Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2019, 08:14   #21
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wtf heb ik daar mee te maken???
Bent u dan niet sympathisant van het VB? Soms krijg ik toch die indruk. Maar goed, ik zal me maar vergissen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 08:47   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bent u dan niet sympathisant van het VB? Soms krijg ik toch die indruk. Maar goed, ik zal me maar vergissen.
je hoeft geen sympathisant te zijn om je af te vragen hoe ver het staat met het gerechtelijk onderzoek naar DVL toch??
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 08:50   #23
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Te veel bruinen kan kanker veroorzaken.
Te veel witten kan syfilis veroorzaken.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 08:51   #24
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Teveel witten doet uw kelder naar verf stinken.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 08:55   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je hoeft geen sympathisant te zijn om je af te vragen hoe ver het staat met het gerechtelijk onderzoek naar DVL toch??
Hoe zou het trouwens zitten met het onderzoek naar de nazi sympathie van die 15 Blok kandidaten ? Daarover is het sinds de aankondiging op 3 oktober ook maar stilletjes hee...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 08:55   #26
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht

Wat ik neerzet is gewoon 100% juist. Wat u hier komt neerschijten is gewoon 100% onjuist.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 08:59   #27
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht

Wat ik neerzet is gewoon 100% juist. Wat u hier komt neerschijten is gewoon 100% onjuist.
Die VB-ers laten toch constant steken vallen m.b.t. hun racistische en fascistische inslag. Niet te geloven. 't Coiffeurke Van Grieken is ook niet van de slimste, zo te zien. Wat te verwachten was.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 juli 2019 om 09:09.
Oud 31 juli 2019, 08:59   #28
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hoe zou het trouwens zitten met het onderzoek naar de nazi sympathie van die 15 Blok kandidaten ? Daarover is het sinds de aankondiging op 3 oktober ook maar stilletjes hee...
is dat een gerechtelijk onderzoek???
Oud 31 juli 2019, 09:12   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
is dat een gerechtelijk onderzoek???
blijkbaar is het vooral een doofpot...
Oud 31 juli 2019, 09:18   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het is heel dom van die Belanger om in dezelfde val te trappen als recent De Gucht en ook Van Quick, met hun beledigende taal.
(die laatste zelfs in de gemeenteraad; reden waarom de nieuweling Vermeersch een klacht heeft ingediend bij de politie)

Beledigen van een politieke opponent of beledigen van een groep mensen: evenzeer af te keuren.
Zelfs al kadert het in de vrije meningsuiting.

Ik raad belgicisten aan om hun politieke opponenten te kijk te stellen wanneer ze precies een misdrijf of een laakbaar feit begaan; niet veralgemenen.
Ik raad de gewone Vlaming aan om op dezelfde wijze te werk te gaan: wie zich misdraagt, vb. op een publiek strand. Niet veralgemenen.

Politici die de problemen niet aanpakken: te kakken zetten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 09:20   #31
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
blijkbaar is het vooral een doofpot...
ik heb daar zelfs niks van gehoord, over wat gaat dat ?
Oud 31 juli 2019, 09:24   #32
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet meer relevant want geen nakende verkiezingen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 09:27   #33
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb daar zelfs niks van gehoord, over wat gaat dat ?
Citaat:
Een tuchtonderzoek binnen het Blok, over een groep van hun kandidaten die nazi sympathie hebben

15 kandidaten Vlaams Belang hebben sympathie voor nazi’s: partij start tuchtonderzoek
GVV 02 oktober 2018 05u56
Het Vlaams Belang is er weer niet in geslaagd om verkiezingskandidaten met nazisympathieën van zijn lijsten te weren. Wij vonden er vijftien terug - alleen nog maar kijkend naar wat er publiekelijk op Facebook verschijnt. Dat gaat van likes voor Adolf Hitler tot steunbetuigingen aan een terrorist die moorden beraamde om Vlaanderen blank te houden. De partij verklaarde gisteren dat ze een tuchtprocedure zal starten tegen alle betrokkenen. Hen van de lijsten halen, gaat niet meer.
Op zaterdag 13 oktober, letterlijk aan de vooravond van de verkiezingen, staat er in het Oost-Vlaamse Lierde een concert gepland. Niet in het culturele centrum, maar in een sjofele hangar op een privéterrein. De vier groepen op de affiche spelen black metal, een snoeihard undergroundgenre dat al vaak met neonazi’s in verband werd gebracht. Dat laatste geldt ook voor Mjölnir MC, de motorclub waarvan het logo op één van de toegangspoorten naar de loods prijkt.
Op Facebook hebben al 72 mensen te kennen gegeven dat ze erbij zullen zijn. Eén van hen is Alexandra Remory, lijsttrekster voor Vlaams Belang in buurgemeente Geraardsbergen. Ze bevindt zich in het gezelschap van kerels die dwepen met organisaties als Blood & Honour en kwistig zijn met hakenkruisen, en ook bij de organisatoren is die gezindheid niet veraf. “Vijftig jaar geleden werd zo’n Untermensch doodgestampt”, schrijft één van hen over asielzoekers. “Nu trekken alle Europese regeringen subsidies uit om zulke lage diersoorten hun zin te laten doen!”
bron : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zoek~afeab7c7/

Dat is het laatste dat daarover nog publiek is gemaakt, van dat tuchtonderzoek is niets meer geweten.
Oud 31 juli 2019, 09:29   #34
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
bron : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zoek~afeab7c7/

Dat is het laatste dat daarover nog publiek is gemaakt, van dat tuchtonderzoek is niets meer geweten.
binnen de eigen partij door de eigen partij

waar wacht het gerecht op ?!?
Oud 31 juli 2019, 09:29   #35
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is heel dom van die Belanger om in dezelfde val te trappen als recent De Gucht en ook Van Quick, met hun beledigende taal.
(die laatste zelfs in de gemeenteraad; reden waarom de nieuweling Vermeersch een klacht heeft ingediend bij de politie)

Beledigen van een politieke opponent of beledigen van een groep mensen: evenzeer af te keuren.
Zelfs al kadert het in de vrije meningsuiting.

Ik raad belgicisten aan om hun politieke opponenten te kijk te stellen wanneer ze precies een misdrijf of een laakbaar feit begaan; niet veralgemenen.
Ik raad de gewone Vlaming aan om op dezelfde wijze te werk te gaan: wie zich misdraagt, vb. op een publiek strand. Niet veralgemenen.

Politici die de problemen niet aanpakken: te kakken zetten.
Het ziet er anders naar uit dat Karel De Gucht niet zo ver van de waarheid zat. De man in kwestie, VB-mandadaris Jurgen Van Duyse , stak eertijds zijn bewondering voor Hitler niet weg. Hij is gewoon een fascist die dweept met Hitler. Zo iemand staat dan op de foto met de onfrisse Dries Van Langenhove van het VB. Coiffeurke Van Grieken laat maar begaan. Waarschijnlijk omdat coiffeurke Van Grieken diep in zijn hart een solidarist is en een stiekeme bewonderaar van Hitler.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 juli 2019 om 09:38.
Oud 31 juli 2019, 09:42   #36
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

wat vooral zeer merkwaardig is, is dat bij al diegenen die nooit ofte nimmer het minste commentaar hebben bij het zoveelste islam-gelinkte crimineel feit, nu het kwijl uit hun bakkes druipt...………...door een tweet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 09:54   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Niet meer relevant want geen nakende verkiezingen.
Oud 31 juli 2019, 10:00   #38
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
wat vooral zeer merkwaardig is, is dat bij al diegenen die nooit ofte nimmer het minste commentaar hebben bij het zoveelste islam-gelinkte crimineel feit, nu het kwijl uit hun bakkes druipt...………...door een tweet.

Nog zo'n prachtexemplaar van het VB: Wim Vaneste, een soort tweede Rob Klop (Rob Verreycken) van het VB.

Citaat:
Ex-politicus Steve Vanneste van het VB aangehouden nadat hij vriendin ziekenhuis in slaat.
(HLN, dec. 2018)

Een stinkend zooitje daar bij het VB. Het VB zit vol gespuis van allerlei aard. Laat het door mij gezegd zijn. Karel De Gucht heeft geen gelijk. Hij heeft overschot van gelijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 juli 2019 om 10:04.
Oud 31 juli 2019, 10:05   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nog zo'n prachtexemplaar van het VB: Wim Vaneste, een soort tweede Rob Klop.

(HLN, dec. 2018)

Een stinkend zooitje daar bij het VB. Het VB zit vol gespuis van allerlei aard. Laat het door mij gezegd zijn. Karel De Gucht heeft geen gelijk. Hij heeft overschot van gelijk.
Druipt er evenveel kwijl uit uw bakkes bij het zoveelste "bruin-gelinkt" crimineel feit ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2019, 10:08   #40
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Druipt er evenveel kwijl uit uw bakkes bij het zoveelste "bruin-gelinkt" crimineel feit ???
Bij mij is het heel eenvoudig: mensen die misdrijven begaan moeten worden gestraft. En moslims die zich strikt houden aan de Koran en de Sharia, moeten het land uit. Vaneiges.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 juli 2019 om 10:08.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be