijk geen onderscheid dan bij hetero's omdat het gaat over seks tussen volwassenen, met wederzijdse toestemming, al of niet met de bedoeling tot relatievorming of gewoon omdat ze zijn hebben in seks.

Dat heeft evenmin iets met pedofilie of bestialiteit te maken dan seks onder hetero's, maar u probeert het wel onder dezelfde mat te schuiven en beledigt hiermee alle holebi's. Schande wat u doet en bijzonder bekrompen wat opvattingen betreft.
Dat u het niet begrijpt wisten wij al.
Misschien kan u eens definiëren wat "ik probeer" en dat inhoudelijk counteren?
Anna List zou dat kunnen moest ze willen.
In tegenstelling tot haar heb ik u hier nog nooit dat niveau weten halen...
Sta me toe uw gebrek aan inhoud dan verder ook te negeren.

Want deze draad gaat niet eens over de holebi-beweging...
Wel over de steeds extremere groepen die daar aansluiting bij zoeken...
Moest u ooit in staat blijken een correcte inhoudelijke reactie te geven zou het kunnen dat ik daar op reageer... Of niet...
????
Oud 30 juli 2019, 11:53   #511
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

"homofielen, nepiofielen, pedofielen, hebefielen en efebofielen"
3 woorden ervan nog nooit gehoord.
Het zijn allemaal seksuele afwijkingen.
Sommige mogen van 't Gezag, andere niet.
Sommige van de seksueel afwijkende mensen vinden dat "discriminatie" en de wet die 't Gezag stelt geeft ze gelijk:
Citaat:
Discriminatie is het ongelijk of oneerlijk behandelen van een andere persoon op basis van persoonlijke kenmerken. Volgens de wet zijn zowel discriminatie, pesterijen, haatboodschappen en haatmisdrijven tegenover een persoon of een groep van personen omwille van specifieke persoonlijke kenmerken strafbaar.

De antidiscriminatiewetgeving definieert niet alleen de verschillende vormen van discriminatie, maar ook de persoonlijke kenmerken waarvan sprake is. We spreken over ‘beschermde criteria’
Citaat:
Genderwet: geslacht
Antiracismewet: nationaliteit, nationale of etnische afstamming, zogenaamd ras, huidskleur en afkomst (Joodse oorsprong)
Antidiscriminatiewet: handicap, geloof of levensbeschouwing, seksuele geaardheid, leeftijd, vermogen, burgerlijke staat, politieke overtuiging, syndicale overtuiging, gezondheidstoestand, fysieke of genetische eigenschap, geboorte, sociale afkomst en taal
't Gezag verbiedt in andere wet dan weer wel speficiek ingestemde seks met minderjarigen, dus tegen hun eigen discriminatiewet.

Dus de pamflet verspreider heeft wel enige wettelijke basis om malcontent te zijn.
Een seksuele aantrekking door kinderen wordt door 't Gezag bestraft, een seksuele aantrekking door gelijkgeslacht niet. Meer zelfs: de laatste beschermt 't Gezag tegen discriminatie. Dus een dubbel wegende verschillende behandeling.

Daar de holebi's zoals de meeste mensen, 't Gezag als gedweeë volgelingen Geloven, en bereid zijn de tegenstrijdigheden ervan met de mantel der liefde te bedekken, voelen ze zich gestoord door de vergelijking met pedo- en die andere fielen.
Een ruimdenkend mens zou dan vraagtekens beginnen stellen bij 't Gezag, maar zij als blinde gelovigen attaqueren liever de boodschapper.

En, deze tegenstrijdigheid ondersteunt wat CLAESSENS Joris zegt, ooit (hier, elders nog wel...snap je) was homofilie tegen de wet EN zwaar bestraft zelfs zonder andere misdaden. Hier is de zware bestraffing enkel bij ook andere misdaden, en daarbuiten al vrij "soft" bestraft - een legertje psychologen-Commies komt ter plaatse om de arme pedofiel van zijn afwijking af te helpen.
En dat lijkt me inderdaad een volgende stap te suggereren in een evolutie naar alles is okee. Tegen dan zal 't Gezag haar Gelovigen allicht via haar dagelijkse preken in de media al in die richting hebben geindoctrineerd.
Af en toe een vaantje "Met Wat Zijn Ze/We Bezig?" omhoog steken, lijkt me daarom inderdaad nuttig.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 12:15   #512
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
"homofielen, nepiofielen, pedofielen, hebefielen en efebofielen"
3 woorden ervan nog nooit gehoord.
Het zijn allemaal seksuele afwijkingen.
Sommige mogen van 't Gezag, andere niet.
Sommige van de seksueel afwijkende mensen vinden dat "discriminatie" en de wet die 't Gezag stelt geeft ze gelijk:

't Gezag verbiedt in andere wet dan weer wel speficiek ingestemde seks met minderjarigen, dus tegen hun eigen discriminatiewet.

Dus de pamflet verspreider heeft wel enige wettelijke basis om malcontent te zijn.
Een seksuele aantrekking door kinderen wordt door 't Gezag bestraft, een seksuele aantrekking door gelijkgeslacht niet. Meer zelfs: de laatste beschermt 't Gezag tegen discriminatie. Dus een dubbel wegende verschillende behandeling.

Daar de holebi's zoals de meeste mensen, 't Gezag als gedweeë volgelingen Geloven, en bereid zijn de tegenstrijdigheden ervan met de mantel der liefde te bedekken, voelen ze zich gestoord door de vergelijking met pedo- en die andere fielen.
Een ruimdenkend mens zou dan vraagtekens beginnen stellen bij 't Gezag, maar zij als blinde gelovigen attaqueren liever de boodschapper.

En, deze tegenstrijdigheid ondersteunt wat CLAESSENS Joris zegt, ooit (hier, elders nog wel...snap je) was homofilie tegen de wet EN zwaar bestraft zelfs zonder andere misdaden. Hier is de zware bestraffing enkel bij ook andere misdaden, en daarbuiten al vrij "soft" bestraft - een legertje psychologen-Commies komt ter plaatse om de arme pedofiel van zijn afwijking af te helpen.
En dat lijkt me inderdaad een volgende stap te suggereren in een evolutie naar alles is okee. Tegen dan zal 't Gezag haar Gelovigen allicht via haar dagelijkse preken in de media al in die richting hebben geindoctrineerd.
Af en toe een vaantje "Met Wat Zijn Ze/We Bezig?" omhoog steken, lijkt me daarom inderdaad nuttig.
Dank u voor deze duidelijke en onderbouwde reactie. U slaat de nagel op de kop.
Oud 30 juli 2019, 12:39   #513
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idem

die perverselingen kregen immers meteen 100% en ondubbelzinnig het deksel op de neus vanwege de holebi beweging.

jouw stelling is dus 100% onwaar gebleken.
Ik heb zonet eens op 't web rondgezocht naar filmkes/foto's van dat "incident", niks gevonden totnogtoe, ietwat raar daar betogingen doorgaans worden gefilmd, vooral in deze... "branche"..; en al zeker als er incidenten zijn en politie op 't toneel verschijnt.
Mischien komen er nog boven water, rap zijn zeker voordat de de Censuur van 't Gezag ingrijpt?
Oud 30 juli 2019, 13:17   #514
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Principieel, als ze andere mensen geen schade berokkenen, ben ik tegenstander van straffen door 't Gezag voor afwijkende aarden / "stoornissen" bij mensen. En tegen ongelijke behandelingen door 't Gezag.
Omdat er monopolistische dwang vanuit gaat - er is geen correctie.
Maar van mij mag elke burger op die basis weigeren om te gaan winkelen in een winkel uitgebaat door homo's of pedo's. En mag elke werkgever weigeren als werknemer.
Er zijn immers alternatieven, andere winkels, andere werkgevers, die er misschien geen probleem mee hebben.
En zelfs indien niet, tja, dan concludeer ik dat homo's pedo's enz een te verschillende cultuur zijn en misschien beter een eigen samenlevingske organiseren.

Ik heb ook enkele homo's als dusdanig gekend (geweten door "achterklap"), en ik had er geen probleem mee. Er was ook geen basis tot. Ze liepen er niet mee te koop, ze maakten er geen punt van, ze zwegen er gewoon over. Zonder "achterklap" zou ik het niet eens geweten hebben. En zonder die "achterklap" zouden indicaties ervan me ook niet zijn opgevallen. En die "achterklap" was in 1 geval dan nog zelfs met een zwartmakingspogings-motief, de homo die regelmatig op het eind van de dag meer werk had verzet dan de achterklappers, die hem zagen als een gevaar omdat de baas zo gemakkelijker zou kunnen ontdekken dat zij zich wat meer drukten (blabla, meer en langere pauzes) voor 't werk. Waarmee ik evenmin stel dat er geen homo's zijn die zich drukken.

