![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...-tegen-amerik/
Even samenvatten. De Amerikaanse rapper ASAP Rocky raakt in Stockholm betrokken in een gevecht dat ten andere vast staat op camera. Hij wordt gearresteerd en zit in voorhechtenis. Fans en familie maken hierover veel kabaal op sociale media. Kanye West en Kim Kardashian vinden dit ook niet kunnen en doen beklag bij Donald Trump die ze tot hun vriendenkring rekenen. Trump wil het koppel graag ter wille zijn en verzoekt de Zweedse premier Stefan Lofven om een geste te doen voor ASAP Rocky. Intussen bewierookt hij Lofven in zijn tweets. Lofven gaat daar begrijpelijkerwijze niet op in en dus begint de toon van de tweets serieus te wijzigen. Trump voelt zich nu persoonlijk gekrenkt omdat zijn verzoek wordt afgewezen. Weer eens een glimp in de denkwereld van The Donald. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 30 juli 2019 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou ermee kunnen lachen, maar dit is dus de President of the USA die een buitenlandse president onder druk probeert te zetten om als gunst een gevangene vrij te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rap/techno is voor mentaal achtergestelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Scheiding van de machten, een vreemd concept voor the donald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wanneer wordt de rapper nu trager?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() https://twitter.com/realdonaldtrump/...080192?lang=en
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou toch denken dat een POTUS betere dingen te doen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja' ma' , ik haat rap & techno & aansluitende , en ik ben mentaal voorgesteld
![]() Serieus: Rap & e.d. , totaal niet mijn kopje thee !! Hier & daar , in de jaren 80 , begin 90 , zat er sporadisch iets leuk bij , maar algemeen is het niet mijn kopje koffie !! Grand Master Flash: The Message De La Soul: Me Myself & I
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fantastische reeks. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() New beat is geen rap !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verkies new beat boven rap , zondermeer !!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...m-a-ap-rocky0/
Het is nog niet voorbij. Trump stuurt een gijzelingsdiplomaat (sic) naar Zweden om alsnog de vrijlating van ASAP Rocky te bepleiten. Indien dit niet lukt dan zal hij de invoer van knackebrot drastisch inperken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |