Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2019, 11:47   #301
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Inderdaad, en wij, wij dronken een glas deden een plas en alles bleef zoals het was.
Kortom, iedere ouder die voor partijen stemt die dit in stand houden zijn niet waardig de eretitel "vader of moeder" te mogen dragen?
2
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 14:38   #302
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De meesten zijn te bang en te laf om tussen te komen en dan heb je nog types zoals jij: grote mond maar ofwel toch te bang ofwel weglopen omdat je zogezegd te veel te verliezen hebt en aangeklaagd zou kunnen worden...

Met dit soort toestanden zijn we niet meer ver van een toekomst waarin vrouwen tot en met jongen meisjes zich niet meer buiten zullen kunnen begeven zonder betast en op zijn minst uitgescholden te worden. En de zogenaamde mannen die zullen ook niet buiten komen want te bang voor dit en dat. Het zoveelste gevolg van zoveel decennia lange linkse indoctrinatie...
Laat die voorwaardelijke wijs er maar af. Je wordt aangeklaagd en wees maar zeker dat advocaten als Sven Mary staan te trappelen om de tegenpartij te verdedigen. En ik zou mijn boontjes niet te week leggen op het bekomen van rechtvaardigheid voor de rechtbank.
Oud 29 juli 2019, 15:48   #303
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan misschien je trots en zelfrespect terug winnen in plaats van zoals een lafbek uw volksgenoten in de steek te laten. Het is juist door zo een mannekes lijk jij dat die ventjes hier de baas zijn. Gevechtsport
Als je aan gevechtssporten hebt gedaan en de advocaat van de tegenpartij speelt dat uit als het tot een rechtszaak komt, kan je er al zeker van zijn dat je tussenkomst zal gehonoreerd worden met een veroordeling. Ik spreek uit ondervinding!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 15:53   #304
mjers
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Je kan misschien je trots en zelfrespect terug winnen in plaats van zoals een lafbek uw volksgenoten in de steek te laten. Het is juist door zo een mannekes lijk jij dat die ventjes hier de baas zijn. Gevechtsport

Terugwinnen? Ik moet juist niets terugwinnen. Ik ben tevreden met de persoon die ik ben en moet daar helemaal niets aan veranderen.

Het is niet mijn taak om daarin tussen te komen. Ik ben daar namelijk niet voor bevoegd. Het is niet aan mij om rechter te spelen en te beslissen dat die mannen slaag verdienen, ik moet hoogstens de autoriteiten op de hoogte brengen van de vechtpartij. En daarmee is voor mij de kous af.

Als jij suggereert dat ik erop moet beginnen kloppen dan is er in uw bovenkamer een serieuze vijs los.

Je kan dit laf vinden, en het kan best zijn dat jij in diezelfde situatie wel zou tussenkomen... Sta mij toe om daar sterk aan te twijfelen. Maar goed, het kan dat jij de rechtschapen ridder bent.

Als u de stoere wil uithangen... Ga in molenbeek rondlopen met een vlag van Vlaams Belang. U zal vanzelf de jongeren die u zo haat aantrekken, en klop er dan maar eens goed op. Laat straks eens weten hoe het afgelopen is...?
Don't talk the talk if you can't walk the walk.

Laatst gewijzigd door mjers : 29 juli 2019 om 16:01.
mjers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 16:24   #305
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Gevechtsporten of niet, als er zo'n twintigtal van een jaar of 16 voor u staan kan je het schudden.
Misschien kan je er een stuk of drie tegen de grond meppen, 't mogen er nog 5 zijn, maar de overige schoppen u wel half dood.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 16:26   #306
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gevechtsporten of niet, als er zo'n twintigtal van een jaar of 16 voor u staan kan je het schudden.
Misschien kan je er een stuk of drie tegen de grond meppen, 't mogen er nog 5 zijn, maar de overige schoppen u wel half dood.
in het beste geval "half", ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 17:06   #307
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk bericht
Terugwinnen? Ik moet juist niets terugwinnen. Ik ben tevreden met de persoon die ik ben en moet daar helemaal niets aan veranderen.

Het is niet mijn taak om daarin tussen te komen. Ik ben daar namelijk niet voor bevoegd. Het is niet aan mij om rechter te spelen en te beslissen dat die mannen slaag verdienen, ik moet hoogstens de autoriteiten op de hoogte brengen van de vechtpartij. En daarmee is voor mij de kous af.

Als jij suggereert dat ik erop moet beginnen kloppen dan is er in uw bovenkamer een serieuze vijs los.