Die "Pride"'s daarentegen, vind ik even Commie als 't Gezag, ze EISEN om andere mensen middels DWANG te VERBIEDEN hen op die basis links te laten liggen. De naam alleen al.. "Pride"... trots-zijn-op.. nou moe, welke "prestatie" zit er achter een seksuele geaardheid??? GEEN. Er zit prestatie noch wanprestatie achter, het is gewoon iets buiten je macht om. Trots op wat dan wel? Op hun DWANG-EISEN? Misschien zijn dat homo's die zich wèl drukken op 't werk, en dat willen wegsteken/ongestraft krijgen via een excuus gebaseerd op discriminatie?
Oud 30 juli 2019, 15:56   #515
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Steeds meer subgroepen eisen, in navolging van de homofielen, het recht op om hun visie op seks, religie... ongestoord en ten volle te kunnen beleven in onze maatschappij wars van wetten, tradities en gewoonten én van de al dan niet aanvaarding door de rest van de maatschappij.
En telkens wanneer één van deze groepen haar slag thuis haalt gaat de deur voor nog verder afwijkende groepen weer een beetje verder open.

In Nederland hadden we al een politieke partij voor pedofielen (de vereniging achter dit initiatief is trouwens nog altijd actief) en nu komen in Duitsland de liefhebbers van seks met dieren openlijk op straat om hun 'rechten' te verdedigen.

De argumenten zijn steeds dezelfde. Ook hier in het artikel en op hun fora dezelfde redenen waarom de maatschappij deze uitwassen zou moeten aanvaarden...
"In zijn betoog beweert de voorzitter zelfs dat relaties met dieren beter zijn. Zo zijn beesten naar eigen zeggen veel gemakkelijker te begrijpen dan vrouwen. Bestialiteit zou volgens de man ook volkomen normaal en natuurlijk zijn. "
Natuurlijk... waar hebben we dat meer gehoord?
http://krantennieuws.mamanieuws.be/b...et-dieren.html

Moeten we dan echt alles wat in de natuur voorkomt omarmen?
Homofilie, bestialiteit, incest, pedofilie... moord, verkrachting, genocide,...
Of hebben we als maatschappij het recht om de rechten van subgroepen in te perken?

Volgens mij leidt de weg die we nu volgen naar anarchie en toestanden die ook het Romeinse Rijk de das omdeden.
Wat denken jullie?
En dan nog hypocriet net doen alsof de discussie niet ook over holebi's gaat!
"In navolging van homofielen hun recht op seks en religie"

"Telkens wanneer één van die groepen hun slag thuis haalt" en wanneer u op die walgelijke manier van voorstellen gewezen wordt nog een arrogante toon ook!
Uw mening is te achterlijk voor woorden, en beledigend voor de hele holebi gemeenschap, en ik vind het terecht dat ik u daar op wijs.

Wat ik denk? Liever een holebi dan iemand met uw opvattingen!
Oud 30 juli 2019, 16:26   #516
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:

"Telkens wanneer één van die groepen hun slag thuis haalt" en wanneer u op die walgelijke manier van voorstellen gewezen wordt nog een arrogante toon ook!
Uw mening is te achterlijk voor woorden, en beledigend voor de hele holebi gemeenschap, en ik vind het terecht dat ik u daar op wijs.

Begrijpend lezen gaat u echt te boven hé?
Oud 30 juli 2019, 22:01   #517
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Diegenen die het meest roepen, hebben het minst reden tot roepen, maar roepen het meest, om weg te steken dat ze het minst reden hebben.
Oud 31 juli 2019, 14:36   #518
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen gaat u echt te boven hé?
Denkt u dat echt? Ik vrees het omgekeerde, denk dat ik hier duidelijk stel waar u mee bezig bent, het discrimineren en beledigen van de holebi gemeenschap. Inhoudelijk weerlegt u ook niets betreffende mijn stellingname, niet dat u dit zou kunnen maar een poging mocht u wagen.
Oud 31 juli 2019, 14:37   #519
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Diegenen die het meest roepen, hebben het minst reden tot roepen, maar roepen het meest, om weg te steken dat ze het minst reden hebben.
Wanneer dit op meneer Joris slaat, helemaal akkoord!
Oud 31 juli 2019, 16:05   #520
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Internet staat er afgeladen vol van.

En naast al dat wat met dit soort randdebielen?

fucking car exhaust pipe
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be