Je kan dit laf vinden, en het kan best zijn dat jij in diezelfde situatie wel zou tussenkomen... Sta mij toe om daar sterk aan te twijfelen. Maar goed, het kan dat jij de rechtschapen ridder bent.

Als u de stoere wil uithangen... Ga in molenbeek rondlopen met een vlag van Vlaams Belang. U zal vanzelf de jongeren die u zo haat aantrekken, en klop er dan maar eens goed op. Laat straks eens weten hoe het afgelopen is...?
Jongens wat gooien ze hier nu weer binnen. Aan wie doet die mij nu weer denken.
Het is door de houding gelijk de uwe dat die heu "jongeren" zich zo kunnen gedragen, als uw dochtertje lastiggevallen wordt zal ik eerst de politie bellen en terwijl dat ik op hen wacht een koffieke gaan drinken? Je gaat me daarachter waarschijnlijk wel feliciteren voor mijn "kordaat" optreden.
Oud 29 juli 2019, 17:07   #308
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die mannen zitten allemaal op de kickboksclub hoor, nog van voor ze hun handschoenen kunnen opheffen. Geloof den Hoomer maar.
Oud 29 juli 2019, 17:28   #309
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Die mannen zitten allemaal op de kickboksclub hoor, nog van voor ze hun handschoenen kunnen opheffen. Geloof den Hoomer maar.
Over kickbox gesproken. Onlangs heeft een gedetineerde in de gevangenis van Brugge 3 cipiers in de ziekenboeg gemept. Het enige wat ze over hem schreven was dat hij een getrainde kickboxer is. Zou het?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 17:34   #310
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Over kickbox gesproken. Onlangs heeft een gedetineerde in de gevangenis van Brugge 3 cipiers in de ziekenboeg gemept. Het enige wat ze over hem schreven was dat hij een getrainde kickboxer is. Zou het?
Het zal in ieder geval geen originele Belg geweest zijn anders hadden ze hem met naam en bijnaam genoemd...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 18:37   #311
Hoomer

Standaard

Citaat:
Twijfel jij?
Oud 29 juli 2019, 18:49   #312
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Twijfel jij?
Ik ga het zeggen Walter.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 19:07   #313
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Het zal in ieder geval geen originele Belg geweest zijn anders hadden ze hem met naam en bijnaam genoemd...
En adres...
Oud 29 juli 2019, 21:08   #314
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga het zeggen Walter.
Je kan hem beter meenemen op wandel door de steden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 21:30   #315
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Volgens HLN was het een Tsjetsjeen.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 06:23   #316
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die mannen klitten vooral goed samen. Je zal zo'n mannetjes nooit alleen amok zien maken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 07:56   #317
Hoomer

Standaard

Citaat:
Die mannen klitten vooral goed samen. Je zal zo'n mannetjes nooit alleen amok zien maken.
En bij ons zijn er teveel zoals mjers die stillekes hun schup afkuisen.
Maar ja, de toekomst zal het jullie leren.
Oud 30 juli 2019, 10:07   #318
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjers Bekijk bericht

Ik was in Molenbeek gemeente en OCMW-raadslid en mijn vlag hing regelmatig uit...
https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...nden~a11890c4/
Ik leef nog en zoals u ziet durf ik wel iets meer dan alleen maar een vlag aan. Ik ga openlijk als VB-er daar de confrontatie aan.

Ik zal u niet laf noemen, ik ken u niet...
Maar ik zeg u wel dit: "Al wat nodig is om het kwaad te laten triomferen, is dat goede mensen niets doen.
Tout ce dont a besoin le mal pour triompher est que les gentils ne fassent rien.

Wie het schoentje past, laf of niet...
J'accuse...!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FB_IMG_1564476955962.jpg‎ (342,2 KB, 171x gelezen)
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 12:47   #319
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad zo.
Oud 30 juli 2019, 12:50   #320
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jongens wat gooien ze hier nu weer binnen. Aan wie doet die mij nu weer denken.
Het is door de houding gelijk de uwe dat die heu "jongeren" zich zo kunnen gedragen, als uw dochtertje lastiggevallen wordt zal ik eerst de politie bellen en terwijl dat ik op hen wacht een koffieke gaan drinken? Je gaat me daarachter waarschijnlijk wel feliciteren voor mijn "kordaat" optreden.
Iedereen zal wel de natuurlijke reflex hebben 'op te treden' als zijn eigen dochter/vrouw wordt lastig gevallen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be